Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 31 van de 41 EersteEerste ... 212930313233 ... LaatsteLaatste
Resultaten 301 tot 310 van de 403

Onderwerp: Auto huren (2004 t/m 2007)

  1. Top | #301
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Codes autohuur: IRAR vs. SFAR

    Ook onze Alamo auto was niet echt schoon, terwijl we nb. de schoonste uit het rijtje hadden gekozen.
    Maar Alamo blijft de goedkoopste, en thuis is mijn eigen auto ook wel eens niet brandschoon.
    Eric

  2. Top | #302
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Codes autohuur: IRAR vs. SFAR

    Wij kregen een keer een Equinox mee (terwijl we een full-size SUV hadden geboekt) bij Alamo (Disney Dolphin) die van binnen ook plakte van de frisdrank (tenminste, ik HOOP dat het frisdrank was...). Binnen 1 minuten stonden we dus weer aan de balie, waarna we alsnog een Trailblazer meekregen.

  3. Top | #303

    Standaard Re: Codes autohuur: IRAR vs. SFAR

    en thuis is mijn eigen auto ook wel eens niet brandschoon
    Haha, je hebt helemaal gelijk, is bij mij idem dito.

    Maar wij hadden de laatste 2 keren Hertz gehuurd en nu dus Alamo, en dit viel me op bij Alamo.

  4. Top | #304

    Standaard Auto huren of niet?

    Moderator:
    Onderwerp afgesplitst van dit onderwerp:
    http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=2773

    Harstikke bedankt voor de reacties . Leuk ook dat je vanuit Amerika reageert ben jalours dat ik er niet ben :wink::wink: want ik begin onderhand wel heel nieuwsgierig te worden hoe het allemaal in het echt is maar de voorbereiding is natuurlijk ook heel leuk om alles uit te zoeken.

    Is het vanuit deze hotels (western plaza of quality inn) ook goed te doen om met trolley in de parken te komen of moet je echt een auto huren?
    Mij lijkt namelijk met vervoer van een hotel alles relaxter!!!
    Laatst gewijzigd door Njit; 05-09-07 om 10:34.

  5. Top | #305
    Regelmatige Bezoeker Jannie's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Alblasserdam
    Berichten
    38

    Standaard Re: Hotel ervaring - Best Western Plaza International

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Biancav Bekijk Berichten
    Harstikke bedankt voor de reacties . Leuk ook dat je vanuit Amerika reageert ben jalours dat ik er niet ben :wink::wink: want ik begin onderhand wel heel nieuwsgierig te worden hoe het allemaal in het echt is maar de voorbereiding is natuurlijk ook heel leuk om alles uit te zoeken.

    Is het vanuit deze hotels (western plaza of quality inn) ook goed te doen om met trolley in de parken te komen of moet je echt een auto huren?
    Mij lijkt namelijk met vervoer van een hotel alles relaxter!!!
    Dan kun je beter in een Disneyresort verblijven.:grin:

  6. Top | #306

    Standaard Re: Hotel ervaring - Best Western Plaza International

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jannie Bekijk Berichten
    Dan kun je beter in een Disneyresort verblijven.:grin:
    Ja is dat zo? Ik zag alleen dat je dan het dubbele kwijt ben en aangezien je bijna niet in je hotelkamer ben vind ik dat zonde.

    Is het echt zo slecht te doen als je geen auto heb. Ik lees toch veel dat er busjes rijden naar sommige parken.

    Is bv een taxi duur? Of kan je alsnog een taxi huren bij je hotel als het tegenvalt?

    Wat een vragen weer :wink:

  7. Top | #307
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Hotel ervaring - Best Western Plaza International

    Ja is dat zo? Ik zag alleen dat je dan het dubbele kwijt ben en aangezien je bijna niet in je hotelkamer ben vind ik dat zonde.
    Helemaal met je eens. Je mist wat 'Disneysfeer" maar het scheelt heel veel geld.

    Is het echt zo slecht te doen als je geen auto heb. Ik lees toch veel dat er busjes rijden naar sommige parken.
    Alles is te doen, maar je verliest erg veel tijd, en bent ook nog gebonden aan speciale tijden.

    Is bv een taxi duur? Of kan je alsnog een taxi huren bij je hotel als het tegenvalt?
    Nee, Taxi's zijn niet duur, maar een auto huren is nog veel goedkoper, en dan kun je ook eens naar een restaurant en supermarkt.

    Wat een vragen weer :wink:
    Conclusie: Auto huren (kijk maar eens op de zoekfunctie van dit forum voor meer meningen.

    Eric

  8. Top | #308
    Florida Groupie bono's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    603

    Standaard Re: Hotel ervaring - Best Western Plaza International

    Hoi,

    Ik lees dat je er nog nooit bent geweest en twijfelt aan welk hotel je moet kiezen??
    Nou ik heb gewoon gekeken of het mij bevalt en de prijs en toen geboekt.
    Ja echt weten hoe en wat dat weet je toch niet, tenzij je er al eens bent geweest.
    En aan gezien wij daar ook nog nooit zijn geweest heb ik gekozen voor het bekijken van hotels op AE zijn site en toen offertes aangevraagt om te kijken welke het beste met zijn prijs was.
    Het voordeel bij AE is dat er gelijk bij de hotels staat waar ze liggen en bij welke parken ze liggen of shoppings centra's en dergelijke.
    Als je dan toch wilt besparen op hotels omdat je Disney te duur vind dan kan je voor het uitgespaarde geld makkelijk een auto huren zodat je niet alleen in Orlando kan verblijven maar ook eens de oost en west kust kan gaan bekijken.
    En inderdaad eens supermarkt en de shopping centra's zelfstandig kan gaan bekijken.

    Nou in iedergeval veel succes met knopen door hakken en het posten.
    Reisverslagen lezen levert altijd heel veel tips op.

    Gr. Monique
    2006 miami,key-west,the everglades,naples,maimi.
    2007 orlando, st augustine, daytona beach, fort lauderdale, clearwater beach.
    2008 Oregon en Washington met alle NP's. En het was super gaaf!!

  9. Top | #309

    Standaard Re: Hotel ervaring - Best Western Plaza International

    Ja het is inderdaad gewoon een keer beslissen omdat het voor ons toch allemaal nieuw is en wij geen idee hebben wat ons daar te wachten staat.

    Over het hotel ben ik nu wel uit maar ik twijfel toch heel erg over een huurauto. Ik moet ook zeggen dat ik dit niet heel goedkoop vind (320 euro voor 12 dagen) maar dat terzijde. In een andere discussie las ik dat je wanneer je de auto gaat ophalen ook nog eens voor allemaal vragen en extra kosten komt te staan van verzekeringen enzo. Mij lijk het dan eng als je een auto huurt en krijgt een ongeluk (overkwam ons vorige maand in spanje) dat je dan niet goed verzekerd bent. :-k

    Daarom had ik bedacht om geen auto te huren maar gewoon met de shuttlebus te gaan maar dat heeft weer als nadeel dat die in de avonden niet rijdt :???: dus het is nog allemaal :shock: #-o :?: voor ons :wink:.

    Wat kan het leven soms ingewikkeld zijn :-k. Zo ik heb even me gedachten laten gaan en opgeschreven waarover ik nog twijfel en misschien kan iemand mij nog helpen :mrgreen:.

    Alvast bedankt weer 8-).

  10. Top | #310
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Hotel ervaring - Best Western Plaza International

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Biancav Bekijk Berichten
    In een andere discussie las ik dat je wanneer je de auto gaat ophalen ook nog eens voor allemaal vragen en extra kosten komt te staan van verzekeringen enzo. Mij lijk het dan eng als je een auto huurt en krijgt een ongeluk (overkwam ons vorige maand in spanje) dat je dan niet goed verzekerd bent. :-k
    Als je in Nederland (of Duitsland) een auto huurt met een All-Inclusive (of Gold) pakket dan heb je alle verzekeringen die je nodig hebt.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •