Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 75 van de 106 EersteEerste ... 2565737475767785 ... LaatsteLaatste
Resultaten 741 tot 750 van de 1058

Onderwerp: Hotels via Priceline

  1. Top | #741

    Standaard Re: Hotelkamers via Priceline

    Ik zal ook mijn eerste priceline poging wagen maar zie een optie Purchase Trip Cancellation/Interruption Insurance staan.
    Dit lijkt me voor alleen een hotelkamer toch niet echt nodig??
    Of kun je zonder deze optie je reservering bij het hotel niet meer kosteloos annuleren?

  2. Top | #742
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Hotelkamers via Priceline

    Als je via priceline geboekt hebt, kan je idd niet meer annuleren. Dat is het hele idee achter priceline, je boekt op iets wat je nog niet weet wat het wordt. Als je geaccepteerd wordt, krijg je te horen welk hotel het is en wordt het bedrag gelijk van je credit card afgeboekt. Annuleren is er dan niet meer bij.
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  3. Top | #743
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: Hotelkamers via Priceline

    Dus zo:
    First Name: Jan
    Last name: Klaasen
    Billing address: Schoolstraat 1
    Zip: 12345
    State: Delaware
    City: Amsterdam THE NETHERLANDS
    Phone: 020-123-4567

    Het helpt inderdaad wat Knaapje zegd, even bij het begin beginnen.
    Daar staat de uitleg.

    Pascal
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  4. Top | #744

    Standaard Re: Hotelkamers via Priceline

    Ik had beloofd mijn Priceline resultaten even te melden.
    Nu is het wel een beetje of-topic misschien maar het eerste deel van onze vakantie is new york, dus vandaar.

    In het begin verscheidene dagen alleen maar afwijzingen gekregen, maar vanavond had ik beet.
    Zo zie je maar dat je inderdaad best ruim van te voren iets kunt vinden bij priceline.
    Voor $140,- per nacht zitten we in het 3,5* 'Millennium UN Plaza Hotel New York' met voor new york begrippen ruime kamers, en het hotel begint op de 28ste verdieping\\/

    Ik heb geboden volgens het permutation principe, waarbij deze wijk mijn voorkeur had, dus we hebben geluk gehad (hoop ik).

  5. Top | #745
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    58

    Standaard Re: Hotelkamers via Priceline

    Ik heb gisteren voor het eerste gebruik gemaakt van Priceline en zit voor $52,- per nacht in het Marriott bij Orlando airport van 15 t/m 17 maart.

  6. Top | #746
    Florida Groupie carmen1988's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    267

    Standaard Re: Hotelkamers via Priceline

    Heyss

    Ik heb voor de eerste keer priceline een uitgeprobeerd en moet zeggen top. Best stom dat ik het nu pas voor het eerst heb geprobeerd.

    Ik heb het hotel Hyatt Regency Grand Cypress Resort gekregen voor de datums 18/03/2010 tot 20/03/2010 voor de prijs van $78. \\/

    Lijkt me een super mooi hotel en zijn er erg blij mee!!

  7. Top | #747
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Locatie
    Oost-Vlaanderen (Belgie)
    Berichten
    52

    Standaard

    Net een 2* geboekt in Key West, het is het Travelodge Suites Key West geworden. Van 22/03 tot 24/03, voor 120$ per nacht aanvaard.
    Prijs zonder bieden = 167$ !

    Wij hebben ook al de Fairfield Inn & Suites, Naples geboekt voor 40 $ van 28-29 maart. Hoe viel dit bij jullie mee?
    edit: blijkbaar ook in het Doubletree bij Universal :razz:

    Misschien ook meteen onze andere winnende biedingen posten:
    Key west Travelodge: 2* - 120$/nacht - 22-24 mrt
    Orlando Doubletree Hotel At The Entrance To Universal: 3.5* - 45$/nacht 29 mrt - 2 april
    Nog eentje met Hotwire: Florida City 2.5* Floridian Hotel - 73$ - 26-28 mrt
    Laatst gewijzigd door Michael66; 07-09-11 om 20:54. Reden: 1+1+1

  8. Top | #748

    Standaard Re: Hotelkamers via Priceline

    Wij zijn net terug van 3 weken Florida. We zijn gestart in Miami en via de route Daytona, Orlando, Tampa, Homestead, Keys weer via Miami teruggevlogen. Voor we vertrokken twijfelden we nogal: of op de bonnefooi of hotels vantevoren boeken? De eerste optie heeft als voordeel dat je heel flexibel bent in het reizen, maar we waren bang dat de kosten nogal uit de hand zouden lopen (februari valt binnen het hoogseizoen). Om de andere forumlezers wat te helpen, vertel ik jullie hier onze 'strategie', die ik trouwens iedereen aan kan raden!

    Uiteindelijk hebben we voor vertrek toch besloten om op de bonnefooi te gaan. We hadden wel 3 overnachtingen vantevoren geboekt, namelijk de eerste nacht in Miami (we kwamen rond 23.00 aan in Miami en wilden dan zeker zijn van een plek zonder land te zoeken) en 2 nachten in Daytona (vanwege de Daytona 500 dat weekend was alles al ver vantevoren volgeboekt met schandalige prijzen tot gevolg). Hieronder onze route met bijbehorende overnachtingen en hoe we daaraan gekomen zijn, met daarna nog wat extra uitleg:

    7 Feb: South Beach Hostel, Miami South Beach. $60 via Hostelworld.com
    8 Feb: Courtyard By Marriott, West Palm Beach (3 sterren). $52 via Priceline.com
    9 Feb: La Quinta Inn, Cocoa Beach (2.5 sterren). $80 upon arrival
    10 Feb: Motel 6, Cocoa Beach. $56 upon arrival
    11,12 Feb: Doubletree Hotel at the entrance of Universal, Orlando (3.5 sterren). $52 per nacht via Priceline.com
    13,14 Feb: Royal Beach Motel, Daytona Beach (1.5 sterren). $169 via Booking.com
    14,15 Feb: Fairfield Inn by Marriott, Tampa (2 sterren). $65 per nacht via Priceline.com
    16 Feb: Fairfield Inn & Suites, Naples (2.5 sterren). $40 via Priceline.com
    17,18 Feb: La Quinta Inn, Miami Cutler Ridge (2.5 sterren). $90 per nacht via Hotels.com
    19 Feb: Hampton Inn, Key Largo (2.5 sterren). $100 via Priceline.com
    20 Feb: Banana Bay Resort & Marina, Marathon (2.5 sterren). $109 via Key West Information Center
    21 Feb: Azul Del Mar, Key West. $159 via Key West Information Center
    22,23 Feb: Angelina’s Guesthouse, Key West. $129 Key West Information Center
    24 Feb: Marriott, Miami Airport (3.5 sterren). $64 via Priceline.com

    Zoals je ziet hebben wij een aantal keer in motels geslapen. Onze ervaring is dat de motels over het algemeen schoon zijn, maar oud en lelijk, deprimerend ingericht met weinig vriendelijk personeel, geen ontbijtmogelijkheden en direct aan de snelweg gelegen. De prijzen voor een nacht lagen tussen de $50 en $100 (afhankelijk van locatie) als je gewoon aan komt rijden en niets vantevoren boekt, maar ook via Expedia (of iets vergelijkbaars) betaal je deze prijzen.

    Onze grootste fout was het motel in Daytona, wat een regelrecht drama was. We betaalden $169 per nacht, omdat al weken vantevoren de meeste locaties waren volgeboekt. Maar goed, we wilden erg graag naar de Daytona 500, dus toch maar dat bedrag betaald voor een motel. Daar aangekomen bleek dat een blunder. Om het lang verhaal kort te maken, het was smerig, oud en vervallen, zonder receptie of iets dergelijks. Wij vonden het zo zonde van onze vakantie, dat we de tweede nacht hebben overgeslagen en meteen na de Daytona 500 zijn doorgereden naar Tampa. Dus, wat je ook doet, boek nooit in het Royal Beach Motel (of Royal Beach Resort zoals langs de weg staat)! Zelfs de ‘normale’ prijs die je voor dit motel betaald (buiten Daytona-week en hoogseizoen, zo’n $30) vind ik zonde van het geld…

    Een welkome verrassing voor ons was het succes van Priceline.com! We hebben vaak ter plekke een internetverbinding gezocht (gratis in hotel of bibliotheek, of in een internet café (waar er trouwens niet zoveel meer van zijn sinds WiFi)) en voor de volgende dag of dagen geboden op een overnachting. Zoals je in het overzicht ziet hebben we tussen de $40 en $100 betaald per nacht. De prijs ligt gelijk of lager dan wat je voor een hostel zou betalen, maar nu krijg je veel meer luxe voor je geld (de Marriott en Fairfields waren fantastisch). Het aantal sterren is soms wel misleidend, meer 2 sterren beviel ons soms meer dan 3 sterren. Je kunt via Priceline niet kiezen wat voor soort kamer je krijgt, maar daar hoef je je niet druk over te maken. Wij hebben bij elke boeking een 2 King-size bedden en niet-roken kamer gekregen (de meeste hotels hebben alleen maar niet-roken kamers).

    Meestal lukte het bieden via priceline erg goed. Soms waren we te zuinig en lukte het niet, waarna we via de standaard hotelsites (Expedia of Hotels.com) hebben geboekt, of gewoon ter plekke bij een motel hebben aangeklopt. Ter vergelijking: voor een gemiddelde nacht in een Marriott (of iets vergelijkbaars) betaal je minimaal $100-$150 als je via Expedia boekt of ter plekke boekt. Wel lullig voor andere gasten die Priceline niet kennen; een Engelsman die we 's ochtends tijdens het ontbijt spraken had $129 betaald voor dezelfde kamer waar wij via Priceline $40 voor hadden betaald...

    Op de Keys werden de prijzen duidelijk veel hoger. Tussen Marathon en Key West is het ons niet gelukt om iets te vinden via Priceline. Op zo'n korte termijn zit alles daar volgeboekt in de weekenden van het hoogseizoen. We wilden zaterdagmiddag ter plekke iets boeken voor Key West via het visitors center, maar na lang bellen bleek echt alles volgeboekt (hotels, motels, B&Bs, guesthouses), dus hebben we een nacht op Marathon doorgebracht. De volgende ochtend meteen weer naar het visitors center en iets geboekt dat vrij was gekomen. Uiteindelijk toch twee leuke locaties gevonden voor een redelijke prijs: Azul en Angelina's guesthouse (een omgebouwd bordeel ;-)).

    Al met al hebben wij op deze manier een erg geslaagde reis gehad (behalve dat het weer niet veel verschilde met Nederland :x) en de overnachtingkosten goed weten te drukken. Je moet natuurlijk wel ter plekke de moeite willen doen om eens in de 1-2 dagen het internet op te duiken en een half uur tijd uit te trekken om een overnachting te boeken (aanrader: neem een laptopje mee als je kunt, overal gratis WiFI), en je moet wat flexibel zijn in de locaties waar je wilt overnachten (je komt niet altijd terecht aan Miami's Ocean Drive en aan het strand van West Palm Beach). Toch kan ik iedereen die deze flexibiliteit heeft onze aanpak zeker aanraden! Je komt soms in onverwacht leuke locaties en hotels terecht .

  9. Top | #749

    Standaard Re: Hotelkamers via Priceline

    Wij hebben via priceline het hyatt in miami geboekt voor 48$ 29 mei voor een nacht en de volgende dag gaan we inschepen voor een cruise.

  10. Top | #750
    Regelmatige Bezoeker sivec-one's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Berichten
    25

    Standaard

    Room Cost (avg. per room, per night): $40.00 (USD) Number of Rooms: 1 Number of Nights: 2 Travel Insurance: $10.00 (USD) Room Subtotal: $90.00 (USD) Taxes and Fees: $18.64 (USD) Total Room Cost: $108.64 (USD)

    Gisteren Chelsea hotel geboekt in Miami beach, low budget hotel.
    Iemand ervaringen mee? En is onze prijs goed ofniet?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mattrob Bekijk Berichten
    SUPER ! Je hebt mijn reacties hier al eerder gezien, Gaylord Palms is echt een van de mooiste hotels in Orlando en omgeving :lol: ! En dit scheelt je denk ik wel de helft op de normale prijs !
    Wat moet je aanduiden op priceline voor dit hotel?
    Gewoon regio Orlando, 5* en minstens 90 dollar betalen?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 02-03-10 om 22:51. Reden: samengevoegd



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •