Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 11 van de 14 EersteEerste ... 910111213 ... LaatsteLaatste
Resultaten 101 tot 110 van de 138

Onderwerp: Shopping: Uggs

  1. Top | #101
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Uggs

    Ja tegen 50 $ verzendingskosten . En als ze hier aankomen kan je een toeslag verwachten aan douanekosten.
    Dus als je dan toch in de usa bent bestel hetgeen je niet kan vinden als je even zoekt kan je koopje vinden .

  2. Top | #102
    Stamgast Micktomar's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Locatie
    Almere
    Berichten
    178

    Standaard Re: Uggs

    Heeft Zappos dan geen verzendkosten binnen de USA?

  3. Top | #103
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Uggs

    Bij normale verzending niet, of nauwelijks. Bij overnighten (echt binnen 24 uur van CA naar FL) wel, maar die zijn bij ons al een paar keer "kwijtgescholden" vanwege een "speciale actie" (die volgens mij bijna standaard is :-) )
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 20-05-11 om 08:50. Reden: site gecheckt, free shipping dus
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  4. Top | #104
    Regelmatige Bezoeker LVO's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2010
    Locatie
    Haarlemmermeer
    Berichten
    35

    Standaard Re: Uggs

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten
    Bij normale verzending niet, of nauwelijks. Bij overnighten (echt binnen 24 uur van CA naar FL) wel, maar die zijn bij ons al een paar keer "kwijtgescholden" vanwege een "speciale actie" (die volgens mij bijna standaard is :-) )
    Ik bel altijd na het bestellen nog even met de helpdesk om te controleren of de buitenlandse CC is geaccepteerd, en dan krijg ik inderdaad ook bijna altijd een upgrade aangeboden naar overnight shipping.

    Je kan veel zeggen maar Zappos heeft naar mijn idee echt de beste customer service van alle online bedrijven die ik ken in de USA. Daar kunnen de Nederlandse bedrijven nog veel van leren :-)
    Laatste bezoek aan Florida is van 23-07-2013 t/m 08-08-2013.

  5. Top | #105
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Uggs

    1 keer per jaar kan je je gratis aanmelden als vip dan krijg je altijd gratis overnight shipping .
    Zappos heeft de beste klantendienst in de hele usa , ze hebben vorig jaar een tijdje verzonden naar europa maar omdat de verzending te lang duurde en hier geen of minder controle op hadden zijn ze ermee gestopt .

  6. Top | #106
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Berichten
    50

    Standaard Re: Uggs

    Een vraag over zappos: betekent overnight shipping dus de ene dag bestellen en de volgende dag geleverd krijgen? En hoe zou het werken als je er niet bent, leveren ze net als in Nederland dan af bij de buren of kan je ze dan ergens ophalen?
    Groetjes

  7. Top | #107
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Uggs

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door i.westdijk Bekijk Berichten
    Een vraag over zappos: betekent overnight shipping dus de ene dag bestellen en de volgende dag geleverd krijgen? En hoe zou het werken als je er niet bent, leveren ze net als in Nederland dan af bij de buren of kan je ze dan ergens ophalen?
    Groetjes
    Als je er niet bent, zetten ze het netjes voor de deur van de villa waar je verblijft, dat is onze (goede) ervaring.

    En overnight shipping, de naam zegt het al ;-)
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  8. Top | #108
    Stamgast baluga's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    160

    Standaard Re: Uggs

    En als je in een gated community verblijft? Niet overal zit bewaking maar heb je toegang middels een code.

  9. Top | #109
    Stamgast Anthonie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Elst UTR
    Berichten
    237

    Standaard Re: Uggs

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door baluga Bekijk Berichten
    En als je in een gated community verblijft? Niet overal zit bewaking maar heb je toegang middels een code.
    Hoi

    Dat wordt erg lastig, dit hebben we afgelopen vakantie meegemaakt.
    We zagen dat op de site van USP dat ze niet konden leveren, moesten dus op zoek naar een postkantoor waar het pakje zou kunnen zijn.
    Gelukkig hadden we dat snel gevonden en konden daar het pakje ophalen.

    Wat je ook kan doen is het pakje rechtstreeks naar het postkantoor laten sturen, dit werd ons verteld bij het postkantoor.

    Gr
    Anthonie
    Deep South 2023... Facebook photo blog


  10. Top | #110
    Stamgast baluga's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    160

    Standaard Re: Uggs

    thanks Anthonie, ik ga dat eens even bekijken wat voor ons het slimst is. We slapen ook nog een paar nachten in een hotel, daar is natuurlijk wel altijd iemand aanwezig



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •