Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 9 van de 41 EersteEerste ... 789101119 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 90 van de 403

Onderwerp: Auto huren (2004 t/m 2007)

  1. Top | #81

    Standaard

    De website geeft een bagageruimte van 1000 liter, grrot zat dus. Que maat is de auto even groot als een BMW x5 of een Kia Sorento. Allesbehalve klein dus. Zie ook dit artikel http://www.autowereld.com/rij-impres...2872&pa=1&fr=1

  2. Top | #82
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    Zo ziet hij eruit dus

    Laatst gewijzigd door Michael66; 17-03-09 om 04:23. Reden: full quote eruit
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #83

    Standaard Autohuur vouchers

    Wij hebben een Alamo gold pakket genomen bij Exit-reizen. Wij hebben hiervoor zogenaamde vouchers ontvangen van exit-reizen.

    Deze vouchers zijn gewoon een simpel printje vanuit Word met hierop een stempel en handtekening van het reisbureau. Er staat ook nergens op het papiertje vermeld dat we een gold pakket hebben. Wel een aantal verzekeringen staan erop vermeld enzo. Zijn er hier mensen die ooit ongewenst hebben moeten bijbetalen omdat er iets niet in orde was met je vouchers terwijl je wel een gold of all inclusive pakket had?

  4. Top | #84
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    24

    Standaard

    maak je geen zorgen, de meeste 'vouchers' zien er meer uit als 'vodjes', Exit reizen is hierop geen uitzondering.
    Goede nieuws is dat alles goed geregeld wordt door ze en het 'vodje' echt alle informatie bevat. Blijf gewoon aanhoudend 'No' zeggen bij alles wat de medewerker van Alamo je extra probeert te verkopen en blijven glimlachen...want die man/vrouw staat er ook gewoon z'n werk te doen en krijgt waarschijnlijk provisie (ja toch??) voor alle extra's die hij per maand verkoopt.

    groet en veel plezier!

  5. Top | #85
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Nog een tip: Bewaar alle papieren betreffende het autoverhuur minstens een paar maanden als je terug bent, ook als je de auto hebt ingeleverd, en denkt dat alles ok is.
    Ik heb namelijk afgelopen herfst een nare ervaring gehad (bij Alamo, maar kan ook bij een ander gebeuren) namelijk het bedrag werd een tweede keer van mijn creditcard afgeschreven. Weliswaar een totaal ander bedrag, maar wel voor autohuur in dezelfde periode op dezelfde plaats.
    Na veel gebel met Alamo heb ik tenslotten van de creditkaart comp. gedaan gekregen dat ze de tweede betaling teruggestort hebben, maar dat is voorlopig, en ze wachten nu op een reactie van Alamo. Dit speelt nu al weer ruim 2 maanden.
    Dus zorg dat je alles goed bewaart !!
    Eric

  6. Top | #86

    Standaard

    In mei 2005 heb ik bij Alamo in Miami een nare ervaring opgedaan. De medewerker bij Alamo probeerde mij nog extra verzekeringen te verkopen en een natuurlijk een upgrade naar de fullsize was volgens hem beslist nodig. Echt pure onzin en met een NO op zijn request weigerde plotseling mijn credit card dienst. Ik mocht dan ook geen auto meenemen, ook al was alles betaald in Nederland. Ik vermoedde dat deze mijnheer mij aan het lijntje hield en heb direct naar zijn manager gevraagd om het "probleem" te verhelpen. En zie daar, plotseling gaf mijn creditcard toch een levensteken en kreeg ik toch een auto mee..... Bij thuiskomst bleek dat Alamo toch 480 dollar had afgeschreven voor een upgrade die ik niet genomen had :twisted: Ik kon mijn klacht niet kwijt bij Alamo en heb het reisburo ingeschakeld. Zij hebben via hun agent in Miami de boel geregeld en ik heb uiteindelijk mijn geld terug gekregen.

  7. Top | #87
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Bij mij was het ook Alamo in Miami, en ik heb vandaag mijn klacht nog eens besproken met de Alamo mensen op de vakantiebeurs, en die zeggen, dat er niet echt veel klachten zijn, en dat het altijd naar genoegen wordt opgelost.
    Wel toevallig, dat beide slechte ervaringen met Alamo Miami zijn, ik heb geen idee of dat soms een ander (franchise) bedrijf is als Alamo Orlando.
    Eric

  8. Top | #88

    Standaard

    Eric
    Ik heb het gezeur ook in Orlando meegemaakt. Maar daar werd mij niets in rekening gebracht. In Miami hadden andere Nederlandse mensen die naast ons geholpen werden ook problemen met het personeel achter de balie. Men bleef maar eindeloos zeuren over een upgrade. Ik vond het allemaal agressief. Na zo'n vlucht wil ik gewoon snel mijn auto hebben en naar het hotel vertrekken. Bij de terugreis moest ik mijn koffers zelf in en uit het busje hijsen. Geen probleem hoor, maar verwacht dan ook geen loyale fooi. Die chaufeur dus blijkbaar wel. En woest dat hij was.......
    Maar dat vind ik toch meer typisch voor Miami en gelukkig niet in de rest van FLorida.

  9. Top | #89

    Standaard

    Het meeste wat op de voucher onder het kopje "included" staat begrijp ik. Maar wat houdt "time & mileage included" in? Ik vond dit , maar hier word ik niet echt wijs uit.

    Ook staat er: "uitkering bij schade aan derden tot het wettelijk minimum beperkt." Maar we hebben we CDW en EP. [Alamo]

  10. Top | #90
    Florida Groupie Daan's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Zaandijk
    Berichten
    251

    Standaard

    Ik kan zeggen dat ik heel blij was met onze auto tijdens ons verblijf in florida. Ook de neverlost kan ik je aanraden. Het is allemaal wel redelijk goed aangegeven, maar ik vond het een pré dat ik ver vantevoren wist of ik naar links of naar rechts moest. Vooral tijdens de spits heeft dit geholpen.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •