Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 26 van de 100 EersteEerste ... 1624252627283676 ... LaatsteLaatste
Resultaten 251 tot 260 van de 1000

Onderwerp: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (1)

  1. Top | #251

    Standaard Re: Villa gated?

    Ik wil toch wel even reageren op deze discussie ... ben het helemaal eens met T2Gerrit, wat zijn vreemde types ?? En volgens mij maakt het niets uit of een villa in een gated community staat of niet .. onze villa is al wat ouder (niet gated) maar de wijk en alle woningen zien er perfect uit. Dit heeft te maken met het beleid van de Home Owners Ass. en de eigenaren/c.q. vaste bewoners.
    In iedere stad heb je wel wijken waar je beter niet kunt komen ... daar is Florida geen uitzondering op.

  2. Top | #252
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    17

    Standaard Villa-ervaring gevraagd: Stanton Villas en Rontonda

    Hallo allemaal,

    De knoop is doorgehakt!! Wij gaan definitief naar Florida. De hele kerstvakantie gebruikt om te zoeken en te boeken. Wat een hoop lol!! Tickets via D-reizen met North West (hebben die een schermpje in de stoel?). We beginnen met 2 weken Orlando, vervolgens 8 nachten Rotonda en sluiten af met 2 nachten in Miami. Via D-reizen een villa geboekt. Wat blijkt... het is de villa Sunrise Paradise van Stanton Villa's. Heeft iemand ervaring met dit huis? Ik ben erg benieuwd hoe dit is bevallen en of de ligging een beetje gunstig is. Verder voor de derde week het huis Rotonda Sun geboekt (http://www.rotondasun.com). Dit dus direkt bij een Engels echtpaar. Als iemand hier ervaring over wil delen of meer weet over Rotonda, is dit uiteraard erg welkom. Mochten er reacties komen, alvast bedankt!

    Groet, Leonie

  3. Top | #253
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Kindvriendelijke condominium/appartement in Orlando

    Hi F,

    ..of Google eens op Liki Tiki Village. Ze hebben daar condo's en villa's en er is een waterparadijs(je). Wordt veel door gezinnen bezocht. Ze zitten aan het eind van 192, vlakbij de 27. Wel een Publix in de buurt en en Walmart om de hoek. Ik denk dat het snel 20 minuten naar Disney rijden is. Niet alle gebouwen zijn even aantrekkelijk, het leukst zijn de appartementen die op het grote zwembad uitkijken. Kijk ook op Google Earth, dan zie je wat ik bedoel.

    Je kunt deze appartementen direct zelf boeken maar ook via AE. Vul de offerte aanvraag in en je weet direct (on line) wat de kosten zijn. Vroeger bood Hotelplan ze ook aan. Wij zijn er een paar keer geweest, in principe goed bevallen. Gated resort, comfortabele appartementen, drie zwembaden warvan 1 paradijs(je) voor de kids. Andere zwembaden zijn meestal lekker rustig; altijd plek in de hot-tub! Slaapkamers hadden Queen-bed, dat vonden we op den duur wat krapjes.

    Good luck & Have fun!



  4. Top | #254

    Standaard Re: Kindvriendelijke condominium/appartement in Orlando

    Wij zijn net 2 dagen terug uit Winter Garden.
    Hebben in het appartementen complex in Liki Tiki verbleven.
    Met 3 kinderen van 9,. 7 en 5 jaar oud.
    Zij hebben zich vreselijk goed vermaakt in de zwembaden op het park.
    Dit is echt een aanrader, het appartement was netjes en ruim zat.
    Wij waren juist blij dat we niet zo dicht bij het zwembad zaten, maar juist aan de achterkant van het park met de bossen achter ons, lekker rustig en als we de gezeliigheid op wilden zoeken dan de zwemkleding aan en bij het zwembad aan de bar zitten.
    \\/

  5. Top | #255
    Vaste Bezoeker xl1067's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Berichten
    60

    Standaard Re: Iemand ervaring met Stanton Villas en Rontonda?

    De Boeing A330-300 van Nothwest heeft in ieder geval een eigen schermpje, wij vliegen zelf op 9 juli met dat toestel naar Minneapolis om daarna door te vliegen naar L.A. De Boeing 747-400's van Northwest hebben bijvoorbeeld weer geen eigen schermpjes en een aantal toestellen voor binnenlandse vluchten ook niet.

    Wij hebben 2 vakantie's (november 2006 en juni/juli 2007) bij Stanton Villa's geboekt. Twee keer Villa Legacy betrokken en het feit dat we terug zijn gegaan zegt eigenlijk al genoeg. Mooi en Luxe ingericht huis, goed contact met de verhuurders. Ik kan het je dus ook zeer aanraden om bij hen te huren, jammer genoeg voor ons was het afgelopen december niet mogelijk om weer naar Legacy te gaan en hebben we dus een andere villa moeten huren. Wanneer we terug gaan naar Orlando zullen we dan ook meteen kijken of hun villa's vrij zijn en blind boeken maar goed deze zomer dus eerst West-Amerika ontdekken.

  6. Top | #256
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Berichten
    37

    Standaard Re: Welke villa, waar en bij wie.

    kijk eens bij www.cwayrents.com wij zijn net terug en hebben het fantastisch gehad.

  7. Top | #257
    Stamgast Michael's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    208

    Standaard Re: Villa gated?

    Momenteel zitten wij in Highlands reserve, een community welke wel ommuurd is maar niet aan de poort bewaakt. Er wonen wel een aantal sherrifs, te zien aan de voertuigen die daar elke dag op de parking voor hun huis staan en ook zie ik deze frequent door de wijk patrouilleren. Zelfs in de nacht werd mijn nieuwsgierigheid gewekt door een zoeklamp van de sherrif auto welke langs de huizen reed. Ik heb geen "ongure types" gezien (nog niet, maar ben ook niet zo vaak thuis) en de wijk bevalt ons erg goed. Misschien doen de agenten hun werk gewoon erg goed. Voorheen zaten wij voornamelijk in Southern Dunes en vonden deze community wel wat verzorgder, maar dat is wellicht persoonlijk en heeft niet zo veel met veiligheid te maken.
    Ik vind persoonlijk het "gevoel" wat een gated en garded community mij geeft wel geruststellend.
    Groet uit een zonnig 27graden Florida.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 24-04-10 om 19:22. Reden: full quote eruit

  8. Top | #258
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Villa locatie

    Hi Fr@nk,
    Even een reactie op Lindfields:
    Wij hebben vorig jaar twee keer in de wijk Lindfields gezeten; in mei in een villa in Picadilly Circle en in oktober in Palm Circle in een condo. Wij vonden het daar fijn; goed bereikbaar via 192 maar ook via Funiestreet, dan ontloop je een paar stoplichten op de 192. Het is er rustig en de wijk wordt goed onderhouden. Publix dichtbij en restaurantjes allemaal binnen een paar minuutjes op de 192. Veel Britten in deze wijk. Wij hebben ook in Southern Dunes (Kokomoloop) gezeten; kwalitatief maakt het nauwelijks verschil (hoewel de Walmart op de hoek wel prettig was) maar wij vinden Lindfields wel veel praktischer t.o.v. de parken liggen. Het is niet "gated' zoals Southern Dunes maar persoonlijk geloof ik niet in de schijnveiligheid die een vriendelijke portier biedt. Contact met "locals" maakten wij er nauwelijks. Wonderlijk want als je de Amerikanen in een hotel ontmoet, kebbelen ze de oren van de kop. Als je in "hun" community komt, houden ze afstand.

    Have fun in Lindfields en kijk op Google Earth voor de short cut naar Disney! Volg Funiesteed Road; bij Formosa BLVRD op T-splitsing links tot 192. Op 192 Rechtsaf en direct links voorsorteren en bij stoplichten links; Sherbert Road. Volg deze weg en je komt bij AK uit, Osceola Parkway.

    Have fun!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 24-04-10 om 19:23. Reden: full quote eruit



  9. Top | #259
    Regelmatige Bezoeker stippie's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Gemert, Brabant
    Berichten
    49

    Standaard Re: Villa locatie

    Toen wij zijn geweest hadden we ook een villa gehuurd in Southern Dunes.
    Was wel lachen in het begin als je zit te ontbijten en de golfkarretjes vliegen voorbij.
    Ook de Walmart was echt handig zo dicht bij.

    Als we weer gaan, willen we daar weer een villa huren.

    \\/

  10. Top | #260
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Villa locatie

    Ook bij Lindfields ligt de Walmart om de hoek. Linksaf de 192 op en dan aan het eind (net voorbij de Publix) rechts de 27 op. Daar vind je direct aan de rechterkant zo'n beetje de grootste Wal*Mart uit de omgeving.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •