Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 9 van de 23 EersteEerste ... 789101119 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 90 van de 229

Onderwerp: Hotel gezocht: Key West

  1. Top | #81
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    57

    Standaard Re: Hotel gezocht in Key West

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marco Bekijk Berichten
    ik lees veel over fort meijers, naples en de everglades. daar wil ik 3 dagen/nachten aan besteden. zijn dit de aanraders of hebben jullie nog tips ? waar kan ik het beste overnachten.
    Ik vond de Everglades wel echt een hoogtepunt. Wij hebben overnacht in Everglades City. Niet echt een spannende plek, ik vond dat het een beetje deed denken aan Coopers Crossing uit de Flying Docters ;-) Het ligt erg handig als je van de kant van Fort Myers/Naples komt en je kunt dan meteen de volgende ochtend een Airboat tour doen met Captain Doug (in het plaatsje zelf). Daarna rijd je richting Florida City en doe je daar nog een wandeling (Anhinga Trail is de mooiste), en dan óf meteen door naar Key West of overnachten ergens daar in de buurt.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marco Bekijk Berichten
    mijn laatste 3 dagen wil ik aan de keys besteden. ik dacht dat de volledige keys ca 300 km beslaat vanaf miami en wil dus 2 a 3 keer overnachten. op het midden van de keys het einde en weer op het midden.
    gr marco
    300 km van Miami tot Key West lijkt me overdreven. Eerder 180km (wel enkele reis overigens). Reken 4,5 uur enkele reis van Miami naar Key West zonder stoppen of spits.

    Inderdaad, zoals hierboven ook al is gezegd: skip de andere overnachtingsplekken en rijd door naar Key West!

    Groet,
    Sander

  2. Top | #82
    Vaste Bezoeker Syl71's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Hengelo OV
    Berichten
    60

    Standaard Re: Hotel gezocht in Key West

    Wij verblijven dit jaar in cottage C5 van Courtneys Place. http://www.courtneysplacekeywest.com/
    Geweldige recensies en zeker niet duur!!
    Recensies (ronduit zeer positief) van deze B&B kun je vinden op:
    http://www.tripadvisor.com/Hotel_Rev...a.html#REVIEWS
    Florida 1996 - Westkust USA 1997 - Florida 2005 - Florida 2006 - Florida 2008



  3. Top | #83
    Florida Groupie Marcelg's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Key West, Florida
    Berichten
    461

    Standaard Re: Hotel gezocht in Key West

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pascalbrouwers Bekijk Berichten
    Deze heb ik ook geboekt, werd echter achteraf geweigerd.

    Kinderen onder de 16 zijn daar niet welkom.
    De manager wilde er ook geen uitzondering voor maken.

    Jammer maar helaas.
    De site ziet er in ieder geval gewelig uit.
    Wie weet over een paar jaar..........

    ze hebben meteen het geld op mijn rekening terug gestort.
    Ik heb ze gelijk gebeld omdat wij ook kamers voor hun verhuren, en via hun eigen website kon ik het ook niet vinden.
    Het is inderdaad een policy van hun, maar ze vertelde mij dat een reservering dus gelijk geweigerd wordt door onze reserverings systemen en er geen credit cards gecharged worden.
    Ik zie het dus maar als een ongevalletje, ik heb ook wel losgelaten dat ze dit beter bekend zouden moeten maken want het is tenslotte een waste of time voor ons als boeking agents en ook voor de reizigers die hun reis voorbereiden.
    Douglas House is naar mijn mening ook een van de inns die een verschrikkelijk mooie website hebben, maar voor de prijzen in verhouding tot hun inn en de qualiteit/service etc kun je dus echt wel wat beters krijgen, maar die inns besteden niet al dat geld aan een website, maar aan de service/kwaliteit voor de gasten.
    LET OP! DOUGLAS HOUSE is een goed bed en breakfast, ik zeg dus alleen dat je in details beter kunt krijgen en niet dat Douglas House slecht is of zo.
    Ik bedoel, een vele malen beter ontbijt, complimentary drinks, beter onderhouden property enz.
    Gelukkig weten vele reizigers dit niet, want ze zien alleen maar 1 inn tijdens hun trip.
    Ik denk dat Natasja deze ervaring bijv wel heeft(mooie websites cq foto's en zelfs woorden) tot je meerdere inns hebt bezocht, dan zie je pas wie er eerlijk zaken doet.
    Hetzelfde geld voor de attracties, de touristen industrie wordt vaak uitbuitend gebruikt, helaas.
    Laatst gewijzigd door Marcelg; 25-01-08 om 16:13.

  4. Top | #84
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    43

    Standaard Re: Tips voor betaalbaar hotel key west

    Ik heb deze week via priceline geboden op het Holiday Inn Key West voor 99$ en accepted. aankomst zaterdag 11-10 2 nachten

  5. Top | #85

    Standaard Hotel gezocht: Key West B&B

    Deze zomer gaan we 2,5 week naar USA8-) (Louisville, Orlando, Miami, Florida Keys). Nu willen we op de Key West in een B&B maar we hebben hier helemaal geen ervaring mee. Nou onze vraag ;-) :

    Welke B&B raden jullie aan?????

    En hebben jullie toevallig ook nog goede hotelervaringen/ B&B ervaringen in Orlando, Miami dan horen we dat natuurlijk ook graag :lol:;-)

    groetjes

  6. Top | #86
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: B&B/ Hotel FLORIDA (Orlando, Miami, Keys)

    probeer deze eens in key west.
    Is bijzonder mooi:'
    http://www.douglashouse.com/
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  7. Top | #87
    Florida Groupie Natasja L.'s Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Momenteel woonachtig in Great Falls, VA, USA.
    Berichten
    320

    Standaard Re: B&B/ Hotel FLORIDA (Orlando, Miami, Keys)

    Je kan ook nog op Tripadvisor kijken voor reviews en foto's die de gasten hebben gemaakt. De foto's van de gasten zijn vaak meer realistisch dan de websites. In sommige gevallen komt het wél aardig overeen met de werkelijkheid!

    http://www.tripadvisor.com/Hotel_Rev...s_Florida.html

    Veel plezier in Key West!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 20-10-08 om 06:48. Reden: full quote eruiit

  8. Top | #88
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    81

    Standaard Re: B&B/ Hotel FLORIDA (Orlando, Miami, Keys)

    Dank je wel Natasja voor de tip! Ik had ook al op jouw eigen weblog gekeken naar een leuk B&B, maar bij de meeste worden geen kinderen toegelaten. Vandaar nu onze keuze voor Southernmostpoint Guesthouse.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 20-10-08 om 06:49. Reden: full quote eruit

  9. Top | #89
    Newbie
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Berichten
    4

    Standaard Hotel gezocht: Key West B&B

    Weet er iemand een toffe mooie goed gelegen B&B in Key West, die werekelijk aan te raden is ???
    &
    Een goed hotel in Orlando . Wij bezoeken Sea World , Disney Animal Kingdom, Cape Canaveral en eventueel Wetwetwet.

    Alvast bedankt voor jullie reacties

  10. Top | #90
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: B&B Key West ??? - hotel Orlando ?????

    Hallo jip,

    Dit leuke forum heeft een zoekfunctie en er zijn al vele ervaringen geplaatst over hotels in Orlando en ook over B&B's op Key West zul je veel info kunnen vinden.

    Daarnaast nog een tip: probeer te letten op de opmaak van je te plaatsen berichtjes. Je kunt er hier wat meer over lezen: http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=5328

    Ik denk trouwens dat je met "Wetwetwet" het waterpark Wet 'n Wild bedoeld? Van Wetwetwet in Florida heb ik in ieder geval nog nooit gehoord en ik ken de naam alleen van een Schotse band die vrij populair was in de jaren 80 :-).
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •