Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 33 van de 100 EersteEerste ... 2331323334354383 ... LaatsteLaatste
Resultaten 321 tot 330 van de 1000

Onderwerp: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (1)

  1. Top | #321
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Berichten
    22

    Standaard Re: borg betalen voor villa AE?

    Bedankt voor je reatie Pieter ...
    Heb je verder een positieve ervaring met AE? Is de villa goed bevallen? Is het zowiezo één van de villa's die te zien is op de foto's of zijn er nog veel meer?

    Groetjes Liesken

  2. Top | #322
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    50

    Standaard Villa in Cumbrian Lakes huren?

    Hallo,

    Wij willen een villa huren in Cumbrian Lakes via www.orlandovilla-rental.com. Heeft iemand ervaring met het huren via orlandovilla.rental? Ben bezig de "terms & conditions" door te nemen in het engels, hmmmm. Zijn er forumers die al eerder in deze community een villa hebben gehuurd en hoe is dit bevallen qua ligging e.d.? De villa beschikt over een "SouthEast facing pool", betekent dit dat we de hele dag zon hebben?
    Er gaat wel veel tijd in zitten, het zoeken naar een geschikte villa. Wij willen het liefst via een particulier huren, dan weet je iig geval wat je krijgt.

    Greetz,
    Faith1

  3. Top | #323
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.531

    Standaard Re: Borg betalen voor villa AE?

    Ik heb bij Ae nog nooit een slechte villa gehad. Wij hebben dit jaar voor de vierde keer een villa gehuurd bij AE.

    Succes.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  4. Top | #324
    Stamgast jaap's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    149

    Standaard Re: Ervaring gevraagd: townhouse en/of Regal Palms

    Wij hebben ooit twee keer een villa daar gehuurd. De eerste keer was het zwembad in aanbouw. De tweede keer kregen wij plastic armbandjes voor het zwembad. Wij vonden het erg druk. Waren blij dat we logeerde in een villa met eigen zwembad. We werden zot van al die schreeuwende Engelse, maar dat was in Juli/Augustus.

  5. Top | #325
    Florida Groupie petrajessy's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Locatie
    Velserbroek
    Berichten
    315

    Standaard Re: wie heeft een tip voor villa bij Orlando

    Wij hebben deze villa gehuurd. En ik ben kieskeurig! Ben twee maanden bezig geweest!
    http://www.florida-holiday.info/

  6. Top | #326
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    622

    Standaard Re: wie heeft een tip voor villa bij Orlando

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door asontour Bekijk Berichten
    Hoe meer ik op het forum kijk, des te meer duizelt het me.8-[
    Niet doen, duizelen is niet handig, gewoon rustig in en uit blijven ademen, in de loop der tijd ga je het steeds beter begrijpen en dan wordt het mss ooit nog eens helemaal normaal.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door asontour Bekijk Berichten
    Inmiddels de keuze gemaakt voor een villa oid bij Orlando. En wellicht vanuit daar ook als dagtrip naar Cape Canaveral te gaan.
    Vanuit een villa kun je prima een dagtrip maken naar Cape Canaveral, het is een kleine 1.5 uur rijden.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door asontour Bekijk Berichten
    Maar ik heb geen idee waar te beginnen met het vinden van een villa. Morgen kan ik AE bellen, maar hebben zij alleen vluchten erbij? Wij komen namelijk via Miami.
    Zoals hierboven al gezegd kun je prima 1 van de organistaties gebruiken om alleen een villa te huren.
    Het kan ook via particulieren, maar doe dit dan wel via een verhuursite en niet zomaar via ebay.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door asontour Bekijk Berichten
    Ik heb reisverslagen ed gelezen. Wij zoeken een plek (voor 2 volw, 2 peuters) met vlotte verbinding naar WDW en waar bijv. wat winkels (Wallmart, outlet) bij in de buurt zijn, hoeft niet om de hoek te zijn.
    Bij de bovengenoemde organistaties krijg je niet altijd van te voren te horen waar je komt te zitten in een villa, het is dus niet zo dat je kunt uitkiezen, dat doen zij voor je.
    Maar alles is dichtbij winkels en restaurantjes en Disney.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door asontour Bekijk Berichten
    Is Davenport te ver? Moet het aan de 192 liggen (wat dat is zegt me als nieuwkomer niets!). Iemand een tip wat hem/haar goed bevallen is?
    De 192 is 1 hele lange weg met daaraan allerlei outlets, restaurantjes, winkels, supermarkten, drogisterijen enz enz en natuurlijk ook een ingang voor Disney.
    Iedereen heeft zo zijn of haar eigen voorkeur voor waar de villa moet zijn.

    suc 6.

    December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise


  7. Top | #327
    Florida Groupie petrajessy's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Locatie
    Velserbroek
    Berichten
    315

    Standaard Re: wie heeft een tip voor villa bij Orlando

    Ik vond het zo leuk om zelf mijn villa uit te zoeken. Ik heb op meerdere sites gekeken en er staan er wel 25 in mijn favorietenlijstje. Hier de mooiste/ meest bijzondere:
    http://www.formosagardensvilla.com/
    vond ik ook heel mooi en ruim ..........
    en deze geweldig voor kinderen: http://www.themagicorlandorental.com/palace.html (deze villa staat op een resort wat ook nog eens een schitterend zwembad heeft.) Deze villa ligt echt 5 minuten bij de parken vandaan. Ik vond hem geweldig voor mijn kinderen en heel anders dan alle andere villa's die ik tegen kwam maar helaas hij zat al vol.
    http://villasatformosagardens.com/ zeer luxe villa's voor een redelijke prijs. De meeste villa's die er zo uit zien zijn een stuk duurder (en ik heb er zeker 300 bekeken online).
    Alle villa's vind ik vooral opvallen qua styling en inrichting. ik vind de villa's die ik bekeken heb allemaal erg "hetzelfde". Deze villa's vielen toch op door extra's of styling.
    Ik hoop dat je er wat aan hebt.

  8. Top | #328

    Standaard Re: wie heeft een tip voor villa bij Orlando

    Hoi, wij hebben geboekt bij particulieren. Kijk maar op www.sunnyfloridavilla.nl Dit is zeer goed bevallen, met prive zwembad en zeer goed ingericht huis, ook wat servies en keukengerei betreft. Hebben ook goede informatie gegeven omtrent tickets en autohuur. En ong. 15 min. vanaf de Disney parken.

  9. Top | #329

    Standaard Villa gezocht: Gulf Coast

    Na de succesvolle hulp bij het vinden van een villa bij Orlando, zou ik graag jullie mening horen over ons verblijf aan de Gulf Coast.

    We hebben 10 dagen om van Miami naar Orlando te reizen. Doel is een tussenstop bij Everglades en daarna naar de kust. Met onze kleine kinderen willen we zo min mogelijk rijden naar 'uitstapjes' (strand, dierentuin ed) en zoeken we bij voorkeur een villa.
    Ik krijg echter niet zo'n goed beeld van de villa's. in die regio. Het idee is bijv. 5 dagen wat zuidelijker Frt Myers (evt Napels) en 5 dagen bij Clearwater of St Petersburg.

    Iemand tips voor een leuke villa (of hotel met extra slaapkamer) rondom beide gebieden?

  10. Top | #330
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Berichten
    33

    Standaard Villa-ervaring gevraagd: Florint pool villa

    Heeft iemand ervaring met de pool villa's van Florint.
    Wij zijn erg benieuwd of het wat is.#-o
    Moeten wij voor de meivakantie poolverwarming boeken? Wij hopen er op dat het warm genoeg zal zijn.....



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •