Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 24 van de 60 EersteEerste ... 14222324252634 ... LaatsteLaatste
Resultaten 231 tot 240 van de 593

Onderwerp: Autohuur: Hertz

  1. Top | #231
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tinkerbell Bekijk Berichten
    Tja ik kan alleen maar tot mijn verdediging zeggen dat ik dit van te voren per mail gevraagd had aan Hertz Nederland en daar als antwoord kreeg dat er gewoon bijbetaald moest worden. Het was dus gewoon een aangename verrassing.
    Je bevestigt mijn verhaal. En ja, soms kunnen ze bij Hertz, of andere autoverhuurbedrijven, best aardig zijn. Sterker nog, als je gewoon vriendelijk bent en een praatje maakt is de kans groot dat je gewoon met een upgrade of iets 'anders gratis' de deur uitgaat.

  2. Top | #232
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.531

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Bij Hertz en National vaak wel maar bij Alamo of Dollar toch een stuk minder.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  3. Top | #233
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Misschien lag het wel aan het kneuterige vliegveldje. We hadden nu niet de indruk dat er veel vliegtuigen landden. 4 grote balies en letterlijk geen klant te bespeuren.
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  4. Top | #234
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Berichten
    30

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Auto gereserveerd bij Hertz, ben benieuwd.

  5. Top | #235
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Berichten
    117

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Ik ben nu dus toch weer aan het twijfelen. Ik sprak een collega, zij gaat ook bij hertz huren voor haar reis naar Florida, en zij heeft hertz gesproken, zij beweren dat je wel moet betalen voor een extra bestuurder ook al is het je partner dit staat in de voorwaarden. Ik wil namelijk bij het ophalen van de huurauto niet voor verrassingen komen te staan. Help needed!

  6. Top | #236
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2011
    Berichten
    65

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Je hoeft nooit te betalen voor je partner zolang je maar hertz #1 member bent.
    En dit kost niets.
    Enige voorwaarde is kunnen aantonen dat je allebei op hetzelfde adres woonachtig bent.

  7. Top | #237
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Berichten
    117

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    okay dus ik moet eerst lid worden van hertz.
    Nou dat gaan we maar eerst doen dan.

  8. Top | #238
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dejo Bekijk Berichten
    ..dus ik moet eerst lid worden van hertz.
    Maar er dan gelijk Hertz#1 Gold van. Is tot 31 maart 2012 gratis.

  9. Top | #239
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Berichten
    102

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Ik heb gebeld met Hertz (ben #1 gold member).

    Omdat wij uit Europa komen moeten wij wel betalen voor een extra bestuurder ($ 90,00 voor de gehele periode).

    Amerikanen die gold member zijn hoeven niet te betalen omdat zij voor dit lidmaatschap betalen en op deze manier zijn de kosten van de extra bestuurder dus gedekt.

    Wat mij wel aangegeven werd is dat je natuurlijk wel aan kunt geven dat gold member gratis een extra bestuurder mogen hebben en dan is het afwachten wat ze doen. Je kan er dus niet van uit gaan.

    Deze regeling wisselt per staat! De regeling hier boven is zoals het geld voor Florida!

  10. Top | #240
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2011
    Berichten
    65

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Ik heb ook met hertz gebeld (vier maanden geleden).
    Mij werd verteld dat het geen probleem is zolang iemand op hetzelfde adres woonachtig is.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •