Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 13 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 124

Onderwerp: Auto huren: Miami

  1. Top | #21
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Dat hangt van je contract af. Ik kies er tegenwoordig voor om de auto leeg te mogen inleveren, naar aanleiding van een ervaring met niet kunnen aftanken omdat de benzinestations allemaal dicht waren.
    Eric

  2. Top | #22
    Florida Groupie paula's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    zaandam
    Berichten
    275

    Standaard

    Misschien toch nog wat onervaren,je bent nooit te oud om wat te leren maw Goeie Tip

  3. Top | #23
    Vaste Bezoeker Riv71's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    The Hague
    Berichten
    86

    Standaard

    Wij hebben vorig jaar via Dollar Rent onze auto gehuurd in Miami. Een prima service. Geen overbodige acties om je een grotere auto aan te smeren. De auto was net nieuw aan het aantal miles te zien op de teller.
    Het was een Chrysler Sebring.



    Dit jaar was het een auto via AVIS. Wederom een prima service en een prachtige auto met voldoende ruimte. (hoewel de Sebring iets ruimer was in de kofferruimte).
    Het was een Pontiac G6

    Grtz....
    Hugo

    The Dutch Photographer | http://www.dutchphotographer.nl

  4. Top | #24

    Standaard Auto huren / Taxi

    Zoals in een eerder forum bericht wil ik aankomende zomer naar Miami en daarna op doorreis ( via vliegtuig) naar Vegas of NewYork. Echter in Miami wil ik bijvoorbeeld 2 keer naar shoppingmall. Nu komt de vraag, is het handig om voor de 2 a 3 uitstapjes (blijf ongeveer 6 dagen in miami) een auto te huren of is die 3 keer met de taxi of shuttlebus beter te doen qua kosten???

  5. Top | #25
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Auto huren / Taxi

    Eh...wat wil je allemaal gaan doen in Miami, en waar ben je van plan te verblijven.
    Als je een hotel in SoBe neemt, en alleen op het strand wil gaan liggen, dan zou je evt zonder auto afkunnen, maar aangezien het strand in Miami nou niet zo geweldig is, en je dus al gauw andere dingen wil gaan zien, dan heb je zeker een auto nodig.
    Dit is ook het geval als je geen hotel in SoBe hebt.
    Ik zou me zowieso eens wat beter informeren wat er allemaal in Miami is, de meeste (let wel, ik zeg niet allemaal maar de meeste) hebben Miami na een dag of 2 a 3 wel bekeken, de rest van Florida is veel leuker.
    Eric

  6. Top | #26
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Auto huren / Taxi

    Tsja, qua kosten zal het niet veel verschillen, als het om 2-3 dagen gaat. Zeker in Miami, waar je voor je rental ook nog dagelijkse parkeerkosten bij je hotel hebt.

    Dan geeft Eric het heel juist aan: Wat wil je gaan doen? Alleen 2-3x shoppen? Neem een taxi! Ook nog wat anders gaan zien? Neem een auto!

    Maar vooral: Have fun!!

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  7. Top | #27
    Florida Groupie paula's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    zaandam
    Berichten
    275

    Standaard Re: Auto huren / Taxi

    Er rijden ook veel bussen naar shopping malls, hebben wij vorig jaar ook gedaan, is goed te doen.
    Naar de supermarkt wel regelmatig een taxi genomen, dan ben je voor $3.00 klaar maar de shoppingmalls liggen wat verder weg en is per bus goedkoper.
    gr. Paula

  8. Top | #28

    Standaard Re: Auto huren / Taxi

    Nou ik hoef niet naar de parken in orlando toe bijvoorbeeld, deze heb ik in een eerdere vakantie al gezien. Ik zou inderdaad naar de shoppingsmalls willen en eventueel een sportwedstrijd,Seapark (degene die vaker op dit forum beschreven is) of naar Everglades ( weet niet of deze vanaf het hotel geregels worden en dat je dan wordt opgehaald )...

  9. Top | #29
    Florida Groupie paula's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    zaandam
    Berichten
    275

    Standaard Re: Auto huren / Taxi

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door skepertie Bekijk Berichten
    naar Everglades ( weet niet of deze vanaf het hotel geregels worden en dat je dan wordt opgehaald )...
    Je kan vanuit je hotel veel excursies boeken, dat hebben wij vorig jaar met de Everglades gedaan en de Rich and Famoes tour en dan wordt je gewoon vanuit je hotel met de bus opgehaald en weer thuisgebracht.
    gr. Paula

  10. Top | #30
    Regelmatige Bezoeker marloes's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2006
    Locatie
    Hoorn
    Berichten
    37

    Standaard Re: Auto huren / Taxi

    maar aangezien het strand in Miami nou niet zo geweldig is, en je dus al gauw andere dingen wil gaan zien
    Wat is niet zo geweldig aan het strand dan? Wij gaan ook 2 dagen naar Miaimi (south beach) en ik zag me al heerlijk op het strand liggen op een strand stoeltje, lekker zwemmen enz.

    Groetjes Marloes



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •