Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 12 van de 23 EersteEerste ... 2101112131422 ... LaatsteLaatste
Resultaten 111 tot 120 van de 229

Onderwerp: Hotel gezocht: Key West

  1. Top | #111
    Florida Groupie utah's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Vlaamse Ardennen
    Berichten
    529

    Standaard Re: Hotels: Holiday Inn en The Inn

    Hou je maar aan één van deze 2....Radisson hotel op de US1 is zeker en vast te mijden -> vuil, ongedierte,versleten kamers en dito beddengoed zijn nog maar de kleine gebreken...

  2. Top | #112
    Stamgast van der Steen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Locatie
    rotterdam
    Berichten
    182

    Standaard Re: Hotels: Holiday Inn en The Inn

    dank je voor jullie reacties

    zijn er nog mensen geweest die naar holiday inn zijn geweest?
    heb nu alleen verhalen over the inn gehoord
    en ja die klinken zeer goed
    dus ben ook wel gedeeltelijk overtuigd hoor
    maar wil ook ff andere kant horen

    alvast bedankt

  3. Top | #113

    Standaard Re: Hotels: Holiday Inn en The Inn

    The Inn

    oohh dit is echt een heerlijk hotel. Zo'n mooi zwembad. In 2000 ging ik voor het eerst naar Amerika en in de 2e nacht belande we hier. Toen heette het nog courtyard Marriot nu dus de INN zie ik. Helaas maar 1 nacht geweest maar wel 1 van de mooiste zwembaden die ik ooit gehad heb in een hotel. Ik wil daar zeker nog een keer terug.

    Het zwembad is een soort vorm van klavertje 3. 1 gedeelte is ondiep,1 is wat dieper en het derde gedeelte daar kan je niet staan. Ook was er toendertijd een bubbelbad verborgen in de bosjes. Wel fijn voor s ávonds in het naseizoen. Er is ook veel groen en rotsen enzo. En een bar.

    We hebben er ook ontbeten s'morgens en toen was het goed en veel. Het hotel ligt wel een eindje van het centrum af. Wij besloten om er heen te lopen omdat we niet meer mochten rijden vanwege bier op. Maar het was wel een eind hoor. Een uur heen en een uur terug ongeveer.:???:

    Holiday inn Key West

    Ook dit hotel hebben we met een bezoek vereerd in 2005.(2 nachten). We hadden pech dat ze toen flink aan het verbouwen waren en er was dus veel rommel maar das al 3 jaar terug dus nu zal het wel netjes zijn. Het zwembad toendertijd was helemaal goed ,nix te merken van de rommel in het hotel. Redelijk groot zwembad maar het zwembad van The Inn is mooier. Hierook een bubbelbad om te relaxen. Minpunt is dat het hotel en zwembad precies op de plek staat waar iedereen Key West binnenkomt. En dus lawaaierig van het verkeer. The Inn ligt ook aan die weg een paar honderd meter verderop maar daar ligt het zwembad verder naar achteren en niet aan de weg. Dit hotel is een paar 100 meter verder van het centrum dan The Inn.

    Mooie foto's van het zwembad staan hier http://www.ichotelsgroup.com/h/d/hi/...tos-_-hi_eywfl
    Laatst gewijzigd door Orangedevil; 28-11-08 om 02:39.
    Orlando: 2007,2008,2009,2010. Florida: 2000,2002, 2004,2005,2012,2013 Zuid-west: 2001,2006,2011 Noord-oost: 2003. Las Vegas: 2003/2004.
    2014.1 o.a. NY+Wash D.C. http://usa2014deel1.blogspot.nl/
    2014.2 o.a. NY,Boston,Niagara,Toronto. http://usa2014deel2.blogspot.nl/
    2015 Orlando http://orlandolente2015.blogspot.nl/

  4. Top | #114
    Stamgast van der Steen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Locatie
    rotterdam
    Berichten
    182

    Standaard Re: Hotels: Holiday Inn en The Inn

    dank je wel voor je reactie...

    ik zie dat veel mensen schrijven over het zwembad....

    ik moet toegeven dat ik toch echt voor het stadje ga...en uiteraard meest zuiderlijke puntje van key west....

    dus een goede overnachting is belangrijk
    ontbijt is ook wel fijn om te hebben (wat ook goed is)
    en ja 's avonds zijn we niet in het hotel, dus alleen 's ochtends en in de loop van de middag zullen we bij het hotel zijn....

    the inn is een stuk duurder dan holiday inn....met bovenstaande informatie wat moet ik dan kiezen??

  5. Top | #115
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Hotels: Holiday Inn en The Inn

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door van der Steen Bekijk Berichten
    wat moet ik dan kiezen??
    Zou het misschien aan de vraagstelling kunnen liggen? Eerder gaf je over dit onderwerp zelf al aan dat je 'behoorlijk overtuigd' was maar dat je 'de andere kant' wilde horen. Ik ken de hotels niet, maar na het uitgebreide antwoord van Orangedevil, zou ik eerlijk gezegd niet goed weten wat er nog meer over te zeggen is. Ook de andere reacties van Utah, Pascal en Corrus laten toch niets te wensen over? Op basis van deze informatie zou je toch gewoon zelf je keuze kunnen maken? Wanneer je aan zou geven wat je nu nog precies zou willen weten, reageert er vast wel iemand. De vraag die je stelt, is voor forumleden niet te beantwoorden. Je 'moet' hier namelijk niets. Er is hulp genoeg op dit forum, maar kiezen moet je zelf doen.......



  6. Top | #116
    Stamgast van der Steen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Locatie
    rotterdam
    Berichten
    182

    Standaard Re: Hotels: Holiday Inn en The Inn

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    Zou het misschien aan de vraagstelling kunnen liggen? .......
    had ook gevraagd naar beachcomber en dolphin beach?

    en het gaat mij niet om het zwembad, de vraag was eerder:

    -The Inn is een stuk duurder dan Holiday Inn, maar is dit het ook waard aangezien ik alleen maar overnacht in dit hotel en ontbijt. De rest van de dag/avond ben ik op pad in Key West

  7. Top | #117
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Hotels: Holiday Inn en The Inn

    Ik zou kiezen voor dolphin...

    Waarom??? Heb daar een keer gelogeerd... Was ons prima bevallen...
    Beachcomber ken ik niet...
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  8. Top | #118
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: Hotels: Holiday Inn en The Inn

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door van der Steen Bekijk Berichten
    aangezien ik alleen maar overnacht in dit hotel en ontbijt. De rest van de dag/avond ben ik op pad in Key West
    Kan je vertellen, dat een mooi zwembad altijd fijn is tijdens je vakantie.
    En zeker tijdens je verblijf in Key West.
    Er is toch niets relaxter dan een paar uurtjes in het zwembad te verblijven, met 1 of andere lekkere cocktail bij de hand.

    wij zijn toch al de nodige keren in Key West geweest, en altijd een hotel of inn met mooi zwembad gehad.

    Kom je sávonds laat thuis nog effe de pool in springen, of s'morgensvroeg effe een frisse duik.

    Maar goed ieder zijn ding.

    Ben benieuwd wat het uiteindelijk wordt
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  9. Top | #119

    Standaard overnachten key west

    Hallo

    in november gaan wij voor drie weekjes naar Florida Kissimee en zouden graag een bezoekje brengen aan Kay West.
    We denken dat het best is daar een nachtje te blijven.Heeft iemand een voorstel of aanrader ivm een degelijk en niet te duur hotel?
    Is dit haalbaar op twee dagen?:?:

  10. Top | #120
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: overnachten key west

    Haalbaar ja maar 1 nacht is naar mijn inziens te weinig om er heen te rijden.
    Probeer er minimaal twee nachten te blijven.

    voor hotel inns etc kijk eens bij de zoek functie van dit forum.
    de laatste keer hebben wij geslapen in de http://www.theinnatkeywest.com/photo...togallery.html
    Laatst gewijzigd door Michael66; 29-08-09 om 23:35. Reden: full quote eruit
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •