Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 28 van de 60 EersteEerste ... 18262728293038 ... LaatsteLaatste
Resultaten 271 tot 280 van de 593

Onderwerp: Autohuur: Hertz

  1. Top | #271
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2011
    Berichten
    65

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    klopt,rav 4 is een midsize suv.
    Ik rijd nu ook in een midsize suv,een ford escape

  2. Top | #272
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    24

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    @kimm82;
    Ik heb vorig jaar net voor de kerst al geboekt voor een Full size auto van Hertz in sanford ook middels de ANWB korting , maar ik kon en hoefde geen extra optie,s zoals verzekeringen te nemen.
    Ook zag ik niets van een tank brandstof ,extra bestuurders ed en PAI verzekering staan !
    Laatst gewijzigd door Michael66; 06-05-12 om 10:09. Reden: fqe

  3. Top | #273
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Achterhoek
    Berichten
    187

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Nu vroegboekactie bij Hertz.
    U ontvangt tot 25% korting op autohuur in Europa, de Verenigde Staten, Australië en Nieuw-Zeeland wanneer u voor minimaal 3 dagen een auto huurt onder vermelding van de kortingscode CDP 758699. Om gebruik te maken van de aanbieding dient u voor 15 juni 2012 te reserveren voor ophalen tussen 1 juni en 16 december 2012
    Boeken tussen 15 - 21 mei 2012 = 25% korting; tussen 22 - 28 mei 2012 = 20% korting en tussen 29 mei - 15 juni 2012 = 15% korting.

    Pas op: Even opletten bij het gebruik van de goede kortingscode. Op de site van Hertz wordt als je daar doorklikt naar de actiepagina de kortingscode CDP758702 aangehouden. Deze is echter niet voor de VS. Kijk op deze link en zie de kleine lettertjes onderaan.
    Laatst gewijzigd door jastsali; 16-05-12 om 09:02. Reden: link toegevoegd

  4. Top | #274
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Achterhoek
    Berichten
    187

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Om nog maar eens met de neus op de feiten te worden gedrukt dat je moet boeken als een aanbieding goed lijkt:
    Eergisteren gebruik willen maken van de sale-aanbieding van Hertz, 2 weken minivan eind augustus voor € 496,-. Geen tijd gehad om te boeken en gedacht dat ik nog een paar dagen de tijd heb (want 25% korting bij boeken voor 21-5) Vandaag willen boeken en wat denk je: zelfde auto, zelfde periode kost nu € 998,-. We weten dat het dagkoersen zijn, maar dit is wel heel bijzonder.

  5. Top | #275
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Hetzelde hebben wij een keer gehad met Dollar.de, ook minivan, voor een prijs die te mooi was om waar te zijn.
    Maar wel gelijk geboekt (je kon hem altijd weer opzeggen), en een dag later was het €300,- duurder.
    Was een foutje op de site, maar wij hebben lekker goedkoop gereden :-)
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  6. Top | #276
    Florida Groupie angelique100's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    493

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jastsali Bekijk Berichten
    Om nog maar eens met de neus op de feiten te worden gedrukt dat je moet boeken als een aanbieding goed lijkt:
    Eergisteren gebruik willen maken van de sale-aanbieding van Hertz, 2 weken minivan eind augustus voor € 496,-. Geen tijd gehad om te boeken en gedacht dat ik nog een paar dagen de tijd heb (want 25% korting bij boeken voor 21-5) Vandaag willen boeken en wat denk je: zelfde auto, zelfde periode kost nu € 998,-. We weten dat het dagkoersen zijn, maar dit is wel heel bijzonder.
    . Oei dat is wel heel duur. Wij betalen voor exact 4 wkn juli/aug minivan 730 euro. Met alleen de anwb code/korting. misschien moet je even verder zoeken of wachten tot de aanbieding over is,....
    Laatst gewijzigd door angelique100; 19-05-12 om 11:21.
    2006 Orlando 2007 Bonita+Orlando 2008 Orlando+Cape Coral 2009 Orlando+Bonita+Keys 2010 Marco Island+Orlando 2011 Cape Coral+Keys 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim+LA 2016 Keys 2017 New York- Florida ​2018 Florida




  7. Top | #277
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2011
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    39

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    De bovengenoemde korting geldt niet voor de VS, ik krijg hem in ieder geval niet op het invulscherm. Er staat ook duidelijk voor welke landen wèl. Of doe ik nu iets verkeerd?

  8. Top | #278
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Achterhoek
    Berichten
    187

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    De code klopt en is ook voor de VS. Zie de link in mijn vorige post. De minivan was al wekenlang met de anwb code 590 euro. Twee dagen geleden met de nieuw actie 100 euro goedkoper. Nu dus 2 x zo duur en met de anwb code kom ik nu zelfs op 1280. Je zou bijna denken dat het boekingsysteem van de leg is.

  9. Top | #279
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2011
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    39

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Nogmaals geprobeerd en het is gelukt! Goede deal, zo goedkoop nog niet eerder kunnen huren.

  10. Top | #280
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    46

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Volgende maand zit ik voor 1 dag in Miami en wil nu eens een keertje iets anders huren dan elke keer een mid-size SUV bij Alamo of Dollar. Ik dacht eraan om dus nu een Mustang cabrio te huren bij Hertz. Ik heb er nog nooit eerder gehuurd en ben een beetje "bang" dat er achter nog extra kosten worden berekend etc.. Enigste verschil die ik kan zien vergeleken met USA Reisen bijv. is dat een extra bestuurder er niet standaard in het prijs is inbegrepen en ook een gratis volle tank is hier niet van toepassing. Alle andere vormen van verzekeringen zit wel inbegpren (behalve persoonlijke verzekering, maar dat zit bij USA Reisen ook niet inbegrepen), toch?




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •