Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 38

Onderwerp: Auto huren: Orlando International Airport (MCO)

  1. Top | #21
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Berichten
    22

    Standaard Re: Auto huren: Alamo Orlando Airport

    Via USAreisen bij Alamo een SFAR (SUV) gehuurd. Voorheen altijd de Chevy Trailblazer genomen, nu uit de produktie. Kregen een Jeep Grand Cherokee Laredo, niet slecht, iets minder ruimte voor de koffers. Voor 60 per week kon je een Chevy Tahoe krijgen, ze proberen het inderdaad wel daar op MCO je nog wat te verkopen (ook roadside ass. enz). Na 2 dagen airco af en toe uit. Omgeruild tegen identieke auto (moest je wel voor naar MCO) nieuwe volle tank was de beloning en excuses, werd soepel opgelost. Alleen even wachten tot er weer auto's waren (5min. ) dus soms zijn ze gewoon op! Verder wel de E-pass genomen (6dollar) dan hoef je voor geen enkel tolpoortje in FLA meer te stoppen, erg handig!

  2. Top | #22
    Regelmatige Bezoeker LVO's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2010
    Locatie
    Haarlemmermeer
    Berichten
    35

    Standaard Re: Auto huren: Alamo Orlando Airport

    Op 2 oktober 2010 ook een wagen opgepikt op de luchthaven voor een week. Omdat wij maar met 2 personen waren een economy besteld. In MIA hebben ze dit type meestal niet staan en kon ik tot nu toe altijd een grotere wagen uitzoeken.

    In MCO probeerde de dame ons idd eerst road assistance & een upgrade aan te smeren. Want volgens haar was de economy echt formaat "Fiat panda" en paste onze enige koffer er zeker niet in

    Gelukkig dankzij het forum geen upgrade genomen, want in de parkeergarage stonden diverse economy types die voor ons allemaal al ruim genoeg waren:razz: Uiteindelijk met een witte Kia Rio weggereden. Prima kar, ik hoef geen grote bak. Voor USD 157 een prima wagen voor een week, en ik mocht `m zelfs nog met een lege tank terugbrengen.

  3. Top | #23
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Auto huren: Alamo Orlando Airport

    Goed nieuws voor Alamo huurders. Quicksilver members hebben nu wel degelijk voordeel van hun lidmaatschap. Je checkt vooraf thuis in, loopt direct door naar de garage, neemt een auto uit de gehuurde categorie en vertrekt.

    Als laatste controle wordt bij de slagboom je rijbewijs gecheckt en vraagt men om je creditcard. Reservering bij de hand houden kan handig zijn, maar is niet noodzakelijk.

    Je hoeft niets meer te tekenen, krijgt je huurcontract mee en karren maar....

    ops: Ik kwam hier achter nadat ik een kwartiertje in de rij had gestaan.......Maar dat was nu echt de laatste keer!



  4. Top | #24
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Auto huren: Alamo Orlando Airport

    Helaas zitten ook hier weer restricties aan. Opgetogen was ik al bezig de boel in te vullen, en is het deze keer niet de US/CAN rijbewijsverplichting die roet in het eten gooit, maar de alleen bij Alamo zelf geboekte automobielen die deze snelle actie mogelijk maken.

    Dus niet via de voucher van derden. Rest ons alleen nog de Timesaver optie, en die scheelt gelukkig ook nog redelijk wat tijd. Maar de rij blijft :-(
    Ooit komt het best wel helemaal goed.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  5. Top | #25
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Berichten
    39

    Standaard Huren bij Alamo of Dollar vanaf Orlando Intl. Airport

    Ik heb al op het forum gezocht maar lees allemaal verschillende berichten.. Ik snap dat de meningen verdeeld zijn, maar ik vraag me af wat jullie me aanraden. Ik kom bijna op hetzelfde huur bedrag uit voor een midsize SUV bij beide aanbieders, dus ik vraag me af bij welke maatschappij ik het beste kan huren (lettende op drukte / ophaal plaats / auto keuze etc.)

    Alvast bedankt!!

  6. Top | #26
    Florida Groupie hrjhaan's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Veendam
    Berichten
    412

    Standaard Re: Huren bij Alamo of Dollar vanaf Orlando Intl. Airport

    Als de prijs hetzelfde is zou ik voor Alamo gaan i.v.m. de tol.

  7. Top | #27
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Berichten
    39

    Standaard Re: Huren bij Alamo of Dollar vanaf Orlando Intl. Airport

    Wat is daar mee dan? (sorry, ben nog een beetje een florida-groentje..)

  8. Top | #28
    Florida Groupie rolandino's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    536

    Standaard Re: Huren bij Alamo of Dollar vanaf Orlando Intl. Airport

    Als je veel op de tolwegen gaat zitten zijn de kosten voor het service stuk van Alamo lager dan bij Dollar: zie voor een vergelijking hier.
    NY Mei 2009
    FL April/Mei 2011, Maart 2012, reisverslag

  9. Top | #29
    Florida Groupie hrjhaan's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Veendam
    Berichten
    412

    Standaard Re: Auto huren: Orlando International Airport (MCO)

    Er is een apart topic over de autohuur en de tol. Als je dat doorleest begrijp je wat ik bedoel. Het is zonde om de hele discussie hier nogmaals over te doen.

  10. Top | #30
    Florida Groupie ietie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    485

    Standaard Re: Auto huren: Orlando International Airport (MCO)

    Alamo heeft een speciaal kastje in hub auto hiermee kun je atomatisch via je cc betalen als je op tolwegen rijd, je heft dan niet iedere keer te zorgen dat je klein geld bij de hand hebt.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •