Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 8 van de 8 EersteEerste ... 678
Resultaten 71 tot 80 van de 80

Onderwerp: Auto huren: onder de 25 jaar

  1. Top | #71
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2014
    Berichten
    40

    Standaard Re: Auto huren: onder de 25 jaar

    Klopt, die heb ik aangevinkt. Bedankt voor de link! Ik heb zojuist via /brits geboekt.
    Ik zie nu dat er bij de Collision Damage Waiver geen (USA: No Excess) staat vermeld. Betekent dit dat er een eigen risico verbonden is aan de verzekering? Ik kan hier namelijk niets over vinden op de voucher

  2. Top | #72
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Auto huren: onder de 25 jaar

    Je hebt geen eigen risisco. Enige wat ze je nog aan kunnen smeren is Road Side Plus. Deze hoef je niet te nemen.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #73
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2014
    Berichten
    40

    Standaard Re: Auto huren: onder de 25 jaar

    Top! Dankjewel

  4. Top | #74

    Standaard Autoverhuur 'Jonge' bestuurder (-25 jaar)

    Beste Forumleden,

    Van 2 Juni 2015 tot en met 26 Juni 2015 zal ik samen met mijn vriendin Florida rondtrekken met de wagen. (Miami - Oostkust - Orlando - Westkust - Keys -Miami)

    Gezien we een eerste maal gaan heb ik enkele vragen aangaande het huren van een wagen:

    1) Autoverhuur: Waar huur ik als 'jonge' bestuurder (-25jaar) het voordeligste een auto?
    2) Verzekering: Welke verzekeringen moet ik me zeker aanschaffen?
    3) GPS toestel: Kopen, huren, .. ?
    4) Tips: Gezien het onze eerste 'Florida-roadtrip' zal worden zijn ALLE tips voor onderweg uiteraard van harte welkom!

    Thx!

  5. Top | #75
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Autoverhuur 'Jonge' bestuurder (-25 jaar)

    1) USA-Reisen/Drive-USA heeft een Underage pakket voor bestuurders van 21-24: http://www.drive-usa.de/rental-cars/...formation.html .
    2) Zorg ervoor dat je tenminste SLI en CDW/LDW hebt.
    3) Huren is altijd duur. Andere opties zijn navigatie installeren op je mobiele telefoon of ter plaatse aanschaffen
    4) Lees de diverse subfora eens door
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #76
    Florida Groupie FloridaFabian's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    326

    Standaard Re: Auto huren: onder de 25 jaar

    Hellup! Vorig jaar naar tevredenheid geboekt bij usrentacar.co.uk, ik kijk gisteren en denk 'oh dat boek ik morgen wel'. (prijs: 997,- E) Inmiddels is het morgen en de prijs staat op E 1443,-! Balen!

    Heb dit hele subforum doorgelezen maar ook op de genoemde sites zie ik veel te hoge prijzen. Wel kan ik bij Sixt voor om en nabij de duizend euro boeken, echter zie ik dat die tolkosten enorm oplopen en vraag ik mij af of ik voor mijn vriendin (ook under 25) ook weer een extra toeslag moet betalen.

    Zijn er nog mensen met (andere) adviezen?
    Betreft: 07/07 - 27/07 Miami Int. Airport 2 personen 23jaar. Het liefst Fullsize.
    Klik HIER voor het eerste deel van onze NIEUWE Florida vlogs uit 2019
    Klik HIER voor het eerste deel van onze reeks vlogs over onze West Amerika roadtrip in 2019!

  7. Top | #77
    Florida Groupie AlexFL's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    NL
    Berichten
    355

  8. Top | #78
    Florida Groupie AlexFL's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    NL
    Berichten
    355

    Standaard Re: Auto huren: onder de 25 jaar

    http://www.usareisen.de/mietwagen/pr...016&dt=12%3A00

    Misschien de prijzen op deze site eens een tijdje in de gaten houden. Zolang de Euro zwakker blijft worden zal het steeds duurder worden :-(.
    Laatst gewijzigd door Njit; 12-01-16 om 22:42.

  9. Top | #79
    Florida Groupie FloridaFabian's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    326

    Standaard Re: Auto huren: onder de 25 jaar

    Bedankt voor de tip Alex! Uiteindelijk heeft je tip onze boeking net gekruist. We zijn via uscarhire voor €1146,- verzekerd van een fullsize met alle benodigde verzekeringen en additional underage driver(van National). Vorig jaar waren wij voor een soortgelijke periode absoluut minder kwijt, het blijft een dure hobby. Aan de zonnige kant: over twee jaar zijn we in ieder geval van de underage surcharge af.
    Klik HIER voor het eerste deel van onze NIEUWE Florida vlogs uit 2019
    Klik HIER voor het eerste deel van onze reeks vlogs over onze West Amerika roadtrip in 2019!

  10. Top | #80
    Stamgast Roshelle's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    174

    Standaard Re: Auto huren: onder de 25 jaar

    ^ Als jij maar betaalt schat.. Haha! Grapje. Blij dat we een huurauto hebben, nog een paar jaar en dan is het een stuk goedkoper!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •