Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 14 van de 34 EersteEerste ... 4121314151624 ... LaatsteLaatste
Resultaten 131 tot 140 van de 340

Onderwerp: Zwemmen met dolfijnen

  1. Top | #131
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: Dolfijnen zwemmen

    Als jullie willen zwemmen met dolfijnen, kun je ook naar:
    http://www.theaterofthesea.com/dolphin.swim.htm

    Hier moet je minimaal 5 jaar oud zijn om te zwemmen, kijk maar eens op de site.
    locatie = Islamorada.


    Wellicht heb je er iets aan.

    Groet,
    Pascal
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  2. Top | #132

    Standaard Re: Dolfijnen zwemmen

    Hoi Pascal, ben jij in theatre of the seas geweest en hoe was jouw ervaring?
    Wij gaan in de mei vakantie met z'n 5en. Maar het leukste is het voor de kids dat zij kunnen zwemmen met dolfijnen. Ik hoor het graag . gr Saskia

  3. Top | #133
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: Dolfijnen zwemmen

    Nee ik ben er niet geweest
    We wilden er heen gaan, maar toch gekozen voor Discovery Cove.
    DC was niet veel duurder, en je krijgt er ook nog Seaworld bij.

    Bij DC is het een dagvullend programma, en bij Theatre of the seas maar en paar uur.

    Ben benieuwd hoe jullie het zullen beleven.

    Groet,
    Pascal
    Laatst gewijzigd door Michael66; 16-05-08 om 13:55. Reden: full quote eruit
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  4. Top | #134
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    54

    Standaard Re: dolfijnen zwemmen

    Onze kleine vent is bijna 6 als we gaan en heeft nog geen zwemdiploma, wel wil hij heel graag dichtbij de dolfijnen komen en ze aaien..is daar ook een mogelijkheid toe? Ik hoor iedereen dat het zoveel kost om daar met dolfijnen te zwemmen en ben nu wel erg benieuwd wat het nou kost? Kan iemand mij dit vertellen en ook waar ik met ons ventje het beste naar toe kan gaan om toch dicht in de buurt van dolfijnen te komen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jarjarbinks Bekijk Berichten
    We zijn in 2005 in Discovery Cove geweest, met 2 kinderen een van 8 en een van 12. Was onvergetelijk. Zeer mooi en ook al zijn de kinderen klein ze beleven het toch intens. Ze hebben het er nu nog over.

    Helemaal mee eens dat het veel geld kost maar wij (mijn vrouw en ik) vonden het meer dan waard. Ook al omdat er alles prima geregeld is van binnenkomst t/m naar huis gaan. Alles prima in orde.
    Laatst gewijzigd door Mickey99; 23-02-08 om 18:41. Reden: foto uit quote gehaald

  5. Top | #135
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: dolfijnen zwemmen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door teiwes Bekijk Berichten
    Kan iemand mij dit vertellen en ook waar ik met ons ventje het beste naar toe kan gaan om toch dicht in de buurt van dolfijnen te komen.
    Dat kan uitstekend in Seaworld, in de Dolphin Cove.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  6. Top | #136
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    54

    Standaard Re: Dolfijnen zwemmen

    Bedankt voor de tips!
    Seaworld staat ook op ons lijstje dus daar willen we zeker ook heen. DC lijkt mij ook gaaf alleen ben ik bang omdat hij nog geen zwemdiploma heeft dat het onverantwoord is. Zo als het er nu uitziet zit het wel in de planning dat hij eind mei gaat afzwemmen maar toch. Wat zijn leeftijd betreft daar maak ik mij niet zo'n zorgen om, hij wordt 20 mei 6 jaar...
    Als ik zo door het forum lees lijkt het mij wel handig om vooraf te boeken, ik heb nu maar een mailtje gestuurd naar DC en het verhaal voorgelegd met de vraag hoe zij hiermee omgaan wel of niet met dolfijnen zwemmen. Ik wacht het wel even af. Ook ben ik benieuwd of je tegelijk met je kind ( indien het nog jong is) tegelijk het water in mag. Weet iemand dat? Mocht iemand wat meer kunnen vertellen over hoe het gaat dan hoor ik het graag. Dan kan ik beter inschatten of ons ventje hier wel of niet te jong voor is.

    Alvast bedankt!

    groet,

    Simone

  7. Top | #137

    Standaard zwemmen met dolfijnen

    wij gaan met ons gezin (2 jongens 11 en 13) in de meivakantie naar florida de jongens wens is om eens met dolfijnen te gaan zwemmen, is mogelijk op de keys heb ik gelezen, wat zijn de ervaringen en hoe te reserveren.
    alle positieve en negatieve ervaringen zijn welkom.
    groet david
    ps wil zelf ook wel.

  8. Top | #138
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    81

    Standaard Re: zwemmen met dolfijnen

    Hoi
    Ik heb afgelopen jaar ook met dolfijnen gezwommen op de Keys en het was een unieke belevenis. Dit jaar gaan we weer naar de Keys en ga ik zeker nog een keer! Ik ben bij Dolphin Research Center geweest. http://www.dolphins.org/

    Kijk ook eens bij het volgende topic: http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=60

  9. Top | #139
    Newbie
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Berichten
    1

    Standaard Kinderen - zwemmen met dolfijnen

    Wij willen met onze dochter van 7, die geen engels spreekt, met dolfijnen gaan zwemmen. De websites zeggen dat je engels moet spreken. Is dit ook nodig met kinderen of is het voldoende als de ouders erbij zijn?

  10. Top | #140
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: kinderen - zwemmen met dolfijnen

    Als ze met de dolfijnen het water in gaan dan moeten ze de commando's snappen die de trainers geven. Zie ook hier: http://www.dolphins.org/visit_get_wet.php (maar de meeste hebben volgens mij dit soort regels).

    To participate in the Deep Water program, guests must be at least 5 years old, and children ages 5 through 7 must be accompanied in the water by a paid adult participant. Guests must also be able to speak and understand English.
    Een mogelijk is om in ondiep water te gaan:

    The Shallow Water Encounter is open to all ages with no language requirement. A participating adult must accompany children younger than 8.
    Hier meer informatie over zwemmen met dolfijnen: FAQ: Zwemmen met dolfijnen
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •