Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 23 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 229

Onderwerp: Hotel gezocht: Key West

  1. Top | #31

    Standaard Re: Hotel gezocht in Key West

    hallo, Wij willen naar het Casa Marina Resort. Zijn er mensen die daar ervaring mee hebben?? of adviseren jullie iets anders???
    San en Nom

  2. Top | #32
    Florida Groupie Marcelg's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Key West, Florida
    Berichten
    461

    Standaard Re: Hotel gezocht in Key West

    De Casa Marina is een van de betere hotels, maar ondergaat op dit moment een enorme verbouwing, dus het is er een beetje een rommeltje voor zover ik het van buitenaf zie, het strand ziet er wel goed uit.
    Ik weet niet wanneer de verbouwingen klaar zijn.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 20-10-08 om 06:07. Reden: full quote eruit

  3. Top | #33
    Florida Groupie Natasja L.'s Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Momenteel woonachtig in Great Falls, VA, USA.
    Berichten
    320

    Standaard Re: Hotel gezocht in Key West

    Waarom een hotel? Waarom niet een keer een B&B? Als je ergens een ruime keus hebt aan B&B's dan is het wel in Key West. In een hotel kan je altijd nog liggen; een B&B vinden wij toch iets specialer. Ik heb het al vaker naar voren gebracht op dit forum (inclusief de foto's); als je nog nooit in een B&B hebt geslapen, dan moet je het zeker eens proberen. De sfeer is vaak gemoedelijker, de huizen waar de B&B zich gevestigd hebben zijn prachtig en het ontbijt is heerlijk!

    Voor de mensen die van luxe houden en het er ook aan uit willen geven:

    La Mer and Dewey House

    La Mer and Dewey House is het meest luxueze B&B waar wij geslapen hebben in Key West. Een echte aanrader! Het is een authentiek Victoriaans huis en de enige 'oceanfront' B&B in Key West. La Mer ligt aan Duval Beach, aan het einde van Duval Street. Een ideale ligging vinden wij. Overdag lekker genieten op het strand en 's avonds op je gemak naar Mallory Square lopen.



    Elke kamer heeft een patio, veranda of balkon. Het interieur ziet er fantastisch uit. Erg schoon en netjes. Elke avond liggen er chocolaatjes op je kussen en 's ochtends een krantje aan je deur.
    Het ontbijt en high tea wordt dagelijks geserveerd in het Dewey House. Dit was het lekkerste ontbijt wat ik bij een B&B gekregen heb.








    The Paradise Inn

    Al jaren onze favoriet!



    De naam van dit Bed and Breakfast spreekt voor zich. Hier hebben wij altijd een fantastische tijd. The Paradise Inn bestaat uit Oude "cigar makers" cottages. Alle cottages hebben een veranda. Elke kamer heeft een tafel en stoelen op de veranda staan. Wij maken daar vaak gebruik van. Dat begint als 's ochtends, dan halen we ons ontbijt en nemen dat mee naar onze veranda, waar we heerlijk tussen de prachtige bloemen en planten rustig ons ontbijt kunnen nuttigen.



    In het gebouw hierboven slapen wij altijd. Op de hoek beneden, met uitzicht op het zwembad en een ruime hoek op de veranda waar je lekker kunt relaxen.




    The Blue Parrot Inn

    Wij hebben één keer ons verblijf op Key West in de Blue Parrot Inn doorgebracht. Dat was in mei 2003. De Blue Parrot Inn ligt in het hart van het oude gedeelte van Key West. Dat wil zeggen, twee blokken verwijderd van Duval Street. Lekker rustig en toch overal dichtbij!



    The Blue Parrot Inn is wat minder luxe als The Paradise Inn en La Mer and Dewey House, maar daarom niet minder leuk. Alles heeft zijn prijs/kwaliteit verhouding.



    Ik hou erg van luxe en van mooie hotels. Die zoeken we dan ook tijdens onze vakanties regelmatig op. Maar als we naar Key West gaan, is er voor mij geen andere opttie dan een B&B!

  4. Top | #34
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: Hotel gezocht in Key West

    B&B en de INNS zijn ook veel leuker en vaak mooier.
    Wat ik echter heb ervaren is dat bij veel inns en b&B kinderen niet worden toegelaten.

    Ik had 1 boeking gemaakt, waarbij ik te horen kreeg dat kinderen niet toegelaten worden.

    Was natuurlijk wel mijn eigen schlud want het stond in de kleine lettertjes vd boeking die ik gemaakt had.

    dit wordt nu de derde keer dat we naar KW gaan, waarvan we 2 keer in een INN hebben geslapen kort bij Duvalstreet, en dat heeft natuurlijk wel iets.

    Als je zonder kinderen gaat zou ik dit zeker aanbevelen

    Of je nou een duur hotel betaald of en dure Inn voor de prijs maakt het over het algemeen toch niet zo veel uit, het blijft duurder als de rest van Florida.


    groet,
    Pascal
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  5. Top | #35
    Florida Groupie Natasja L.'s Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Momenteel woonachtig in Great Falls, VA, USA.
    Berichten
    320

    Standaard Re: Hotel gezocht in Key West

    Kinderen zijn welkom in The Paradise Inn en Blue Parrot Inn.

    Of je nou een duur hotel betaald of en dure Inn voor de prijs maakt het over het algemeen toch niet zo veel uit, het blijft duurder als de rest van Florida.
    Voor mij maakt dat juist wel iets uit, want een B&B biedt in mijn ogen meer. Dat is mijn persoonlijke ervaring.

    Het hoeft niet altijd duurder te zijn, bijvoorbeeld The Paradise Inn was goedkoper dat ons hotel in Miami. Het ligt er ook aan in welke periode je in Key West bent. In mei valt het allemaal wel mee, zolang je maar niet in het weekend zit en met moederdag of andere feestdag.

  6. Top | #36

    Standaard Re: Hotel gezocht in Key West

    Wij zitten vast aan een reis organisatie omdat wij meerder plaatsen aan doen dus helaas geen keuze hebben uit een hotel of een b&b Maar ons leek dus de casa marina een gaaf hotel. en trouwens de steigers zijn weg zeggen ze van Kuoni ( onze reis maatschappij ) Ze waren er aan het verfen :-)
    San en Nom

  7. Top | #37
    Regelmatige Bezoeker marjo's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    almere
    Berichten
    15

    Standaard Re: Hotel gezocht in Key West

    Ook wij hebben toch geboekt bij een B & B ( the blue parrot bedankt voor de tip)
    Voor het zelfde geld zit je in een hotel maar we hopen dat dit toch iets meer sfeer en gezelligheid biedt.
    O

  8. Top | #38

    Standaard Hotel gezocht: Key West B&B

    Hoi allemaal,

    Wie heeft er suggesties voor leuke B&B's in (of vlakbij) Key West? We reizen begin april 2007 met een baby van 8 maanden door Florida en zijn dan een paar dagen op Key West.

    Ik heb al heel veel B&B's op internet gevonden, maar ze zien er allemaal even mooi uit... Alle suggesties welkom dus!

    Groetjes, Maaike

  9. Top | #39
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Hotel gezocht in Key West

    Ik heb zelf een paar jaar geleden in Douglashouse gezeten met 2 kamers.
    http://www.douglashouse.com/
    Ameliastreet is een zijstraat van Duvalstreet , maar toch redelijk rustig.
    Douglashouse heeft een tuin met pools en vijvers waar je eenvoudig kunt ontbijten.
    Was toen voor een redelijke prijs in september en langs de weg op een van de lower keys bij een touristoffice gereserveerd.

    Knaapje

  10. Top | #40
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: B&B Key West?

    @maaikevgs: Zie mijn reactie elders op dit forum bij hotels Key West, kan je Douglashouse aanbevelen.

    http://www.douglashouse.com/

    Knaapje
    Laatst gewijzigd door Michael66; 20-10-08 om 06:37. Reden: full quote eruit



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •