Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 12 van de 41 EersteEerste ... 2101112131422 ... LaatsteLaatste
Resultaten 111 tot 120 van de 403

Onderwerp: Auto huren (2004 t/m 2007)

  1. Top | #111
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Echt niet! Waar denk je dat je voor betaald?

    Auto=viesnagebruik=normaal.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  2. Top | #112
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Alle auto's (schoon of niet) die bij een autoverhuurbedrijf worden teruggebracht worden standaard door de wastunnel gesmeten en min of meer van binnen schoongemaakt. Verder worden ze gechecked op water/olie, en dan worden ze weer neergezet voor het volgende slachtoffer.
    Koop nooit een tweedehands huurauto, er wordt erg ruw mee omgegaan.
    De grote maatschappijen hebben een eigen verkoopafdeling, ofschoon ook vaak bij aanschaf een deal met de fabrikant wordt gemaakt.
    Eric

  3. Top | #113
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Berichten
    151

    Standaard Re: Overal SUV's

    Net terug (sinds gisteren) en heb twee weken in een Lincoln Navigator mogen rondrijden (7 persoons, 5,4 liter, V8, alles electrisch (zelfs de 2e achterbank neerklappen en de achterklep openen....)). Moet zeggen, voor z'n tweeen ruim voldoende, qua ruimte
    Benzine is inderdaad vrij duur, maar als je uitgaat van $2,60 per gallon en dat vergelijkt met Nederland, dan valt het nogal mee ook al rijdt de auto 1 op 6. Wel lang bij de pomp staan trouwens, 106 liter tanken....
    Heb de auto bij Hertz gehuurd, geupgrade van midsize SUV naar luxe SUV.
    Ik huur bij Hertz omdat ze daar Ford verhuren en ik gek ben op de Ford Explorer en Expedition, Navigator is de luxe broer van de Expedition.
    Upgrade was $25 per dag extra, had in Nederland de midsize gereserveerd. Dat kostte € 487 voor twee weken inclusief ANWB-korting.
    Laatst gewijzigd door Carlo; 22-09-06 om 20:33.

  4. Top | #114
    Stamgast
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    191

    Standaard Re: Overal SUV's

    ben druk aan het zoeken naar een 4wd, zo goedkoop mogelijk, eerst gekeken op Hertz.nl, want de ervaringen van Carlo klonken mij wel goed in de oren, maar helaas, nooit een 4wd kunnen vinden voor ± 487 euries,
    daarna gekeken op usareisen.de zoals Eric aangaf, daar kwamen al heel snel leuke prijzen uit rollen: als we m huren voor de 16 dagen dat we in Florida zijn kost het (zonder korting die ze geven;vroegboekkorting+onlineboekkorting) 618,00 Euro en daar krijg je een Super-Inklusiv-PLUS-Preise en daar krijg je een Super-Inklusiv-PLUS-Preise pakket bij, weet niet precies wat het inhoudt, mijn duits is niet zo best, maar het klinkt vrij inclusief.

    we zijn eigenlijk nog van plan, als het enigzins mogelijk is een minicruise richting de Bahama's te doen, dat betekent dat we de auto een dag of 4 niet nodig hebben, en als ik dat de huur bereken over 2 preiodes kom ik op 2x 256,00 Euro= 512,00 dat scheelt toch 100 euries. Het gaat trouwens om een Equinox(Alamo)


    Natuurlijk ook even op fti.de gekeken van Nitje daar kwam ik uit op een Jeep/4WD, geen merken genoemd met een prijs van 532,00 euro voor 16 dagen, misschien is het een beter idee om daar (fti.de, US AutoSaveRental) te huren, voor de gehele periode, omdat het in prijs niet zoveel verschilt als je het vergelijkt met Alamo..

    Wat vinden jullie??


    Groetjes Harold

  5. Top | #115
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Berichten
    151

    Standaard Re: Overal SUV's

    Voor Harold: de prijs die ik voor een SUV bij Hertz heb betaald was inclusief de korting die je krijgt als je ANWB-lid bent.

    Hieronder een deel van de bevestiging van Hertz:

    CDP discount plan: 504224 ANWB AA EUROPE S.Y.C.S OP HET TARIEF IS EEN KORTING VAN 10% GEGEVEN

    Tariefsopgave
    =============================================

    487.91 EUR (basisbedrag) wordt gegarandeerd en werd verrekend met uw creditcard op het moment dat u de reservering plaatste. Elk bijkomend bedrag wordt aan de verhuurbalie betaald en wordt berekend op basis van de huidige dagelijkse wisselkoersen.

    TARIEFSCODE (RQ) VN7W
    TARIEF IN EURO - EUR
    GEGARANDEERD

    BASISBEDRAG:
    WEKELIJKS: 2 @ 243.95 EUR
    GRATIS ONGELIMITEERD AANTAL MI (MI = Miles, KM = Kilometers)

    HET BASISBEDRAG IS INCLUSIEF AFKOOP EIGEN RISICO BIJ VERLIES EN SCHADE, BELASTING, AANVULLENDE WA-VERZEKERING JEGENS DERDEN, VEHICLE LICENSE FEE RECOVERY:, RENTAL SURCHARGE:

  6. Top | #116
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    78

    Standaard Re: Overal SUV's

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Corrine Bekijk Berichten
    Wij tellen altijd de "kleine auto's", bv micra, En dit jaar kwamen we in 21 dagen aan wel 2!!!!
    Corrine
    Wij tellen niet echt maar moeten altijd terug aan ons thuislandje denken als we zo'n klein Europees mobieltje zien voorbij puffen. Het verbaasd me ook enorm dat er zo weinig scrubmobiels rondrijden.
    Shoppen in Orlando is super!

  7. Top | #117
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Virginia, USA
    Berichten
    284

    Standaard Re: Overal SUV's

    Zo heel klein als een Smartcar zie je ze hier ook niet, maar ik denk wel, dat het van het gebied afhangt. Er rijden hier in het gebied rond Washington heel wat kleinere auto's rond. De hybrids zijn vooral populair. Het is hier ook veel drukker, dan in Florida, dus dat zal er ook mee te maken hebben.

  8. Top | #118
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard Re: Overal SUV's

    Om toch een beetje in de SUV sfeer te blijven, wil ik jullie het volgende vragen.
    Van een afbeelding is alles moeilijk te bepalen, maar wat ik graag wil weten is of een SUV groot genoeg is om 2 volwassenen, 1 jongen van bijna 17, 1 jongen van 14 en een meisje van 6 + bagage te kunnen vervoeren. En wat is ongeveer de bagageruimte die je dan tot je beschikking hebt. Welk type/merk zou daar het beste aan voldoen.

    Alvast bedankt.
    Grz
    Dr. Phlox
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

  9. Top | #119
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Overal SUV's

    In een normale of grote SUV mag het aantal personen geen probleem zijn, omdat er op de achterbank 3 zitplaatsen zijn. de bagageruimte verschilt heel erg van merk tot merk, daar kan ik geen oordeel over vellen.
    Ik zou bij aankomst vragen om de auto met grootste bagageruimte, je kan toch niet van te voren een specifiek merk/type reserveren.
    Wij hadden afgelopen zomer een Suburban, maar die heeft een meerprijs, maar daar gaan 6 pax + bagage makkelijk in !!
    Eric

  10. Top | #120
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    30

    Standaard Auto huren

    Wij gaan in jjuli naar Orlando, wanneer kunnen we het beste een auto huren. Ik heb reeds gezien dat in NL huren het goedkoopste is, maar wanneer. Geld hetzelfde als met vl. tickets, eerder des te goedkoper. Of kunnen we beter wachten op aanbiedingen en wanneer komen die aanbiedingen altijd? Ik denk aan Alamo of dollar.
    Wie heeft er ervaring met holiday cars??

    Wederom alvast hartelijke dank.
    Jari



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •