Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 8 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 80

Onderwerp: Auto huren: onder de 25 jaar

  1. Top | #11
    Florida Groupie mafo's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Vlaardingen, Netherlands
    Berichten
    347

    Standaard Re: rijden in huurauto

    Ik denk niet dat er uitzonderingen zijn hoor Brigitte, er geldt zelfs een toeslag als je onder de 25 bent en een auto huurt.

  2. Top | #12

    Standaard Re: rijden in huurauto

    Het is heel simpel het zijn gewoon de regels van het verhuurbedrijf, die stellen ze vaak niet voor niets op. Er zullen wel teveel ongelukken gebeuren met jongeren achter het stuur.

  3. Top | #13
    Newbie
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Almere
    Berichten
    12

    Standaard Re: rijden in huurauto

    Bij Avis mag je ook niet onder de 21 jaar rijden. Het is bij hun ook zo als je met meer dan 1 bestuurder wilt rijden dat je meer moet betalen. Dacht iets van 10 dollar per extra bestuurder.
    \\/26 september vliegen naar Miami:!:

  4. Top | #14

    Standaard Alamo Gold Underage: kosten extra bestuurders?

    Hallo allemaal,

    Ik ben me een beetje aan het oriënteren over mijn komende vakantie naar Florida. ik heb inmiddels een offerte aangevraagd via USAFV. Deze bevalt mij wel. Ik heb aangegeven een auto te willen huren samen met mijn reisgenoot (beide 23). USAFV raad het alamo gold underage pakket aan en zegt vervolgens dat er in Florida voor de 2e bestuurder ter plaatse bijbetaald dient te worden.

    Echter uit de site van alamo begrijp ik dat dit niet hoeft:

    'Gold Underage is inclusief ongelimiteerd aantal kilometers, CDW, Extended Protection, locale belastingen en toeslagen, luchthavenbelasting, een volle tank benzine, de toeslag voor maximaal drie extra bestuurders en de toeslag voor bestuurders tussen 21 en 25 jaar.'

    Weet iemand wat er nu juist is?

    Ps.
    Ik heb USAFV al gemailt wat de extra kosten zullen zijn, maar heb tot op heden nog niets gehoord.

    Alvast bedankt,
    Nick

  5. Top | #15
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Alamo Gold Underage

    Hoi Nick,
    Volgens de voorwaarden zitten de extra bestuurders er gewoon in. Mogelijk gewoon een "slip of the pen" van USAFV.

    Ik zou gewoon even het antwoord afwachten.

    Heb je trouwens ook bij andere reisorganisaties een prijsopgave gevraagd? Mijn ervaring is dat (op onderdelen) vaak behoorlijke prijsverschillen bestaan.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #16

    Standaard Re: Alamo Gold Underage

    Oké, dat zou dan mooi zijn.
    Ik heb via AE een offerte gemaakt maar die kwam iets duurder uit en via het reisbureau is het nog duurder in elk geval.

    ik kan nog even kijken bij een andere organisatie (staan genoeg voorbeelden hier zag ik) of dat misschien voordeliger is echter moet ik niet te lang meer wachten denk ik want we willen in Mei al gaan (na de vakantie) dus dat duurt niet zo gek lang meer.

    In elk geval bedankt voor de reactie en ik zal het antwoord van USAFV nog even afwachten.

    Nick

  7. Top | #17
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    40

    Standaard Re: Alamo Gold Underage

    Bij het gold underage pakket zit de leeftijdstoeslag al inbegrepen, en ook een toeslag voor max 3 extra bestuurders.
    Als jullie onder de 25 zijn hoef je dus niet meer te betalen voor je leeftijd en ook niet voor (max 3) extra bestuurders.

  8. Top | #18

    Standaard Re: Alamo Gold Underage

    Bedankt voor jullie reacties.
    Heb inmiddels ook een reactie van USAFV ontvangen en die bevestigde inderdaad ook dat er verder geen kosten mer bij komen.

    Ik zal ook nog een kijken bij AV, bedankt voor de tip.

    Nick

  9. Top | #19

    Standaard Auto huren onder de 25 jaar

    Hallo,

    Ik (23 jaar) en mijn vriendin (21 jaar) gaan in november naar florida. We zouden willen een auto huren voor een week vanaf Tampa en deze terugbrengen in Miami. Heb al veel op websites gezien dat je extra kosten moet betalen omdat je geen 25 bent. Wel je hebt zoveel autoverhuur bedrijven dat we het bos door de bomen niet meer zien. Kan iemand ons vertellen wat het beste bedrijf is voor ons, hoeveel dit extra kost,
    Moeten wij extra verzekeringen nemen ... ?

    Dank je
    Laatst gewijzigd door iedereen is gek; 02-02-08 om 16:18.

  10. Top | #20
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: auto huren onder de 25 jaar

    Het beste is om een Underage pakket te nemen. Zoals bijvoorbeeld deze:

    http://www.usareisen.de/mietwagen/ca...kage=u25&sz=so
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •