Hartelijk bedankt voor de POI van Florida, gelijk op de TomTom gezet, en het werkt ook nog.Dat is voor een Nederlander in den vreemde, toch een stuk eenvoudiger de weg vinden.
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Bedankt voor jullie reacties, ik denk dat we er maar 1 bestellen
Hartelijk bedankt voor de POI van Florida, gelijk op de TomTom gezet, en het werkt ook nog.Dat is voor een Nederlander in den vreemde, toch een stuk eenvoudiger de weg vinden.
Nog even een vraagje, hoelang duurt het als je betaald hebt voor een kaart, voor je het mailtje krijgt waarin staat hoe je het moet downloaden. Wij gingen er eigenlijk van uit dat dat mailtje meteen verzonden wordt, maar dat is niet zo. Heeft iemand hier ervaring mee?
Heb vandaag een 920 T gekocht en de poi er op gezet. Alvast dank
Even een berichtje vanuit Florida.....
we rijden nu al een paar dagen rond met de tomtom, de poi werken super hier. Nogmaals heel erg bedankt!!!
Bedankt voor het delen van deze info, zal me hier van de week eens in verdiepen.
Jeroen
Next Orlando visit, 20 dec 2014 t/m 2 jan 2015
Next DCL 12 night Baltic cruise 22 juli 2015
Orlando 6x (1997/98) (2007) (2008) (2009) (2012) (2013/14)
7x DCL (2007) (2008) (2009) (2010) (2013) (2014 2x)
Ik heb een kaartje gedownload via Tom Tom. Ik heb een gedeelte van De VS gepakt waar Florida bij stond. Kostte in mijn geval € 40. Gewoon een sd kaartje gekocht en daarop gezet. Wel van te voren het kaartje formateren! Dat had ik dus ook niet gedaan en toen lukte het niet. Ik heb nu in mijn favorieten al de hotels gezet en wat poi's. Reuze handig voor als je daar aankomt en bent, hoef je niet steeds de adressen te zoeken.
Groetjes Monique