Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 10 van de 108 EersteEerste ... 891011122060 ... LaatsteLaatste
Resultaten 91 tot 100 van de 1071

Onderwerp: Navigatiesysteem: Meenemen, gebruiken, kopen, POI's, etc

  1. Top | #91
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard

    Ik heb een Nokia met TT5 en de Florida kaarten op een 1 GIG kaartje

    Heb ik al een paar jaar trouwens...
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  2. Top | #92
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2006
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    9

    Standaard Navigatie

    Ik ben in het bezit van een Tom Tom one. Nu heb ik op de site van Tom Tom gezien dat je verschillende kaarten van Orlando kunt downloaden. Heeft hier al iemand ervaring mee. Wij verblijven in Kissimee. Welke kaart(en) zouden wij dan moeten downloaden?

    Groetjes Peter
    (still 11 days to go)

  3. Top | #93
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Even via vde zoekfunctie op "tom tom" zoeken en je vindt een schat aan informatie.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  4. Top | #94
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Navigatie systeem

    Volgens mij ben je het beste af met de kaart waar Florida op straatniveau in zit. Je kunt dan in de omgeving oook terecht.
    Deze dus:
    Map of US - Southeast region Gedetailleerde regiokaart van de staten Tennessee (TN), North Carolina (NC), Mississippi (MS), Alabama (AL), Georgia (GA), South Carolina (SC) en Florida (FL).
    Bevat ook New Orleans (Louisiana).
    bestandsgrootte: 217.7 MBprijs: € 59.95 selecteer:

    Zie de TT site

    Succes
    Knaapje
    Laatst gewijzigd door Michael66; 11-10-08 om 10:08. Reden: full quote eruit

  5. Top | #95
    Newbie
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MyFlorida
    Gebruik nu al 2 jaar TT in Florida en ben zeer tevreden. Soms wel wat problemen in de buurt van Clearwater maar verder de moeite waard.

    Hee hoi, ga over 2 dagen naar clearwater en wilde net kaartje kopen. Wat zijn precies je problemen ?

    Greetz

  6. Top | #96
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard TomTom??

    Ok dit is niet direct een Florida vraag zul je denken maar toch hoort het hier voor mijn gevoel.

    Ik zie vaker hier in de reisverslagen dat mensen hun TomTom meenemen naar florida en er gebruik van maken.

    Nu ben ik waarschijnlijk de enigste in Nederland ie nog niet zo'n apparaat heeft en vraag me dan ook af heb je er wat aan?
    Tot nu toe heb ik alles gewoon meet een normale kaart of d tourist kaarten gedaan die je overal gratis krigt.

    Ben ik eens gaan rondkijken en ik zie dat alleen de Tom Tom 910 kaarten van USA heeft, maar hoe gedetaileerd zijn deze??
    En nog beter kun je op de andere Tom Tom's ook deze kaarten krijgen want ik vind de aanschafprijs van die 910 wel erg prijzig.

    Zijn er ook losse kaarten van bv. Florida te krijgen?

    Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen met deze vragen.

  7. Top | #97
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: TomTom??

    Zelf heb ik een Mio A201 PocketPC. Hier heb ik TomTom Navigator 6 op met de Europese kaarten. De US kaarten heb ik ook. Deze zet ik erop als we op vakantie gaan.

    De kaarten zijn voor gebieden verkrijgbaar of als complete kaart van de USA (dit is dezelfde kaart als op de GO 910 staat). Deze kun je ook los aanschaffen via de TomTom shop (Online).

    Werkt allemaal prima. We hebben er in het Noord-Oosten al gebruik van gemaakt, in Florida hebben we er nog niet mee gereden (maar het principe is hetzelfde).


    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #98
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: TomTom??

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door calypso Bekijk Berichten
    Ok dit is niet direct een Florida vraag zul je denken maar toch hoort het hier voor mijn gevoel.

    Ik zie vaker hier in de reisverslagen dat mensen hun TomTom meenemen naar florida en er gebruik van maken.

    Nu ben ik waarschijnlijk de enigste in Nederland ie nog niet zo'n apparaat heeft en vraag me dan ook af heb je er wat aan?
    Tot nu toe heb ik alles gewoon meet een normale kaart of d tourist kaarten gedaan die je overal gratis krigt.

    Ben ik eens gaan rondkijken en ik zie dat alleen de Tom Tom 910 kaarten van USA heeft, maar hoe gedetaileerd zijn deze??
    En nog beter kun je op de andere Tom Tom's ook deze kaarten krijgen want ik vind de aanschafprijs van die 910 wel erg prijzig.

    Zijn er ook losse kaarten van bv. Florida te krijgen?

    Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen met deze vragen.
    Ik zelf heb tomtom 5 en 6.
    Voor de 5 heb ik de vs kaarten. = een hele dvd vol.
    Voor de 6 alleen europa.

    Florida werkt perfect.
    Als ik mij goed herinner = dit een bestandje om de nabij 60 MB.

    Ik heb deze tijdens onze hele vakantie gebruikt.
    We hebben overal de weg gevonden en weer heelhuids thuis gekomen.

    Ik ga ervanuit dat tomtom6 (usa) nog gedetailleerder is en alle nieuwe wegen toegevoegd.

    TZT zal ik gaan winkelen voor de 6 software....

    Pascal
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  9. Top | #99
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: TomTom??

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door calypso Bekijk Berichten
    Ok dit is niet direct een Florida vraag zul je denken maar toch hoort het hier voor mijn gevoel.

    Ik zie vaker hier in de reisverslagen dat mensen hun TomTom meenemen naar florida en er gebruik van maken.

    Nu ben ik waarschijnlijk de enigste in Nederland ie nog niet zo'n apparaat heeft en vraag me dan ook af heb je er wat aan?
    Tot nu toe heb ik alles gewoon meet een normale kaart of d tourist kaarten gedaan die je overal gratis krigt.

    Ben ik eens gaan rondkijken en ik zie dat alleen de Tom Tom 910 kaarten van USA heeft, maar hoe gedetaileerd zijn deze??
    En nog beter kun je op de andere Tom Tom's ook deze kaarten krijgen want ik vind de aanschafprijs van die 910 wel erg prijzig.

    Zijn er ook losse kaarten van bv. Florida te krijgen?

    Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen met deze vragen.
    Ik heb zelf een wat oudere versie van TomTom USA. Ik meen 3 of 4 op een PDA.
    Het werkt in Florida fantastisch. De kleinste weggetjes kan je vinden.
    Een voordeel vind ik, naast het navigeren als je ergens naar toe wilt, navigeren om "thuis" te komen. Je zwerft de hele dag door de omgeving en verder, over kleine weggetjes en door dorpjes, je bent het zat en geeft het adres van je hotel of villa in en je wordt via de kortste/snelste weg weer naar huis gebracht. Geen ergernissen door verkeerd rijden/fout kaart lezen/vermoeidheid.

    Als je een nieuwe versie van TT hebt kan je altijd de kaart van 1 of een paar staten bij kopen voor een paar tientjes. Zie de site van TT.

    Echt aan te bevelen.
    Knaapje

  10. Top | #100
    Vaste Bezoeker 2lingmams's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    75

    Standaard Re: TomTom??

    Wij waren ook van plan om de routeplanner mee te nemen, wij hadden een navigon (van anwb)

    Ja ik zeg het goed, hadden.
    Schoonvader lief had dat ding in de taxi laten liggen, dashbord kastje,
    's ochtends raam in diggelen, navigon weg.
    En het lullige is, ze hadden deze aangeschaft omdat al eerder het gehele pioneer systeem, met ingebouwde routeplanner, ook al uit de taxi was gestolen.

    Dus ik ga kijken of ik niemand in de vriendenkring heb van wie ik hem 3 wkn mag lenen.
    En anders kan je toch wel ergens een tomtom huren?

    Groetjes Patries



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •