Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 46 van de 106 EersteEerste ... 3644454647485696 ... LaatsteLaatste
Resultaten 451 tot 460 van de 1058

Onderwerp: Hotels via Priceline

  1. Top | #451
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Corry Bekijk Berichten
    Super dat het allemaal zo lekker lukt met boeken. Ga je het voor Florida in de zomer ook proberen of ga je voor een villa?
    We zitten 2 weken in Orlando in een villa inderdaad. We zitten 5 dagen op de Disney cruise, maar de dagen ervoor worden inderdaad allemaal priceline :lol:, als we rondje Florida doen (Key West en zo) ! Maar daar wacht ik nog wel een tijdje mee, tijd zat.
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  2. Top | #452
    Stamgast ilssse's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Locatie
    hoorn
    Berichten
    154

    Standaard bieden en dan???

    Ik heb nu 3x geprobeerd een kamer te krijgen maar 3x is het niet gelukt en geeft ie aan dat ik meer moet betalen en daarna zegt ie dat ik minimaal een ding moet veranderen terwijl ik het bedrag toch echt heb veranderd!!
    Snapt iemand hier iets van haha??

    Mijn drie biedingen staan onder my trips en er staat requestnumber maar die waren dus afgewezen... wordt daar nog iets meegedaan? ze kunnen hem nu toch niet alsnog goed keuren?

    Groeten Ilse

    I loveeeeee Florida!!!
    LiefsSs Ilse

  3. Top | #453
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com

    Je moet eerst goed kijken voor welke klasse hotels je wilt gaan, op biddingfortravel staat een lijst van de hotels die in het verleden mee deden aan priceline.

    Vervolgens kijk je in welk gebied dat hotel valt bij priceline, je selecteerd dat gebied en kies voor het aantal sterren van je hotel. Kies in het begin maar 1 gebied, de rest kan je dan na het niet geaccepteerde bod toevoegen en het gebied uitbreiden waarin je zoekt. Hierdoor mag je weer een nieuw bod doen. Let wel op dat je geen gebied selecteerd waar je niet wil zitten of waar hotels in jouw klasse zitten waar je niet wil zitten.

    Door dit te doen heb je al meer biedkansen. Verder kan je ervoor kiezen om maar voor 1 dag te bieden, hierdoor kan je ook met de datum spelen en daardoor het aantal biedkansen vergroten.

    Als je wel prijs hebt krijg je de gelegenheid om 1 dag bij te boeken voor of na de datum die jij hebt ingevoerd. Hierdoor kan je dus twee dagen in dat hotel verblijven. Als je dan meer dagen wil toevoegen kan je met een wijziging van de datum opnieuw hetzelfde bod doen en dan krijg je meestal weer hetzelfde hotel.

    De geaccepteerde prijzen verschillen, ook hier kan je een leidraad voor vinden op biddingfortravel.

    En op je laatste vraag, nee is nee !!

    Succes,


  4. Top | #454
    Stamgast ilssse's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Locatie
    hoorn
    Berichten
    154

    Standaard Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com

    Oke ik heb nu dus drie keer op miami airport geprobeerd. want daar komen we s avonds laat aan...
    Maar drie keer kreeg ik het bericht dat ik hoger moet proberen...
    Ze staan nog wel in de lijst met requestnumbers onder my trip maar dat maakt dus niks uit?

    Dussss als ik het goed begrijp kan ik beter voor 1 dag proberen te boeken en als ik die krijg hem nadat ik hem heb gewonnen verlengen naar 2 dagen?

    bedankt voor je antwoord!

    I loveeeeee Florida!!!
    LiefsSs Ilse

  5. Top | #455
    Florida Groupie kol's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    319

    Standaard Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com

    Ilse, voor wanneer ben je aan het bieden? Misschien te vroeg? En inderdaad biddingfortravel.com goed bekijken.

  6. Top | #456
    Stamgast Arie's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    Vlakbij Alkmaar
    Berichten
    232

    Standaard Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com

    Ilssse, ik won de Sofitel bij airport Miami voor 85 dollar ex taxes.
    En dat was 10 maanden voor incheck datum.
    Rond dat bedrag moet het wel lukken hoor.

  7. Top | #457
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: bieden en dan???

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ilssse
    en daarna zegt ie dat ik minimaal een ding moet veranderen terwijl ik het bedrag toch echt heb veranderd!!
    Snapt iemand hier iets van haha??
    Ja, als je goed kijkt zie je dat je óf 24 uur moet wachten met een andere prijs bieden, of iets (niet de prijs, maar het gebied, het aantal sterren of de datum) moet veranderen.

    Trouwens de tip om minder nachten te boeken en daarna te verdubbelen is ook een goede manier.
    Eric

  8. Top | #458
    Stamgast ilssse's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Locatie
    hoorn
    Berichten
    154

    Standaard Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com

    Ja joh ik ga pas in Juli...
    Dus misschien moet ik voorlopig nog even wachten...
    Maar bedankt voor al jullie tips!!
    Toppie

    I loveeeeee Florida!!!
    LiefsSs Ilse

  9. Top | #459
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Berichten
    23

    Standaard Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com

    ik heb ik november 2007 de Sheraton Miami Mart aan de luchthaven geboekt via Priceline voor 95 $ per nacht, taxen inbegrepen, voor enkele dagen einde maart 2008, best een drukke periode

    heb wel enkele dagen moeten proberen op Priceline
    laag genoeg beginnen en om de 24u je bod met 5$ verhogen, tot het lukt

    succes!

  10. Top | #460
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: FAQ: Op hotelkamers bieden via Priceline.com

    Tijdstip van de vakantie heeft meer invloed op de beschikbaarheid, in drukke seizoenen zullen de kamers later op de priceline markt komen. Volgens mij is Juli een drukke tijd dus zul je nu nog niet zo veel mogelijkheden hebben. Ik ga zelf in een rustige tijd, september en ik heb al 8 dagen hotel via priceline. Wellicht dat het nog iets goedkoper was geworden als ik later boek maar ik wou bij aankomst in ieder geval een hotel hebben en heb nog het Omni resort voor het eind van ons verblijf in orlando geboekt. Deze heb ik gekregen voor $109 p/n.

    Blijven proberen, er zijn zeer veel hotelkamers in orlando en die zijn niet zomaar vol. Wellicht dat een ander lid van dit forum ervaringen heeft met bieden in juli?




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •