Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 17 van de 17

Onderwerp: Reisschema gijswinkel: 2009 Miami-Orlando-Miami

  1. Top | #11

    Standaard Re: Reisschema Fam. Winkel 2009 Miami-Orlando-Miami

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marianne Kuhnen Bekijk Berichten
    hee Gijs,
    ik heb geen idee waar je woont. Maar eh.. de LTU vliegt vanuit Dusseldorf (Duitsland) rechtstreeks naar Miami en is circa 235 Euro per ticket goedkoper dan Martinair. Das de eerste winst!
    Marianne, we wonen in culemborg, 1 uur rijden van schiphol, en 2 uur van dusseldorf. Is dus zeer zeker een optie. Is LTU ook voorzien van gemakken zoals een schermpje in je stoel/pes? Dat geld is in ieder geval snel verdiend, bedankt!

    Groet,

    Gijs

  2. Top | #12

    Standaard Re: Reisschema Fam. Winkel 2009 Miami-Orlando-Miami

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marianne Kuhnen Bekijk Berichten
    evt hotel: Best Western Lakeside in Kissimmee. Prima kamers voor ca 50 Euro per nacht incl ontbijt en 3 zwembaden! Ligt op 15 minuten rijden van de Disney pretparken. Is ons prima bevallen dit hotel, we gaan er nu in juli terug.
    Marianne,

    Naar aanleiding van je bericht even gegoogled, en het hotel lijkt me prima. ik las ergens over een duur ontbijt, maar volgens mij kun je daar overal wel een smakelijk en betaalbaar ontbijtje op de kop tikken, toch? Dat gok ik dan wel. Ik zet hem in ieder geval op de possibility list. Bedankt voor je tip!

    Vraag over bonne fooi reizen; bestaat er zoiets als hotelvouchers voor florida? Zodat je dus eigenlijk vantevoren een lijst hebt waar je uit kunt kiezen en dat ter plaatse kunt bepalen, maar stiekem toch al betaald hebt?

    Nog even een totaal andere vraag: Iemand info over the glades? Wat zou leuk zijn voor de kids? Mijn vrouw ziet airboat niet zo zitten met onze mannen, bang dat ze eraf vallen enzo....:-$

    Marianne, bedankt voor je antwoord!

    Groet,

    Gijs
    Laatst gewijzigd door Njit; 27-05-08 om 08:25. Reden: Quote ingekort

  3. Top | #13
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: Reisschema Fam. Winkel 2009 Miami-Orlando-Miami

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marianne Kuhnen Bekijk Berichten
    hee Gijs
    lekker uitrusten aan het zwembad van je evt hotel: Best Western Lakeside in Kissimmee. Prima kamers voor ca 50 Euro per nacht incl ontbijt en 3 zwembaden! Ligt op 15 minuten rijden van de Disney pretparken. Is ons prima bevallen dit hotel, we gaan er nu in juli terug.
    Dit hotel of eigenlijk meer motel....
    Zou ik voor 50 euro noooit en te nimmer nemen.
    Veel te duur voor het geen je krijgt.
    Prima schoon hotel, dat redelijk goed t.o.v. de parken ligt.
    Ik heb vorig jaar dit hotel geboekt voor ongeveer 35 dollar per nacht (in mei)

    Voor 50 euro kun je toch al en veel beter hotel krijgen.
    Dit jaar in Country inn Suites geslapen voor 35 euro per nacht, inclusief ontbijt.
    een paar minuten tot aan down town, 5/10 minuten naar seaworld etc.
    1 nadeel zwembad valt tegen, maar daar zijn genoeg alternatieven voor..

    Onder 50 euro kun je zeer zeker beter hotels/ motels boeken.
    Wilde dit effe kwijt daar ik ook ervaring heb met lakeside.
    Niet slecht, maar voor minder geld krijg je betere ...

    Pascal

    Wat betreft reistijd met kleine kinderen, heb ik ervaring met martinair ( rechtstreeks) en delta/ united richting florida.

    Rechtstreeks heeft zijn voordelen, echter een tussenlanding vind ik achteraf toch ook prettig.
    Ik geef de voorkeur aan een tussenlanding, en vaak is de reistijd niet veel langer, sterker nog vaak ook nog hetzelfde.....

    Reizen met de auto, is een ander probleem.
    Ik rijd graag auto, dus tijden maken voor mij niets uit.
    Kan goed een hele dag aan 1 stuk rijden 100, 500, 1000 km maakt mij niets uit.
    Maar mijn dochtertje denkt daar heel anders over.

    Op weg van Miami naar Key West heeft ze wel 100, misschien nog vaker gevraagd: papa duurt het nog lang :-s.
    Achteraf valt het wel mee, zolang ze maar wat afleiding hebben.
    Stop wat vaker, of maak minder lange ritten door meer plaatsen aan te doen.

    Pascal
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  4. Top | #14
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Reisschema Fam. Winkel 2009 Miami-Orlando-Miami

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gijswinkel Bekijk Berichten
    Ik zoek eigenlijk een prettige manier om naar Miami/fort ld te reizen, en wil vooral rekening houden met de kinderen (Willen eigenlijk een droomvakantie combineren met een kindvriendelijke :razz. We hebben namelijk erg lang getwijfeld of we de kinderen deze reistijd aan wilden doen. Heeft iemand hier ervaringen met kinderen van deze leeftijd, en zoja, wat raden jullie me aan?
    Over het reizen met kinderen is al wel meer geschreven op het forum. Ieder kind is uiteraard anders en uniek maar misschien heb je er wat aan

    Naar Florida met een kind van 3/4 jaar
    Vliegen met kinderen
    Wat geef je kinderen als het vliegtuig opstijgt en daalt?
    Verblijf met kleine kinderen rond pretparken
    Advies gevraagd over pretparken (kleine kinderen)
    Florida met kinderen
    Pretparken voor kleine kinderen
    Vakantie in Florida: het weer en kleine kinderen
    Kinderwagen
    Tips voor gezin met kind
    eten in Orlando - Kissimmee met kinderen
    Ervaring gevraagd: kinderen met een huurauto of niet??
    Laatst gewijzigd door Njit; 27-05-08 om 08:37.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #15
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Berichten
    33

    Standaard Re: Reisschema Fam. Winkel 2009 Miami-Orlando-Miami

    Hoi Gijs,
    Wij zijn net terug uit Florida en zijn met 2 gezinnen geweest met kinderen van 3,6,7,9 en 12 jaar oud.
    Ze vonden de airboat geweldig en je zit gewoon naast je kind met je arm evt om hem of haar heen. Die van ons vonden het in ieder geval erg stoer.
    Die van 3 is zelfs in slaap gevallen (ik kan je de foto evt wel sturen in een pb) maar ik weet niet of dat nu pleit voor de airboat tour.....
    Wij hebben in een villa in de buurt van disney gezeten ( een goed kwartier rijden) en ik vond dat met kinderen ideaal. Eigen zwembad erbij en net wat meer rust en een eigen slaapkamer voor de kids. Zelf ontbijt maken vond ik zelf ook prettig en relaxed en wat je met het avond eten doet kun je natuurlijk altijd bekijken. Het kan ook voordelen hebben om er 1 al vast in bed te hebben terwijl je zelf lekker zit te barbequen. T'is net waar je van houdt.
    Veel plezier met het uitzoeken.

  6. Top | #16
    Florida Groupie petrajessy's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Locatie
    Velserbroek
    Berichten
    315

    Standaard Re: Reisschema Fam. Winkel 2009 Miami-Orlando-Miami

    Gijs, bekijk mijn weblog maar eens. We zijn net terug en reisden met een 3, 10 en 12 jarige! Ze vonden het vliegen geen enkel probleem en het overstappen ook niet. Terug moesten we 6 uur wachten op NY. Dat was inderdaad wel minder, maar dan vooral voor ons. de kinderen vermaakten zich eigenlijk prima: we gingen winkeltjes kijken, ijsje eten, nog meer winkeltjes kijken, spelletjes doen (die ik mee had in de handbagage). Ach en dan is het ook zo weer voorbij die 6 uur.

  7. Top | #17
    Stamgast pieterpostma's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Burgum, The netherlands
    Berichten
    181

    Standaard Re: Reisschema Fam. Winkel 2009 Miami-Orlando-Miami

    Hallo, travellers.
    Ik als Key West fan, vindt dat jullie Key West tekort doen, ik beloof je daar krijg je spijt van, zo relaxed, ook, of zelfs met name, voor kinderen.

    Succes en veel plezier met de voorbereidingen!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •