Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 41 van de 60 EersteEerste ... 31394041424351 ... LaatsteLaatste
Resultaten 401 tot 410 van de 593

Onderwerp: Autohuur: Hertz

  1. Top | #401
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Geen enkel probleem gehad. Mijn zus en zwager komen meestal een week later en dan gaan we naar de eerste beste Hertz verhuur.
    Mijn zwager wordt zonder enig probleem als tweede bestuurder geaccepteerd.
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  2. Top | #402
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2010
    Berichten
    112

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Het punt blijft natuurlijk als het nergens zwart op wit staat ben je overgeleverd aan de willekeur van de medewerker.....Mocht iemand ergens een linkje hebben....

  3. Top | #403
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    179

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Gisteren mijn Midsize SUV gehuurd via site van Hertz, met de -33% kortingsactie.
    2 weken voor 335€.

    Ben ik dus tevreden mee

    (was 10€ goedkoper op die brits site van alamo, maar hier spaar ik in iedergeval punten mee, en altijd tevreden klant van Hertz geweest )

  4. Top | #404
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    431

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door laredo Bekijk Berichten
    @Ebelix heb je een linkje waar dat staat? Ik kan het nergens vinden.

    @Mblokland die tweede bestuurder gratis bij Hertz als je goldmember bent zie ook niet staan op de Hertz site http://www.hertz.nl/rentacar/emember...learnMore=gold
    Kun jij ook een linkje plaatsen? Wil graag bewijs bij me hebben om problemen aan de balie te voorkomen!

    Thanks weer!
    http://goldplus.hertz.com/benefits/benefits-of-gold

    middelste kolom geeft aan dat het alleen geldt voor inwoners van de US en Canada, baseerde me ook op berichten dat het gratis is....

  5. Top | #405
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2010
    Berichten
    112

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Dus we kunnen concluderen dat een extra bestuurder niet gratis is bij Hertz, ook niet als je gold member bent!

    De paar medeforummers die dit wel gratis hebben gekregen kunnen dus spreken van geluk!

    Laatst gewijzigd door laredo; 28-01-13 om 11:10.

  6. Top | #406
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard

    Oke ik zal wel gek zijn maar ik kan niet uit de sales komen. Speciale aanbiedingen zijn toch goedkoper of niet?
    We wilden een Chrysler huren. Gekeken bij de sales en bij de gewone boekingen en met een normale boeking ben ik 150 Euro goedkoper uit. (wel met de ANWB korting)
    Ik durf het niet goed te zeggen maar vergelijk even alle prijzen.

    @ Laredo.
    We zien wel.
    In mei zal ik proberen mezelf als tweede bestuurder toe te voegen.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 28-01-13 om 23:16.
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  7. Top | #407
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door laredo Bekijk Berichten
    Dus we kunnen concluderen dat een extra bestuurder niet gratis is bij Hertz, ook niet als je gold memeber bent!

    De paar medeforummers die dit wel gratis hebben gekregen kunnen dus spreken van geluk!
    Ik ben GoldMember en op mn reservering voor september a.s. staat het dan ook aangegeven, het vreemde is dat het op mn reservering van vorig jaar dus niet staat, blijkbaar is er e.e.a. veranderd in de tussentijd van mn 2 boekingen :

    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  8. Top | #408
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard

    Wij zijn een van de (Gold) huurders van afgelopen zomer en hebben nog specifiek gevraagd of de partner mocht rijden zonder extra te betalen. Dat was gewoon inbegrepen. We hebben gehuurd op Tampa airport en dit te horen gekregen bij de slagboom waar we uitreden (omdat onze auto natuurlijk al klaar stond op het van te voren aangekondigde vak). Nu hebben we weer gehuurd bij Hertz (UK). Inderdaad staat nergens dat voor NL/UK huurders de tweede bestuurder gratis is... dan komt er toch nog wel een aardig bedrag bij!

    Wat doe je met deze informatie Pieter... ga je mailen met de vraag waarom dat nu zo is? Bij mij staat het er nu ook inderdaad. Ik baal er wel van want als dat betekent dat er 13x13$ bijkomt is dat toch niet zo'n leuke aanbieding meer. Annuleren kan bij Hertz ook niet kosteloos volgens mij.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 28-01-13 om 23:17. Reden: 1+1

  9. Top | #409
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Heb je de originele bevestiging nog? Want zij kunnen niet eenzijdig de voorwaarden veranderen.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #410
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Ik heb die originele bevestiging nog wel uitgeprint liggen. Maar daar staat dus helemaal niet op dat de additional driver 'free' is. Er wordt niets over genoemd. Bij de latere bevestiging (en nu als je de reservering via internet opvraagt) staat ineens wel expliciet vermeld onder het kopje 'not included in this rate' .



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •