Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 14 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 138

Onderwerp: Shopping: Uggs

  1. Top | #41

    Standaard Re: Uggs

    60 euro is wel erg goedkoop hoor! Ik was in de herfstvakantie in NYC en de lage ugg boots zijn 140$ en de hoge 180$..... Wisselkoers was 1,5 dus omgerekend rond de 95 euro voor de goedkoopste...

    Denk dat het in Orlando en omgeving ook zo zit met de prijzen... Als je dus voor de boots gaat reken op 95/100 euro. Alsnog goedkoper aangezien ze hier 200 euro zijn..
    Laatst gewijzigd door Michael66; 15-02-10 om 12:58. Reden: full quote eruit

  2. Top | #42
    Stamgast Francien's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Schiedam/Bonita Springs FL
    Berichten
    177

    Standaard Re: Uggs

    ik hoorde prijzen vallen van 60 euro in new york..
    ja, dat zijn de Uggs kindermaatjes:mrgreen:. Maat 35 kun je soms op de kop tikken voor die lage prijs.
    Misschien gewoon de voorkant eruit snijden, nieuwe trend zomer Uggs!!:roll:
    Laatst gewijzigd door Michael66; 15-02-10 om 12:57. Reden: quote-reparatie
    Floridian Francien

  3. Top | #43
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Locatie
    Delfgauw
    Berichten
    63

    Standaard Re: Uggs

    Ik ben momenteel in New York en heb hier lage uggs gekocht voor 99$. Het kan dus wel goedkoop. En geen kindermaatje maar maat 39.
    En ik ben blij dat ik ze heb want het is hier verschrikkelijk koud (behalve mijn voeten)
    Laatst gewijzigd door rarossel; 08-02-10 om 02:43. Reden: aanvulling

  4. Top | #44
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    3

    Standaard Re: Uggs

    Kan iemand mij vertellen hoe de Uggs qua maat uitvallen....als ik maat 40 heb kan ik deze dan ook in maat 40 bestellen....ik kan ze wel gaan passen natuurlijk in Nederland....en in mei in Florida gaan passen...maar ff voor nu..er is Sale...
    groeten Kristel

    Van 30 april tot 14 mei genieten wij weer van Florida..we verblijven in een villa =; in Tuscan Hills....

  5. Top | #45
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    50

    Standaard Re: Uggs

    @ KRISTEL7 Er wordt gezegd dat je een maatje kleiner moet nemen, dus stel dat je maat 40 hebt dan kan je het beste maat 39 nemen.

    Mijn ervaring: Ik heb normaal maat 40, soms 41. Ik heb een paar van die gebreide Uggs (classic Cardy) maat 40 gekocht deze zijn uitgelopen. Er werd mij toen in de Uggstore aangeraden om een maatje kleiner te kopen, heb ik niet gedaan.
    Ik heb onlangs een ander model Uggs (weet niet welke, iig niet van die populaire) maat 40 mee laten nemen uit New York en deze zitten prima. Ik moest ze zelf een beetje uitlopen.

    Maw: koop je ze te groot heb je kans dat ze onwijs uitlopen, koop je ze te klein dan ze krijg je dat uitstekende teen effect, dat je teen zo vormt in je Ugg.

    Nog dit: WAAR IS DE SALE?

  6. Top | #46
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard

    ^^^goh google de naam van de site eens dan krijg je meestal al resultaat . Ik kan nu het verschil wel zien maar daar heb je een beetje oefening voor nodig je ziet het aan de zool . En als de prijs te goed is om waar te zijn heb je ook neppers . En meestal hebben de echte ugg sites geen paypal als betaal middel . Kijk ook eens op de ugg site zelf daar hebben ze een overzicht welke sites echte uggs verkopen .

    deze versie van ugg met de donker grijze zool bestaat niet in echte uggs
    http://www.46ugg.com/p.php/Ugg-Women...--p--3436.html
    Laatst gewijzigd door Michael66; 16-02-10 om 11:55. Reden: samengevoegd

  7. Top | #47
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Uggs

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cindy74 Bekijk Berichten
    En als de prijs te goed is om waar te zijn heb je ook neppers.
    Ik denk dat dit de belangrijkste les is; Uggs zijn nooit in de aanbieding, alleen als het echt oude modellen zijn. Dus als je op een website Uggs kan kopen voor 50% korting, dan klopt het echt niet hoor :-k ... Of het zijn echt oude modellen. Hetzelfde geldt voor Oakley zonnebrillen, die zijn nooit in de aanbieding, of het zijn (hele) oude modellen.
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  8. Top | #48
    Regelmatige Bezoeker angelab's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2009
    Berichten
    37

    Standaard Kinder Uggs - waar in Orlando te koop?

    Hoi allemaal,

    Wij vliegen over 1,5 week voor 3 weken naar Florida, start in miami, en eindigen de laatste week in een villa om heerlijk te relaxen.
    Ik wil graag voor het dochtertje van een goede vriendin Uggs meenemen in maatje 23/24. Iemand een idee in welke winkels in/rondom Orlando ze die verkopen?
    Alvast bedankt!

    Groetjes Angela

    <<Vraag toegevoegd aan bestaand onderwerp over Uggs>>
    Laatst gewijzigd door Michael66; 07-06-10 om 18:03. Reden: zie opmerking

  9. Top | #49
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Kinder Uggs - waar in Orlando te koop?

    Wij slagen voor kinder Uggs altijd bij de Nordstrom. Ook altijd gewoon vragen, ze hebben vaak veel achter staan . Je ziet ze niet heel vaak in andere winkels; weinig zelfs.
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  10. Top | #50
    Newbie
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    Bleiswijk
    Berichten
    11

    Standaard Re: Kinder Uggs - waar in Orlando te koop?

    In de sawgrassmillmall in fort lauderdale hebben ze uggs in de gewone (kinder)schoenenzaken.Heb daar vorig jaar uggs gekocht.Dit jaar heb ik ze in de floridamall bij nordstrom gekocht.In de floridamall zit ook een kinderschoenenzaak waar ze ze verkopen.Waren trouwens in de sawgrassmill goedkoper.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •