Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 23 van de 42 EersteEerste ... 13212223242533 ... LaatsteLaatste
Resultaten 221 tot 230 van de 419

Onderwerp: Tickets voor diverse attractieparken

  1. Top | #221
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: prijzen parken

    http://www.seaworld.com/orlando/default.aspx

    http://www.universalorlando.com

    http://www.kennedyspacecenter.com/buy-tickets.aspx

    Hier kan je de prijzen vinden welke je betaald bij de parken zelf, verder zijn er uitgebreide topics te vinden omtrent deze prijzen en plaatsen waar je tickets kan kopen.


  2. Top | #222
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: prijzen parken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik76 Bekijk Berichten
    We gaan onze tickets ter plaatse aankopen.
    In de topics op dit Forum waar Jeroen naar verwijst, kan je ook lezen dat dit niet de slimste methode is....denk ook eens aan e-tickets.



  3. Top | #223
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Locatie
    Londerzeel, BELGIUM
    Berichten
    94

    Standaard Re: prijzen parken

    Op Universal tickets hebben wij zo'n 25 USD korting gekregen (als ik me goed herinner) toen we ze aan een kioskje langsheen de US192 kochten (recht tegenover Old Town).
    Kennedy hebben we online gekocht. Loopt lekker, gewoon de geprinte tickets meenemen: je bent zeker dat je plaats hebt op de "tours" en je kreeg een korting die de moeite waard was (maar het exacte bedrag ben ik even kwijt).
    Een combi-ticket Universal en Seaworld :-k Denk niet dat dat bestaat. Het is namelijk van 2 andere groepen.

  4. Top | #224
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: prijzen parken

    Voor de "normale" prijzen van de parken kun je kijken op de eerder genoemde websites van de parken zelf.

    Voor de prijzen van de diverse parken kun je terecht in de diverse onderwerpen die daarover op het forum staan:

    Disney Tickets: Een prijsvergelijking
    Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010
    Orlando Flex Tickets (Combinatietickets niet-Disney parken)
    Universal Studios tickets
    SeaWorld Orlando
    Kennedy Space Center

    2-daagse combinatietickets van SeaWorld en Universal bestaan niet. Op de websites van Universal en SeaWorld kun je de verschillende combinaties met die parken vinden die er wél zijn; de Orlando Flex Tickets voor 5 of 6 parken (zie ook de link hierboven naar het onderwerp daarover op het forum).
    Laatst gewijzigd door Michael66; 21-06-10 om 19:23.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  5. Top | #225
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    belgium
    Berichten
    20

    Standaard

    We zitten nog met enkele vraagjes!!

    Over een goeie 2 weken vertrekken we naar Florida:lol:!!! We verblijven 5 dagen in Orlando, maar wat zou ik het best doen ivm parktickets???
    is het interessant om een 3 dagen ticket te nemen, of apart aan de kassa te betalen?
    Disney zouden we wel doen, maar weet niet echt wat we erbij zouden nemen?
    een zwempark, of seaworld, of nog een ander attractiepark? Met 1 park kan je wel een dag vullen zeker?

    heb al eens naar allerlei reacties gekeken over parken... Heb hier nu enkele genoteerd die mij denk ik wel zulllen interesseren:
    we houden van wat actie dus: Island of Adventure
    we zien graag dieren: dus: Seaworld
    we moeten wat souveniertjes meebrengen en had ook altijd gezegd dat ik naar daar ging gaan dus: walt disney world

    Is het mogelijk om 2 van deze parken in 1 dag te combineren, of zijn ze zo groot dat het beter gespreid is?

    ik heb net gelezen en gekeken op de site van seaworld, dat er een soort van vip-tickets zijn waar je op enkele atracties voorrang hebt, enkele shows gereserveerde plaatsen en eten in het onderwater restaurant of zoiets.
    Maar ik kan gelijk nergens terug vinden waar ik daarvoor moet reserveren??
    Weet iemand dit of heeft iemand daar ervaring mee?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 25-07-11 om 22:06. Reden: 1+1+1

  6. Top | #226
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: pretpark tickets

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door carolinevdm Bekijk Berichten
    Maar ik kan gelijk nergens terug vinden waar ik daarvoor moet reserveren?
    Heb je de site van Seaworld al eens geprobeerd?Klik op de button: Begin purchase en kies dan tours. Hier vind je alle info over de VIP-tours en kan je ook boeken. Let op: de prijzen voor de tours zijn exclusief een toegangskaartje.......#-o.

    Er zijn wel forumleden die hier ervaring mee hebben. Meestal zijn ze erg enthousiast. Toch is een tour niet voor iedereen geschikt, je moet je bij de VIP tour 7 uur aanpassen aan de tourguide en de andere 11 gasten. Maar je zit wel op de mooiste plekjes en hoeft niet in de rij voor een lekkere lunch.....



  7. Top | #227

    Standaard [HELP] Tickets geboekt bij Orlando Ticket Deals

    Hallo,

    Ik heb een tijdje geleden 2x het Ultimate Discovery Cove pakket (inc. Bush Gardens, Seaworld, Aquatica) gekocht bij Orlando Ticket Deals (http://www.orlando-ticket-deals.co.uk/index.html.
    De bestelling werdt bevestigd en betaald.
    Maandag 5 juli kreeg ik van hun een email met daarin E-tickets voor Discovery Cove en een 2de email dat m'n tickets verzonden zijn en dat ik deze de volgende dag zou ontvangen.
    We zijn vandaag 10 dagen later en nu heb ik nog steeds geen tickets binnen.
    Na verschillende emails naar hun te sturen met daarin de nodige uitleg krijg ik maar geen reactie terug. :evil:

    Zou het kunnen dat het e-ticket voor al de parken gebruikt moet worden?
    Dat zou ik wel raar vinden aangezien in hun email stond dat voor alle parken echte tickets verzonden worden.

    Mijn vraag aan jullie is: Heeft er iemand ervaring met deze firma?
    Zoja, welke? Doe ik mss iets verkeerd of heb ik iets verkeerd begrepen?
    Ik vind het zowieso al schandalig dat ik na 3 keer te mailen nog steeds geen reactie terug krijg!

    Alvast bedankt!

    Greetings,
    Bougie

  8. Top | #228
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: [HELP] Tickets geboekt bij Orlando Ticket Deals

    Misschien is dan een telefoontje een betere oplossing. Heb je direct contact.
    Mails willen er in de drukte (die ze daar nu ook ongetwijfeld hebben) nog wel eens bij in schieten.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  9. Top | #229
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2008
    Berichten
    116

    Standaard Re: [HELP] Tickets geboekt bij Orlando Ticket Deals

    Ik heb nu voor de 2e keer bij OTD tickets gekocht. Wederom prima bezorgt. Het duurde dit jaar wel aanmerkelijk langer voordat de tickets in huis waren dan vorig jaar (ruim 3 weken). ik krijg van OTD inderdaad echte tickets en geen vouchers of zoiets.

  10. Top | #230
    Stamgast ferret's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Spijkenisse
    Berichten
    133

    Standaard Re: [HELP] Tickets geboekt bij Orlando Ticket Deals

    Wij kopen altijd onze tickets bij OTD. Altijd keurig op tijd. Dit jaar duurde het iets langer. Tot overmaat van ramp zaten er verkeerde tickets in. Maar het omruilen was geen probleem. 1 mailtje gestuurd en ik kon ze terugsturen en kreeg gelijk de juiste tickets.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •