Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 44

Onderwerp: Vliegen van/naar/via New York (Newark)

  1. Top | #21
    Florida Groupie reneefrankrijk's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Chateau Guibert, Frankrijk
    Berichten
    397

    Standaard Re: Vliegen via/vanuit New York (Newark)

    Dank voor je antwoord Michael.
    Natuurlijk heb ik al op Seatguru gekeken. Ik heb gisteren ook de hele site van Continental uitgespit maar het was me niet helemaal duidelijk. Er wordt gesproken over verschillende soorten entertainment, vandaar dat ik het graag zou horen van iemand die met een 767-400 van Continental heeft gevlogen.

    Mijn dochter zal blij zijn met het winkeltje. Nu maar hopen dat ze haar zakje met gekochte spulletjes niet op het vliegveld laat liggen#-o:lol:
    gr. Renée


    www.schoutenjanssen.nl Florida in: 1986, 1992, 2000, 2008, 2010 en 2012

  2. Top | #22
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Berichten
    45

    Standaard Re: Vliegen via/vanuit New York (Newark)

    Wij vliegen ook met een 767 van Continental terug naar Amsterdam. Heb hier juist voor gekozen omdat ze schermpjes in de stoelen hebben. Staat volgens mij wel ergens op de site van Continental.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 29-03-09 om 16:29. Reden: full quote eruit

  3. Top | #23
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    Almelo NL
    Berichten
    85

    Standaard Re: Vliegen via/vanuit New York (Newark)

    Ik neem aan dat je de 13:20 vlucht hebt... Genoeg films, muziek en series om te kijken tijdens de vlucht. Neem wel je headset mee (die ligt op Schiphol op je stoel) want op de aansluitende vlucht krijg je die niet maar kun je kopen voor $1. Op Newark zit een leuk winkeltje met van alles van New York, heb er zelf een polo gekocht met een opgestikt logo van NYPD.
    http://florida.jmtech.nl/wordpress/ houdt ik een beetje bij wanneer en waar ik wat boek zoals hotels...

  4. Top | #24
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Locatie
    Nuenen, Nederland
    Berichten
    68

    Standaard Overstaptijd Newark

    Hallo, wij vliegen in december via Newark naar Orlando. Kan iemand mij zeggen hoeveel tijd ik nodig zou hebben voor de transfer inclusief bagage van de band halen en paspoortcontrole? Volgens mijn tickets heb ik tijd tussen 1155 en 1329 uur. Gaat dat lukken met twee tieners?:?:

  5. Top | #25
    Florida Groupie rolandino's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    536

    Standaard Re: Vliegen van/naar/via New York (Newark)

    Afgelopen voorjaar hebben wij het wel gehaald, uiteraard wel constant haastend, en hadden redelijke korte rijen bij customs. Daar waren we na 15-20 minuten met 5 man doorheen. Bij aankomst bij de gate konden we zo'n beetje direct doorlopen, maar heb nog wel rustig wat te drinken kunnen halen. We moesten tevens nog van terminal wisselen omdat er last second nog een gate wijziging was. Het is dus te doen, maar ik zou zeker doorlopen.
    NY Mei 2009
    FL April/Mei 2011, Maart 2012, reisverslag

  6. Top | #26
    Florida Groupie ietie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    485

    Standaard Re: Vliegen van/naar/via New York (Newark)

    Ik vind het erg krap, wij hadden de vorige keer ook ander half uur, wij hadden geluk dat wij een half uur eerder landen als gepland , dus een tussen stop van 2 uur.
    We hebben moeten rennen om ons vliegtuig te kunnen halen, geen tijd voor een drankje of een winkel, vooral de securty duurt erg lang, het is een enorm vliegveld, veel zoeken, dan de shuttle, als we daadwerkelijk maar 1.30 hadden dan hadden we onze aan sluiting gemist.

  7. Top | #27
    Regelmatige Bezoeker travelbug's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    België
    Berichten
    19

    Standaard Tussenstop NY Newark : 5u wachttijd --> Mogelijkheden?

    Hallo iedereen,

    Wij vliegen naar Miami via NY Newark. We hebben zelf nog nooit via Newark gevlogen dus weten we ook niet goed wat te verwachten.
    Transfer van en naar verschillende terminals?
    5u wachttijd --> hoe opvullen? Zijn er shopmogelijkheden in de transitzone?

    Alvast bedankt!

  8. Top | #28
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Tussenstop NY Newark : 5u wachttijd --> Mogelijkheden?

    Er zijn shop mogelijkheden en er is ook een foodcourt. Wij hebben er eens 8 uur wachttijd gehad (vanwege annulering van de oorspronkelijke vlucht) en hoewel dat erg lang was, denk ik dat die 5 uur wel mee zullen vallen, ook als je daar door immigrations moet.
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  9. Top | #29
    Florida Groupie Lannie's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    402

    Standaard Re: Tussenstop NY Newark : 5u wachttijd --> Mogelijkheden?

    Als je voldoende tijd hebt en kunt van de luchthaven af, dit hangt er natuurlijk ook vanaf hoelang je er bij over immigrations doet, dan zit op ongeveer 5-10 km afstand deJersey Gardens Mall. Je zou met een taxi heen kunnen gaan. De luchthaven is niet zo groot, dus de afstanden tussen de verschillende terminals stelt niet heel veel voor.

  10. Top | #30
    Florida Groupie rolandino's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    536

    Standaard Re: Tussenstop NY Newark : 5u wachttijd --> Mogelijkheden?

    In terminal C is genoeg te doen voor een uurtje of 2, de andere terminals waren 2 jaar geleden onder hevige reconstructie, dus ik vermoed dat die nu ook een stuk beter zijn. 5 uur is net te weinig denk ik om even weg te gaan. Wij hebben er net als Trails toen vrij lang gezeten (7.5 uur), boekje erbij, beetje heen en weer hobbelen, wat eten. Het is een drama, maar je overleefd het wel ;-)
    NY Mei 2009
    FL April/Mei 2011, Maart 2012, reisverslag



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •