Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 27

Onderwerp: Autohuur: Sunnycars

  1. Top | #11
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Sunny Cars

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chris71 Bekijk Berichten
    Wij hebben het toch een keer nodig gehad (helaas was het toen nog niet inclusief)toen we over een stuk metaal reden dat van een vrachtauto voor ons afviel en konden het niet ontwijken met als gevolg een gat in de benzine tank onder de auto zat en dus een behoorlijke kostenpost!
    Dit soort schades is toch verzekerd met de CDW? Of hebben jullie een eigen risico moeten betalen? Wat ik zie is Alamo-CDW bij de meeste (alle?) aanbieders tegenwoordig zonder eigen risico (without deductable / ohne selbstbehalt) bij de all-in en Gold-tarieven.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chris71 Bekijk Berichten
    Vandaar mijn voorkeur nu voor Sunny Cars! Maar goed iedereen is vrij om een keuze te maken, gelukkig.
    Met de mogelijkheid dat je je auto bij Alamo op mag gaan halen! \\/

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  2. Top | #12
    Regelmatige Bezoeker Chris71's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Noord-Holland
    Berichten
    34

    Standaard Re: Sunny Cars

    Michael66,
    Ons "ongelukje" is al weer ruim 12 jaar geleden, gelukkig is er veel veranderd in de huurders voordeel in de verzekeringspakketten.

  3. Top | #13
    Regelmatige Bezoeker Faye's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2007
    Berichten
    22

    Standaard Re: Sunny Cars

    Hoi,hoi

    We hebben vorig jaar ook bij Sunny Cars geboekt, maar wilden specifiek een auto van Alamo. Bij navraag bleek dat Sunny Cars op Orlando een samenwerkingsverband hebben met Alamo, voor ons kwam dit dus prima uit.

  4. Top | #14

    Standaard Autohuur: Sunnycars (ANWB)

    Wie heeft er ervaring met het huren van een auto via de ANWB?

  5. Top | #15
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Auto huren via ANWB Sunnycars

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nicola Bekijk Berichten
    Wie heeft er ervaring met het huren van een auto via de ANWB?
    Ik heb er geen ervaring mee, maar dat komt omdat ik meestal vooraf de prijzen van verschillende aanbieders met elkaar vergelijk. Dan kom je niet zo snel bij deze aanbieder uit.

    Sunny Cars is een grote partij die voor de verschillende verhuurmaatschapijen en reisorganisaties opereert. Je kunt er ook als particulier terecht. Afhankelijk van het aanbod haal je uiteindelijk je auto weer bij de bekende verhuurbedrijven Alamo, Dollar etc. op. Er is dus niets mis mee.



  6. Top | #16

    Standaard Re: Autohuur: Sunnycars (ANWB)

    Ik hou al een tijdje de prijs in de gaten van de Chevrolet Equinox, onder andere bij Sunnycars.
    Afgelopen vrijdag was de prijs nog €639.
    Nu is de prijs met €54 gestegen!

    €693,-. Dat vind ik een behoorlijk verschil.
    Hopen dat hij weer terug zakt en anders zal het voor de eerste keer usareisen worden denk ik!

  7. Top | #17
    Vaste Bezoeker patgooss's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    104

    Standaard kortingscode

    Voor iedereen die een auto zou willen huren via SUNNYCARS staat hier een actiecode die ik toevallig tegenkwam. Geeft je een leuke korting.

    CLMB10PT09


  8. Top | #18

    Standaard Re: kortingscode

    Hoeveel korting krijg je met deze code?

  9. Top | #19
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: kortingscode

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maarten-Annique Bekijk Berichten
    Hoeveel korting krijg je met deze code?
    Maakt eigenlijk niet uit, de prijs is bepalend. Een leuke korting is gemakkelijk gegegeven. Even snel de Equinox van usareisen er naast gelegd. 6 weken Equinox zonder tank benzine en zonder 2e chauffeur wintertarief 969 euro. Sunny Cars 1172 euro vergelijkbaar pakket en periode met kortingscode. Zonder korting 1302 euro.

    Ik ga wel bei die Deutsche Leute, al krijg ik geen cent korting.



  10. Top | #20
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: kortingscode

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door patgooss Bekijk Berichten
    Voor iedereen die een auto zou willen huren via SUNNYCARS staat hier een actiecode die ik toevallig tegenkwam. Geeft je een leuke korting.

    CLMB10PT09
    Ik kwam een site tegen met allerlei mogelijke korting codes tegen:razz:
    De kortingen liepen op tot 25 % dus dat was kaasje dacht ik. Ik kon ze ook daadwerkelijk toepassen als ik een reservering probeerde te maken tot........ ik eens even verder ging snuffelen en ontdekte dat veel van deze codes voor specifieke doelgroepen zijn. Soms voor firma's ,soms voor congressen enz.
    Deze codes "verdwalen" op het internet en bij het afhalen van je auto blijkt ineens dat je er geen recht op hebt.Let er altijd op dat dit General codes zijn dan kom je niet voor een boze verassing te staan aan de balie.
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •