Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 61 van de 105 EersteEerste ... 1151596061626371 ... LaatsteLaatste
Resultaten 601 tot 610 van de 1049

Onderwerp: Vliegen met Martinair

  1. Top | #601
    Vaste Bezoeker Meri's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    64

    Standaard Re: Vliegen met Martinair

    Van Martinair kan ik alleen maar zeggen Goed! Wij zijn vorig met ze naar Miami gevlogen en ja beenruimte is wat krap, maar waar niet in een vliegtuig. Het is nu eenmaal afzien. De Stewards en Stewardessen zijn bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Helaas vliegen we deze zomer niet met ze, voor 1 reden en dat is 1000 euro prijsverschil voor 3 tickets. En daar kan je een hoop leuke dingen voor kopen in Amerika. Dus voor het eerst vliegen met United Airlines. Zal zekjer wel goed zijn, maar toch liever Martinair gehad. Er zijn dus toch wel positieve verhalen te vinden over Martinair.

  2. Top | #602

    Standaard Re: Vliegen met Martinair

    Ik wil ten eerste zeggen dat ik niks tegen Martinair heb, ik heb er in het verleden een aantal keer mee gevlogen. Alleen ik kan er met mijn pet niet bij dat ze het met entertainmentsystemen zo doen. Die dingen zijn voor sommmige een must op zo'n lange vlucht. Waarom kan je dat niet thuis alvast reserveren of voor mijn part aan een balie op Schiphol.:?:

    Wat betreft het overstappen. Wij zijn vaker met overstap geweest als zonder. En de eerste paar keer ging het eigenlijk wel goed. Maar de laatste paar jaar is het ons niet goed bevallen. Een aantal keer een zeer krappe overstaptijd gehad zodat je echt moet rennen en stressen. Of juist 1 van 5,5 uur. Onze autostoel is een keer kwijtgeraakt/gestolen door personeel op een overstapplek. Afgelopen keer hebben we door slecht weer maar liefst 24 uur vertraging gehad op een overstapplek. Verder ben je toch wel langer onderweg dan rechtstreeks. Komt nog bij dat we 2 kinderen hebben met bagage wat het ook niet echt handig maakt. Dus we kiezen ervoor om rechtstreeks te vliegen. En dan is het toch jammer dat Martinair niet het nivo haalt van bv. Delta, United, Continental of KLM
    Laatst gewijzigd door Michael66; 05-05-10 om 22:55.
    Orlando: 2007,2008,2009,2010. Florida: 2000,2002, 2004,2005,2012,2013 Zuid-west: 2001,2006,2011 Noord-oost: 2003. Las Vegas: 2003/2004.
    2014.1 o.a. NY+Wash D.C. http://usa2014deel1.blogspot.nl/
    2014.2 o.a. NY,Boston,Niagara,Toronto. http://usa2014deel2.blogspot.nl/
    2015 Orlando http://orlandolente2015.blogspot.nl/

  3. Top | #603
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Berichten
    33

    Standaard Re: Vliegen met Martinair

    kreeg vandaag mailtje van reisbureau dat martinair zijn brandstofprijzen heeft verhoogt. We moeten nu per persoon €20,00 bij betalen. We kunnen dit wel afkoen door restant van de reissom in zijn geheel binnen 10 dagen te betalen zodat de tickets geprint kunnen worden. We weten nog niet of we dit doen maar reisbureau medewerkster acht de kans hoog dat de komende tijd er vakler prijs verhogingen aan gaan komen. wees dus gewaarschuwd..

    Ben benieuwd of er meer mensen zijn die deze toeslag hebben gekregen. We hebben geboekt via oad maar vliegen dus martinair in oktober.

  4. Top | #604
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Vliegen met Martinair

    Als je de tickets niet meteen betaald kunnen er allerlei extra toeslagen bij komen die je nog moet betalen, veelal zijn de reisbureaus degene die de tickets niet direct printen en waar je zelf ook in delen de reis betaald.

    Echter heb ik nog nooit gehoord dat iemand voordeel heeft gehad bij prijsverlagingen van de tickets en wel van de prijsverhogingen door extra toeslagen.

    Vandaar dat ik er altijd voor kies de tickets meteen te betalen en dus geen extra kosten er meer bij kan krijgen, dan weet je tenminste waar je aan toe bent.


  5. Top | #605
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    66

    Standaard Re: Vliegen met Martinair

    heeft iemand nog recent ervaring met de wijziging 2 koffers per persoon geboekt en daarna gewijzigd in hun site 1! koffer pp?
    Er blijken namelijk toch wel hele leuke dingen hier te koop... dus de geboekte tweede koffer terug ipv die een op de heenreis pakt wel wat makkelijker..
    Laatst gewijzigd door Reza; 11-05-10 om 04:25.

  6. Top | #606
    Florida Groupie angelique100's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    493

    Standaard Re: Vliegen met Martinair

    Is er al iemand die onlangs een boete of controle heeft gehad voor een te grote koffer. Ik heb 2 te grote koffers van Samsonite (78cm)afmeting totaal 1.71 ipv 1.58. Ik heb Martinair al gebeld maar die zijn nogal vaag hierover de regel is er al vanaf 2008 maar nog nooit heb ik hier controle op gehad, ik vind het een beetje zonde om nieuwe koffers te kopen als blijkt dat er toch geen controle plaats zal vinden,maar 300 pstuk boete is helemaal zonde,.....zijn de controles inmiddels verscherpt??
    2006 Orlando 2007 Bonita+Orlando 2008 Orlando+Cape Coral 2009 Orlando+Bonita+Keys 2010 Marco Island+Orlando 2011 Cape Coral+Keys 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim+LA 2016 Keys 2017 New York- Florida ​2018 Florida




  7. Top | #607

    Standaard Re: Vliegen met Martinair

    Hoe het met de grote koffers zit weet ik niet precies. Ze worden niet gemeten, wel gewogen.
    Aan onze handbagage werd geen seconde aandacht besteed wat maat en gewicht betreft.

  8. Top | #608
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Vliegen met Martinair

    Je kunt natuurlijk altijd het risico nemen.
    Veel zal hangen van het baliepersoneel van de afhandelaar op de luchthaven.
    Misschien nog wel meer dan van de luchtvaartmij.
    Ik kan me voorstellen, dat je met een te grote koffer bijv. moeitelooos op Schiphol er door piept, maar een oplettende medewerker op bijv. Orlando voor de retourvlucht problemen maakt en je moet bijbetalen.
    Of omgekeerd. Misschien toch beter maar niet te riskeren. Wat overwicht kan je nog oplossen in de meeste gevallen. Een stuk van de koffer afzagen wordt wat moeilijker, dat is pittig bijbetalen.

    Knaapje

  9. Top | #609
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Vliegen met Martinair

    Die koffermaten zijn al jaren zo, ik weet dat dat in 2001 toen wij met Martinair vlogen ook al het verhaal was en toen was die van ons ook te groot en totaal geen problemen mee gehad toen. Volgens mij is er een paar pagina's terug ook nog over gesproken in dit topic.


  10. Top | #610
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #1

    Moderator Michael66:
    Gezien de omvang van het onderwerp is dit eerste topic over het wel-en-wee van vliegen met Martinair gesloten. Er is een nieuw topic beschikbaar met alle berichten vanaf 01-01-2010.


    Slotje dus.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •