Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 52 van de 105 EersteEerste ... 242505152535462102 ... LaatsteLaatste
Resultaten 511 tot 520 van de 1049

Onderwerp: Vliegen met Martinair

  1. Top | #511
    Vaste Bezoeker dutchcruisers's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Berichten
    104

    Standaard Re: Vliegen met Martinair

    Ik ben wel benieuwd naar (het gebrek aan) ruimte met Martinair. Wij vliegen in maart voor het eerst met Martinair, na jarenlang met amerikaanse maatschappijen te hebben gevlogen (meestal naar de westkust). We hebben geen CC bijgeboekt, maar onze dochter is 2,5 jaar, dus hebben onder haar stoel nog wel wat "extra" ruimte.

  2. Top | #512
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Vliegen met Martinair

    Voor de late beslissers heeft Martinair vandaag een aanbieding gemaild:

    http://www.martinair.com/nl_nl/flyto/orlando/index.aspx

    Vanaf 449 euro naar Orlando.

  3. Top | #513
    Regelmatige Bezoeker sccambuur's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    40

    Standaard Re: Vliegen met Martinair

    Zojuist toch maar Comfort Class (heen, en terug) geboekt via Martinair.nl. Ben 189cm en wil niet het risico lopen om 10uur echt opgevouwen te zitten, dan maar 130euro p.p en ff wat gemakkelijker zitten. Kan ik mooi wat films kijken in die 10uren :P

  4. Top | #514
    Regelmatige Bezoeker r.theys's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Locatie
    Edegem (B)
    Berichten
    35

    Standaard Re: Vliegen met Martinair

    Ben zelf 1m79 reeds 2 keer op en neer met martinair in economy geweest, valt zeer goed te doen, en met die 130 euro zal ik wel wat extra Bud in huis halen:lol:

  5. Top | #515
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    545

    Standaard Re: Vliegen met Martinair

    wij zijn 3 dagen gelden met Martinair naar Orlando gevlogen. Ik ben zelf 1.91 en vond het te doen in Economy. Je kan je benen redelijk goed onder de stoel van de voorganger plaatsen.

  6. Top | #516
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Berichten
    41

    Standaard Re: KLM --> NWA --> Delta e-Tickets en Bagage onduidelijkheden.

    @r.theys;
    welk emailadres heb je gebruikt , ik kan het niet vinden op de site. Of ik kijk niet goed :???:
    Laatst gewijzigd door Michael66; 20-02-10 om 18:56. Reden: full quote eruit

  7. Top | #517

    Standaard Re: Vliegen met Martinair

    Het is alweer 5 jaar geleden dat we met Martinair hebben gevlogen maar hebben ze intussen eigen Schermpjes of zitten ze nog steeds in het stenen tijdperk?
    O wacht ik zie al dat ze het niet hebben maar wel entertainment systemen. Die huur ik wel 1 voor mijn dochtertje. Wel raar dat ze nog zo achter lopen,je zou zeggen dat ze wel mee moeten met de rest.

    Ik hoop dat we weer plekken krijgen waar je zo'n bedje aan de muur kunt hangen voor onze 5 maanden oude baby. Dat zijn trouwens ook fijne plekken qua beenruimte.
    Laatst gewijzigd door Orangedevil; 21-02-10 om 03:23.
    Orlando: 2007,2008,2009,2010. Florida: 2000,2002, 2004,2005,2012,2013 Zuid-west: 2001,2006,2011 Noord-oost: 2003. Las Vegas: 2003/2004.
    2014.1 o.a. NY+Wash D.C. http://usa2014deel1.blogspot.nl/
    2014.2 o.a. NY,Boston,Niagara,Toronto. http://usa2014deel2.blogspot.nl/
    2015 Orlando http://orlandolente2015.blogspot.nl/

  8. Top | #518
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Berichten
    113

    Standaard Re: Vliegen met Martinair

    Oké, gister d'r mee gevlogen.
    Ja het is minder dan de gemiddelde US maatschappij (zelfs minder dan US Airways), het grootste probleem bij mij was alleen dat de stoel erg laag was... mijn hoofd kwam ver boven de hoofdsteun wat erg vervelend was, ja het de stoelen waren ook smaller, maar de beenruimte viel mee...
    Ik weet niet wat ik volgende keer doe.

  9. Top | #519
    Regelmatige Bezoeker r.theys's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Locatie
    Edegem (B)
    Berichten
    35

    Standaard Re: Vliegen met Martinair

    Alks ik martinair per mail wil berijken lukt dit het vlotste op volgend adres: customer.services@nl.martinair.com

  10. Top | #520
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Berichten
    153

    Standaard Re: Vliegen met Martinair

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orangedevil Bekijk Berichten
    hebben ze intussen eigen Schermpjes of zitten ze nog steeds in het stenen tijdperk?
    Martinair heeft nog geen schermpjes in de stoel voor ons. Het is zelfs zo erg dat de tv's die in het gangpad hangen oude beeldbuizen zijn en geen flatscreens. Op de heenreis werd er slechts 1 film gedraaid na het karige eten.

    Ik zit op het moment dat ik dit schrijf te wachten op Orlando airport op de 45 minuten vertraagde vlucht terug naar Amsterdam. We hebben nu zowel op de heenvlucht (1 uur) als de terugvlucht vertraging gehad. Een beetje extra gas geven zit er bij Martinair niet in, je komt ook gewoon een uur later aan.

    Maar het ergste nog was dat Martinair blijkbaar een erg voordelige gate heeft gehuurd in Orlando, de gate die uitkomt op het gebied waar allemaal reizigers vertoeven die door de douane zijn geweest en nog moeten vertrekken. Oftewel, als aankomende Martinair passagier moet je nog een keer door de security check (schoenen uit, koffer op band etc.) voordat je richting de car rental kan.

    Al met al zijn wij 2,5 uur bezig geweest voordat we bij de bagagebanden waren. Aldaar duurde het ruim drie kwartier voordat de koffers aankwamen en wij door konden naar Alamo. En wij maar denken dat die 2,5 uur genoeg was geweest en onze koffers al lang klaar zouden staan....

    Voor ons dus bij voorkeur geen Martinair meer en geen Orlando Airport. Geef mij maar een Amerikaanse maatschappij en Tampa, Fort Myers of Sarasota als airport.

    Positief puntje dan; het verhaal over krappe beenruimte kan ik wel ontkrachtigen, de ruimte is echt niet groter of kleiner dan een willekeurige andere economy plaats van andere maatschappijen.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •