Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 104 van de 105 EersteEerste ... 45494102103104105 LaatsteLaatste
Resultaten 1.031 tot 1.040 van de 1049

Onderwerp: Vliegen met Martinair

  1. Top | #1031
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    Als je met BA vanaf Schiphol vliegt en vanaf Gatwick ook met BA verder vliegt krijg je daar al je tickets tot aan Orlando. Je koffers gaan gewoon automatisch door naar het volgende vliegtuig.

    Zelf moet je nog wel door een veiligheidscontrole zoals we die op Schiphol ook kennen, dus paspoort laten zien, handbagage, sleutels, riem, schoenen door de scan en zelf ook door het poortje lopen.

    En dan de bordjes volgen naar je volgende vlucht, wijst zich allemaal vanzelf.


  2. Top | #1032
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    Je checkt in op Schiphol waar je dan de instapkaarten krijgt voor Amsterdam Gatwick EN Gatwick Orlando
    De koffers worden doorgelabled... :mrgreen:
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  3. Top | #1033
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Hoera, uw vlucht is geannuleerd

    Martinair blijkt ook de vluchten vóór hun definitief einde al aardig in te dikken. Ik had voor 16 november geboekt en krijg vandaag doodleuk een mailtje 'uw vlucht is geannuleerd; als alternatief is een andere vlucht ingeboekt. Maar wel een korter verblijf.

    In november vliegen ze nu nog maar 2x per week.

    De medewerkers van vliegtarieven.nl hebben me netjes geholpen en mijn terugvlucht een paar dagen later gezet. Blijven we een paar dagen langer in plaats van korter, wat een straf

  4. Top | #1034
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Berichten
    248

    Standaard Re: Hoera, uw vlucht is geannuleerd

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koenkamphuys Bekijk Berichten
    In november vliegen ze nu nog maar 2x per week.
    Wij vliegen ook in november met Martinair maar heb nog geen bericht ontvangen. Weet jij welke dagen ze blijven vliegen ?
    Wij vliegen op zondag heen en ook weer op een zondag terug. Ik hoop dat dit ook zo blijft :sad:.
    Vakanties in Florida: 1998, 2010 en 2014
    Weblog vakanties met de kids: http://wij4tjesopvakantie.blogspot.nl
    Vaste gastblogger van de website over (verre) reizen met kinderen: https://www.gezinopreis.nl
    Zomer 2018: camperreis van Las Vegas naar Denver

  5. Top | #1035
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Hoera, uw vlucht is geannuleerd

    De zondag zit in november nog in hun schema. Zoek je vlucht maar op, op de site van Martinair, alsof je nieuw zou willen boeken. Je ziet dan dat er heen nog gevlogen wordt op zondag en woensdag, terug staan data op zaterdag, zondag en dinsdag nog open. Hoe dat kan weet ik niet. Ik neem aan dat Orlando nog altijd de tussenstop naar Cancun of San Jose is. De dinsdagvlucht komt dinsdagmiddag in Orlando aan, vliegt door naar San Jose/Cancun, vertrekt er de volgende dag weer voor de tussenstop naar Orlando en daarna terug naar Amsterdam. Zo ook de zaterdagvlucht heen, die zondag weer terug gaat. Hou ik de vlucht die zondag heen gaat, over. Tenzij die na zijn volgende stop de volgende dag linea recta naar Amsterdam vliegt.

  6. Top | #1036
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    Ach met Martinair weet je dat er altijd een verrassing (lees wijziging) spontaan om de hoek kan komen. Flexibiliteit in je reisschema is dus altijd noodzakelijk als je met Martinair reist. :-#


  7. Top | #1037
    Regelmatige Bezoeker Kimmeke's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2010
    Locatie
    België
    Berichten
    36

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    Heb uiteindelijk ook met Martinair gebeld op maandag en de reis laten annuleren. Vandaag hadden we het volledige bedrag reeds terug! Wat dat betreft is het dan nog prima verlopen! Net geboekt bij American Airlines aan een goedkoper tarief! We betalen nu nog 2490 euro voor 4 personen. Daar kan ik dus prima mee leven en maximum 2 uren in transit. Bedankt allemaal voor de vele reacties... daardoor heb ik nu toch een goede beslissing genomen! Orlando, here we come! :-)

  8. Top | #1038
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nathalie1972 Bekijk Berichten
    Wij hebben terug 1u40 om over te stappen NY JFK. Is dat genoeg denken jullie?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door corrus Bekijk Berichten
    Je hoeft alleen maar uit te stappen naar de andere gate toe te lopen en instappen...
    Geen security, geen douane en geen koffers...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nathalie1972 Bekijk Berichten
    Haha Dank je. Ben gerust gesteld.
    Natalie, volgens mij antwoordde Corrus niet op je overstap in New York, maar op Eldepro's overstap in Londen. In New York zul je juist wel alle formaliteiten moeten doorlopen. Eerst door Immigrations, dan douane (koffers aannemen, 'nothing to declare' en weer inleveren), een security check, naar de gate en weer het vliegtuig in. 1uur 40 is voor de meeste vliegvelden dan erg krap, al heb ik geen ervaring met JFK.

  9. Top | #1039
    Vaste Bezoeker elpedro's Avatar
    Ingeschreven
    May 2010
    Berichten
    55

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kimmeke Bekijk Berichten
    Heb uiteindelijk ook met Martinair gebeld op maandag en de reis laten annuleren. Vandaag hadden we het volledige bedrag reeds terug!
    Hoe kan dat nu.... bij mij begonnen ze afgelopen dinsdag te zeuren over 'non-refundable' tickets.
    Dringend advies was dan ook van Martinair om te wachten tot de alternatieven want anders kreeg ik het bedrag niet volledig terug 8-[ :?:
    Zit er dan een verschil in (online) geboekte tickets en kan ik dit dan ergens op de E-tickets zien :?: :?: :?: :?:
    Laatst gewijzigd door elpedro; 22-10-10 om 07:53.

  10. Top | #1040
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nathalie1972 Bekijk Berichten
    Wij hebben terug 1u40 om over te stappen NY JFK. Is dat genoeg denken jullie?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door corrus Bekijk Berichten
    Je hoeft alleen maar uit te stappen naar de andere gate toe te lopen en instappen...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koenkamphuys Bekijk Berichten
    Natalie, volgens mij antwoordde Corrus niet op je overstap in New York, maar op Eldepro's overstap in Londen.
    Koen, volgens mij antwoord Corrus wel degelijk aan Nathalie, het gaat namelijk over de terugweg.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •