Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 27 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 261

Onderwerp: Vliegen met Continental Airlines

  1. Top | #21
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Online inchecken bij Continental

    Hoi,

    Ik heb al vaak met Continental via internet ingechecked. Twee weken terug moest ik naar New York, en toen heb ik ook via internet ingechecked. Is erg handig, je moet de boekingscode intikken. Vervolgens krijg je dan de site waar je alle gegevens moet invullen. Zoals paspoort gegevens e.d. Vervolgens waar je je adres in Florida moet invullen (hotel of iets dergelijks).

    Tenslotte kan je dan stoelnummer uitkiezen inderdaad. Als je een Frequent Flyer bent, zal die dat herkennen en kan je stoelen vlak achter business class inchecken, anders moet je wat verder naar achteren. In principe had je ook bij het boeken al een stoelnummer kunnen vastleggen, maar dat kan je ook nu nog wijzigen. Kijk op seatguru.com even wat de beste stoelen zijn.

    Tenslotte krijg je je boardingpass, die je moet uitprinten. En daarmee kan je dus gewoon het vliegtuig inkomen. Ik zou voor de zekerheid ook je e-ticket uitprinten en meenemen. Bij ons vroegen ze er om bij het inchecken, om zeker te weten dat we ook weer terugvlogen :| ! Hadden ze nog nooit gevraagd, en was ook niet een heel groot probleem, alleen nu moesten ze vanalles weer in de computer uitzoeken.

    Op Schiphol moet je nu alleen je koffer nog inchecken, bij de speciale koffer afgifte balies van Continental. Dit moet je minimaal een uur van te voren doen, dus als je tussen 2 en 1,5 uur van te voren op Schiphol bent, is dat wat mij betreft ruim voldoende !

    MattRob !
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  2. Top | #22
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Online inchecken bij Continental

    Ik heb dit wel al gedaan maar niet bij Continental, was toen met Britisch Airways en dat was erg makkelijk je kunt thuis al inchecken en op Schiphol hoef je maar je koffers af te geven bij een speciale balie en je bent klaar.

    Ta2 Gerrirt >> Volgens mij heeft Delta dit nog niet heb ik tenminste nog niet gezien op hun site. (misschien heb ik erover heen gekeken, zal ook een gaan zoeken)

  3. Top | #23
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Online inchecken bij Continental

    Is ook eigenlijk alleen maar interessant als je geen ruimbagage hebt. E-check-in en curbside check-in is voor ons toeristen ook al geen optie. We hebben beide geprobeerd, maar je moet altijd in de rij met je koffers omdat je een internationale aansluiting hebt.
    De stoelen reserveer ik zelf altijd via de website van de airlines, dus online is alleen maar makkelijk als je je koffers kunt "afgooien" bij een depot of aan de curb en je de boardingpassen al hebt. Zal dus niet gaan.
    Maar ik was gewoon nieuwsgierig of we hier al zo ver waren met de US airlines.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  4. Top | #24
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Online inchecken bij Continental

    Ehh dat klopt niet helemaal, je kunt zo je koffers afgeven bij een speciale balie die er alleen voor de koffers is, dus wachttijden heb je echt niet.
    Je moet alleen even je stickers afdrukken aan de automaat en klaar ben je.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 27-03-09 om 08:15. Reden: full quote eruit

  5. Top | #25
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Online inchecken bij Continental

    Je hebt gelijk, ik kreeg wel de optie om het te doen als ik ingelogd was maar het kan inderdaad niet voor internationale vluchten.

    Heb het nog even voor de zekerheid na gevraagd bij Delta zelf en dit is wat ik terug kreeg;

    Here are some reasons which may not allow you to check-in on delta.com.:

    - No seats assigned
    - Schedule changes (voluntary or involuntary)
    - Upgraded itineraries (which have not been reissued)
    - Passenger's SkyMiles account not added to the itinerary
    - Not applicable to international travel

    :-( :-(

    Och dan maar effe in de rij staan!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 27-03-09 om 08:15. Reden: full quote eruit

  6. Top | #26
    Florida Groupie Marjol's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    457

    Standaard Re: Online inchecken bij Continental

    Hoe kun je dan van tevoren stoelen reserveren? Want dat hebben wij in ieder geval niet? Moet ik dan bellen met Continental?

  7. Top | #27
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marjol Bekijk Berichten
    Hoe kun je dan van tevoren stoelen reserveren? Want dat hebben wij in ieder geval niet? Moet ik dan bellen met Continental?
    Stoelen kun je gewoon uitzoeken en vastleggen op de site van Continental zelf.
    Kijk in de blauwe balk bij reservations, en ga dan naar change/view reservations. Hier moet je de reserveringscode intypen, dan krijg je de reservering te zien, en kun je je plaatsen aanpassen.

    Ook ik kon helaas bij United geen stoelen vastleggen. Ik baalde hier wel van, uiteindelijk zat het toestel minder dan halfvol, en kon ik lekker na het opstijgen een goede stoel uitzoeken.
    Geef mij dan maar het Continental systeem, waar je lekker online met je plaats kan schuiven. Een leuke tussenoplossing heeft Allegiant Air (low budgest maatschappij vanuit las Vegas) daar kon ik door $ 11 bij te betalen ook mijn stoelen uitkiezen, anders delen hun bij het inchecken in.

    Eric
    Laatst gewijzigd door Michael66; 27-03-09 om 08:24. Reden: samengevoegd

  8. Top | #28
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2007
    Locatie
    netherlands
    Berichten
    1

    Standaard

    Het online inchecken gaat echt heel makkelijk en scheelt enorm veel tijd. Ik heb het een maand geleden gedaan met Continental en zo wie zo is deze maatschappij een enorme aanrader. Veel beenruimte. Wisten jullie trouwens al dat je tegenwoordig bij vertrek uit USA ook een vingerafdruk en een oogscan moet laten maken?

    Wij hadden de vlucht Orlando-Newark-Amsterdam en bij het boarden richting Amsterdam werd er omgeroepen dat de mensen die een groen visumformulier hebben eerst bij een computer zich moeten afmelden. Paspoort er doorheen halen en vingerafdruk en oogscan gaat ook gelijk via die computer. Dit gaat heel snel alleen heel jammer dat het op het laatste moment nog even snel moest. Het personeel van Continental wist het zelf ook niet in eerste instantie maar US Visit personeel kwam daarvoor en die helpen met het bedienen van de machine.
    PS ik heb toch echt in Orlando online ingecheckt en de boarding passen uitgeprint. Niets aan de hand. Was zelf advies van personeel Continental op Orlando om het online te doen!

    Ik heb het inchecken gedaan via internet in mijn hotel. Was een aantal dagen voor vertrek op het vliegveld om daar mijn vlucht te wijzigen en daar gaf het personeel dat aan. Maar gewoon via computer in hotel gedaan. De controle die we moesten doen qua vingerafdruk enz was net voor het boarden dus na het inchecken controle enz.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 27-03-09 om 08:25. Reden: samengevoegd

  9. Top | #29
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Online inchecken bij Continental

    Dat is géén online check-in... dat is Self Check-in
    Je kunt in de US altijd gebruik maken van die Kioskjes.. alleen weet het UA grondpersoneel op OIA dat vaak niet... Er wordt daar altijd gevraagd naar de bestemming...
    En wanneer je dan zegt naar Amsterdam, dan mag je in de rij blijven staan, dus zeg ik altijd Washington... dan mag het wél en dan check je vanzelf ook alle andere vluchten in...
    Delta is nog mooier dan is het alleen maar nodig om de harde kaart van je paspoort door het masjien te zappen... en dan hier en daar op ja of op nee te drukken.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 27-03-09 om 08:16. Reden: full quote eruit
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  10. Top | #30
    Florida Groupie Marjol's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    457

    Standaard Re: Online inchecken bij Continental

    Bedankt, Eric!

    We hadden al prima plaatsen toegewezen gekregen (op seatguru allemaal "gewone stoelen"), op de lange vluchten telkens twee stoelen naast elkaar bij het raam en op de korte vluchten eenmaal het gangpad en middenstoel en eenmaal de raam en middenstoel. Ik heb er dus niets aan veranderd.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 27-03-09 om 08:16. Reden: full quote eruit



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •