Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 42 van de 106 EersteEerste ... 3240414243445292 ... LaatsteLaatste
Resultaten 411 tot 420 van de 1058

Onderwerp: Hotels via Priceline

  1. Top | #411
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Amazing Bargains (Priceline)

    Corry, voor jou is er geen verschil om de Amazing Bargains link te gebruiken. Alleen als je vervolgens op BFT jouw geaccepteerd bod plaatst EN laat weten dat je de link via Amazing Bargains hebt gebruikt, dan kan BFT daar een kleine commissie op ontvangen. Geen idee hoeveel ze krijgen, maar ik verwacht dat het niet veel is. Maar alle beetjes helpen voor de prima site die ze in de lucht houden voor ons =D> !

    Je laatste opmerking over Resort begrijp ik niet helemaal, wat bedoel je hier ? Waar zie jij een prijs staan, je moet immers een bod doen (of bedoel je de 'gemiddelde prijs' die ze steeds vermelden) ?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-02-09 om 05:35. Reden: full quote eruit
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  2. Top | #412
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    191

    Standaard Re: Amazing Bargains (Priceline)

    Bedankt MattRob is heel duidelijk. Wat ik bedoel met die opmerking over de prijs is dat als je bv. kiest voor Orlando en dan resort dan staat er een bedrag van bv. $ 439,- als je vervolgens op die link klikt dan veranderd het bedrag(soms gaat het wel $ 200.- naar beneden) niet dat dat erg is maar ik vroeg me gewoon af waarom dat is. Ik was nu al twee keer succesvol met bieden en ik moet zeggen dat ik er wel echt een kick van krijg.
    :smile:

  3. Top | #413
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Berichten
    19

    Standaard Re: HotelWestin Colonnade Coral Gables

    Hoi,

    Ik heb nog een vraagje over priceline. Mag je een hotel ook weigeren of moet je deze altijd accepteren?
    Ik probeerde ook een hotel te boeken maar moest een Amerikaanse staat opgeven en een ZIP code. Hoe doen jullie dat?

    Groetjes Mirjam
    Laatst gewijzigd door slivo; 20-10-07 om 16:08.

  4. Top | #414
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: HotelWestin Colonnade Coral Gables

    Als je een bod uitbrengt, en het wordt geaccepteerd, dan zit je er aan vast, nog sterker, het geld wordt direct van je creditcard afgeboekt.
    Eric

  5. Top | #415
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Berichten
    29

    Standaard Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com

    Mattrob, ben je ook actief in een california forum? Ik kan geen goede vinden over california.

  6. Top | #416
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guido123 Bekijk Berichten
    Mattrob, ben je ook actief in een california forum? Ik kan geen goede vinden over california.
    Probeer het AllesAmerika forum (Zuidwesten) eens. Daar zul je ook veel bekenden tegen komen van het Florida Forum.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #417
    Stamgast ilssse's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Locatie
    hoorn
    Berichten
    154

    Standaard Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com

    als ik op priceline een hotel boek wordt dat geld dan meteen van mijn creditkaart afgeschreven?

    I loveeeeee Florida!!!
    LiefsSs Ilse

  8. Top | #418
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Berichten
    29

    Standaard Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ilssse Bekijk Berichten
    als ik op priceline een hotel boek wordt dat geld dan meteen van mijn creditkaart afgeschreven?
    ja! KLOPT Helemaal

  9. Top | #419
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    29

    Standaard Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com

    hallo, ik ben helemaal nieuw op deze site maar ben er heel blij mee. ;-) Heb door alle tips en sites een goedkope vlucht en auto geboekt. Nu ben ik me aan het verdiepen in het priceline verhaal. Ik ben op zoek naar een hotel in Miami e.o. om 2 nachten te verblijven. We willen graag een boottocht doen, Art-deco district en Sawgrassmills bezoeken. Als ik het goed begrijp kun je dus niet het hotel van je keuze kiezen maar moet je het aantal sterren ingeven. Wat kan ik dan het beste doen als ik in Miami of omgeving een hotel wil? Heeft iemand hier ervaring mee. Ook zoek ik nog een goed hotel in Orlando. Alle tips zijn welkom!:wink:

  10. Top | #420
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    29

    Standaard Hoeveel bieden bij Priceline??

    Hallo, ik ben nieuw hier en heb al veel met de zoekfunctie gezocht maar kan iemand mij vertellen hoeveel ik ongeveer moet bieden op priceline voor een 4* hotel in Coral Gables om een reële kans te maken. Periode april 2008.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •