Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 17 van de 32 EersteEerste ... 7151617181927 ... LaatsteLaatste
Resultaten 161 tot 170 van de 312

Onderwerp: Hotel gezocht: Miami (Beach)

  1. Top | #161
    Regelmatige Bezoeker natalie's Avatar
    Ingeschreven
    May 2010
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    48

    Standaard Re: Hotel/app aan strand 5 personen

    Wij hebben in Best Western Oceanfront Resort gezeten ergens bij 93 street,het hotel stelt niet veel voor,vooral omdat we net uit een villa kwamen,maar het is maar een kwartiertje rijden van Ocean Drive en het hotel ligt gelijk aan het strand en heeft een lekker zwembad..

  2. Top | #162
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Locatie
    Woerden
    Berichten
    17

    Standaard Re: Hotel/app aan strand 5 personen

    Grappig dat mensen de Westkust van Florida mooier vonden. Ik vind persoonlijk (ook maar een mening) de stranden aan de Oostkust (Miami, Hollywood, Fort Lauderdale) mooier dan van Naples etc. Maar goed, iedereen let weer op andere dingen denk ik..

    Wij hebben gezeten in het Townhouse Hotel in Miami Beach. Dit ligt aan het strans en vlakbij Lincoln Road, een erg gezellig straatje! Je kunt zelfs naar Ocean Drive lopen... Het is echter geen appartement, maar een hotel. Wel elke ochtend lekker ontbijt met croissantjes, muffins, goede koffie, jus 'd orange etc.
    Veel plezier alvast in Miami!
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 21-09-10 om 14:31. Reden: fqe

  3. Top | #163

    Standaard Hotel miami beach half januarie

    Beste Forum
    We zijn opzoek naar een leuk hotel voor een stop-over in Miami van 14 t/m 17 Januari 2010 opw eg naar Zuid Amercia. Must is dat het niet te ver van Miami Beach is en de prijs / kwaliteit verhouding ook nog goed is (zo'n 100-150 Euro / nacht)

    Bedankt voor jullie tips

  4. Top | #164
    Vaste Bezoeker weimar's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    85

    Standaard Re: Hotel miami beach half januarie

    Best Western Oceanfront Resort, Bal Harbour

    Uitstekend klein hotel met gratis ontbijt. Wij hadden oceanview, prachtig uitzicht op zee (en met een paar stappen op het strand).
    AAA rate is 188 dollar p/n.

    Naar Miami Beach is het niet ver, de bus stopt voor de deur. Publix aan de overkant.

    http://www.tripadvisor.nl/Hotel_Revi...r_Florida.html

  5. Top | #165
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2010
    Locatie
    Zaandam
    Berichten
    63

    Standaard Re: Hotel gezocht: Miami (Beach)

    als je heel goedkoop wilt, dan is het Tropics hotel een optie, weinig luxe en het hotel is wat afgeleefd, maar als je er alleen komt om te slapen voldoet het. Het is echt zo'n art deco hotel, je steekt de straat over en je staat op het strand.

    Ik heb er vorig jaar 2 nachten geslapen en volgende week logeer ik er weer een week, voor 71 dollar per nacht, inclusief tax.

  6. Top | #166
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Hotel miami beach half januarie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door weimar Bekijk Berichten
    Best Western Oceanfront Resort, Bal Harbour

    Uitstekend klein hotel met gratis ontbijt. Wij hadden oceanview, prachtig uitzicht op zee (en met een paar stappen op het strand).
    AAA rate is 188 dollar p/n.
    Ligt er aan wanneer je gaat. Ik heb wel eens voor 75 euro per nacht daar gezeten in september. Maar het ligt er net aan wat er allemaal te doen is in Miami. Ben er nu 3x geweest en het is me elke keer weer goed bevallen daar. De bus ($2) stopt idd voor de deur, maar je bent wel 40 minuten onderweg naar Ocean Drive met alle stops en je wil niet weten wat je allemaal in de bus tegen komt. Sneller gaat met de taxi en dan ben je 20 dollar kwijt ex tip. Of je moet een taxi chauffeur kennen en dan kom je heel goedkoop terug bij je hotel.

    Tevens redelijk dicht in de buurt een Subway (op loopafstand) en met de auto ben je zo bij een Outback. :mrgreen: Maar die Publix is ook echt ideaal op kruipafstand.

  7. Top | #167
    Florida Groupie sonja's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    628

    Standaard Re: Hotel miami beach half januari

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JKG Bekijk Berichten
    en je wil niet weten wat je allemaal in de bus tegen komt.
    Eigenlijk zou ik het wel graag willen weten:roll:, is het niet veilig in de bus of zo en is het eventueel in de avonden te doen, wat zou je aan(af)raden?
    Als je een huurauto hebt kun je die dan redelijk kwijt op south beach.

  8. Top | #168
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Hotel gezocht: Miami (Beach)

    Nou vooruit;

    Bussen zijn voor de arme mensen, de sloebers, zoals ze in Amerika denken. Dus ook voor dronken zwervers, maar ook voor jonge lui en normale mensen die geen auto hebben of minder te besteden hebben. Overdags nergens last van, maar 's avonds kan het HEEL erg druk in de bus zijn en sta je hutjemutje tegen elkaar gedrukt.

    Vorige keer was er een dronken zwerver heel boos en zei dat iedereen naar achter moest :mrgreen: en ben ook al een vent tegengekomen in vrouwenkleding die blijkbaar heel bekend is op Ocean Drive. Zat ie, in z'n cheerleader pakje. 's Avonds kwamen we 'm nog tegen in een catwoman outfit, helemaal de weg kwijt en zo verdient hij dollars.

    Pas op: Video's bevatten mogelijk schokkend materiaal met mannen met vrouwenkleding aan.

    http://www.youtube.com/watch?v=HEPUg...eature=related

    http://www.youtube.com/watch?v=EqXP0...eature=related

    Doet geen vlieg kwaad, maar je moet niet gek kijken dat je dit soort figuren ook in de bus hebt zitten. Of een toevallige kakkerlak in de bus, erg leuk met die vrouwen.

    Verder ook wel eens meegemaakt dat de buschauffeuse 's middags uitstapte bij een winkel, even wat snoep kocht en weer op de bus stapte. Hier kan je je dat niet voorstellen, al had ik het laatst ook in een bus in Engeland.

    Waarom ik de bus pak? Zo maak je wat meer lagen mee in de bevolking, het 'echte' leven en bovendien geen gezeur om je auto te parkeren (ik laat dus de auto bij het hotel staan). Je kan je auto op South Beach goed kwijt in parkeergarages, maar goedkoop vind ik dat zelf niet.

    's nachts pak ik wel de taxi terug naar het hotel, ik ga niet om om bijv. 3 of 4 uur 's nachts de bus in. Bovendien wil ik dan gewoon lekker snel m'n bed in en een taxi is dan gewoon sneller, al houden ze zich redelijk aan de snelheid want de politie heeft een zero tolerance beleid, zeker de Surfside politie waar mijn hotel bij in de buurt zit.


    Hou je niet van hele erge drukte in de bus, pak dan de auto of taxi. En 's nachts heb ik zo m'n twijfels, maar iedereen is anders. Ben niet bang uitgevallen, maar ik ga het gevaar ook niet opzoeken.

    Genoeg info zo? :P

  9. Top | #169
    Florida Groupie sonja's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    628

    Standaard Re: Hotel gezocht: Miami (Beach)

    Bedankt voor je uitgebreide uitleg=D>, het is me helemaal duidelijk wat je allemaal kunt tegenkomen (of overkomen).

    South beach is in ieder geval full of life!:lol:

  10. Top | #170
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Hotel gezocht: Miami (Beach)

    Ohja, een andere reden om de bus te pakken is natuurlijk die 2 dollar. Anders ben je voor parkeren veel geld kwijt, plus wat ik al zei met zoeken naar een parkeerplek en brandstofkosten (al is dit laatste niet echt een argument in Amerika). Maar voor die 2 dollar (enkeltje) heb je dus mooi genoeg te bekijken!

    MAar nu maar weer snel ontopic naar het hotel wat gezocht wordt rondom SoBe.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •