Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 51 van de 105 EersteEerste ... 41495051525361101 ... LaatsteLaatste
Resultaten 501 tot 510 van de 1049

Onderwerp: Vliegen met Martinair

  1. Top | #501
    Regelmatige Bezoeker r.theys's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Locatie
    Edegem (B)
    Berichten
    35

    Standaard

    Hebben onze ticketten in augustus bij Martinair geboekt, gisteren nieuwe aangepaste E-Tickets doorgestuurd gekregen , omdat het vertrek uur gewijzigd is. Hier werd nog steeds melding gemaakt van 2 stuks bagage. Na een telefoontje met de servicelijn, stomweg het antwoord gekregen dat het maar 1 st bagage per persoon is, en dat ze eigenlijk hun standaard teksten nog wel eens moeten aanpassen.:evil:

    Onze E-tickets zijn uitgegeven(Vernieuwd) op 01/02/2010 en vermelden 2stuks bagage, kunnen we dan eisen dat we er 2 mogen meenemen, of begrijp ik het verkeerd?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 20-02-10 om 18:59. Reden: samengevoegd

  2. Top | #502
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: KLM --> NWA --> Delta e-Tickets en Bagage onduidelijkheden.

    Nee hoor, goed begrepen :-)
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  3. Top | #503
    Florida Groupie AlexFL's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    NL
    Berichten
    355

    Standaard Re: Vliegen met Martinair

    Vanaf 28 maart gaat Martinair 4 - 5 keer per week vliegen.

  4. Top | #504
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Vliegen met Martinair

    :-k, ik dacht dat ze net besloten hadden weer een dag MINDER te gaan vliegen, gezien alle annuleringen en omboekingen waar we een tijdje geleden mee geconfronteerd werden ](*,) ?
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  5. Top | #505
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Vliegen met Martinair

    Altijd handig om dan maar even de bron te raadplegen, want ik weet niet precies wat dat betekent: 4-5 keer per week:


    Zullen we het er voorlopig maar op houden dat dit het zomerschema is? Wijzigingen graag met bronvermelding doorgeven.



  6. Top | #506
    Florida Groupie AlexFL's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    NL
    Berichten
    355

    Standaard Re: Vliegen met Martinair

    @Teleton,

    Gepubliceerd staat op dit moment voor het zomerschema 4x per week. Binnen Martinair wordt gesproken over een mogelijke 5de vlucht voor het zomerseizoen.

    Maarja, zolang je het niet kunt zien op de website, hou het dan maar op 4x ;-)
    Laatst gewijzigd door AlexFL; 09-02-10 om 00:51.

  7. Top | #507
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Vliegen met Martinair

    Nogmaals, ter herhaling, maar zou toch bizar zijn als ze eerst 1 vlucht uit het schema halen, en dus alles omzetten en omboeken. En dan nu twijfelen om weer een vlucht toe te voegen #-o
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  8. Top | #508
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Vliegen met Martinair

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mattrob Bekijk Berichten
    En dan nu twijfelen om weer een vlucht toe te voegen #-o
    Als je naar het beleid van deze jongens kijkt, blijven het de cowboys van de luchtvaart, altijd goed voor gooi- en smijtwerk. Volgens mij weten ze al een tijdje het verschil tussen personen- en vrachtvervoer niet meer. Martinair; 't zit eens mee, 't zit eens tegen, maar 't zit altijd krap.......

    Waar andere low-cost carriers er op de een of andere manier in slaagden om de sympatie van het publiek te winnen, halen ze bij Martinair keer op keer onbeschaamde en onbehoorlijke trucs uit waarmee ze de halve reiswereld en nog meer klanten tegen zich in het harnas jagen. We weten allemaal nog wel dat er honderden, zo niet duizenden klanten die rechtstreeks naar Orlando dachten te vliegen, 'gewoon' even naar Miami werden omgeboekt om, soms via Atlanta, uiteindelijk in Orlando aan te komen. Gelukkig voor Martinair is de klant in deze branche nogal vergevingsgezind, voor een paar euro zijn we onze bezwaren weer snel vergeten........](*,)

    Dus als Bambino, uit (min of meer) betrouwbare bron, zegt te weten dat er nu weer over een uitbreiding wordt gedacht op de route AMS-MCO, ben ik er, ondanks dat hun zomerschema al geruime tijd bekend is en veel mensen hun vakantie daar op hebben afgestemd, eigenlijk niet eens verbaasd over. We zullen zien.....:roll:



  9. Top | #509
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Berichten
    48

    Standaard Re: Vliegen met Martinair

    In april zijn w enaar Miami gevlogen, 5 uur vertraging op schilhol vanwege en kapotte boardcomputer. Ik heb em geen seconde veilig gevoeld. terugweg gelukkig geen probleem.

  10. Top | #510
    Stamgast ferret's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Spijkenisse
    Berichten
    133

    Standaard Re: Vliegen met Martinair

    De laatste keer dat wij met Martinair vanaf Miami vlogen met Comfort Class hadden we zoveel ruimte, dat we een eigen tafeltje kregen. De stoel voor ons was te ver weg om iets op te zetten. Dat was wel erg veel ruimte. Normaal hebben we in CC zoveel ruimte dat mijn man niet op hoeft te staan als ik er langs moet.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •