Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 14 van de 31 EersteEerste ... 4121314151624 ... LaatsteLaatste
Resultaten 131 tot 140 van de 303

Onderwerp: Orlando Flex Tickets

  1. Top | #131
    Florida Groupie Lea's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Den bosch
    Berichten
    326

    Standaard Re: Orlando Flex Tickets

    Fijn, want soms heb je na een paar uur het park wel gezien of door drukte dat je weggaat.Kan je nog altijd ergens anders heen.

  2. Top | #132
    Florida Groupie Lea's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Den bosch
    Berichten
    326

    Standaard Re: Orlando Flex Tickets

    Even een vraagje over het online kopen van de flex ticket bij undercover tourist.

    Wat is slimmer om de tickets in dollars af te rekenen of in euro's om te zetten bij de bestel pagina, veel verschil zit er zo ik kan zien er niet echt in maar wat is handiger. Of moet het in eurootjes.

  3. Top | #133
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Orlando Flex Tickets

    Ik heb gisteren weliswaar andere tickets gekocht maar deze gewoon in dollars afgerekend, je kan dus zelf kiezen en de voor jou beste keuze maken.


  4. Top | #134
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    64

    Standaard Re: Orlando Flex Tickets

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lea Bekijk Berichten
    Even een vraagje over het online kopen van de flex ticket bij undercover tourist.

    Wat is slimmer om de tickets in dollars af te rekenen of in euro's om te zetten bij de bestel pagina, veel verschil zit er zo ik kan zien er niet echt in maar wat is handiger. Of moet het in eurootjes.
    Gisteren 4 kaarten besteld voor KSC, zie op mijn credit card gegevens op internet dat er gewacht wordt op een autorisatie voor 90,68 euro. Heb in dollars besteld. Als ik vandaag de zelfde tickets bestel in euros, moet ik 93 euro betalen, dus het lijkt erop dat de dollar tickets iets voordeliger zijn, maar veel verschil zit er niet in.

  5. Top | #135
    Florida Groupie Lea's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Den bosch
    Berichten
    326

    Standaard Re: Orlando Flex Tickets

    Heb ook al zitten kijken dat er wel enkele euro's verschil in zit als je in euro's besteld, kijk voor 1 of 2 kaarten gaat nog wel maar als je er veel besteld kan het zeker voordeliger zijn in dollars te bestellen.

    Ik ga morgen de flex tickets bestellen, lekker spannend komt zo steeds meer spulletjes in huis voor de vakantie naar Orlando.

  6. Top | #136
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Orlando Flex Tickets

    Undercovertourist rekent altijd af tegen de prijs in US-dollars. Wat je dan in euro's op je afschrift ziet is afhankelijk van de koers die je creditcardmaatschappij rekent.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  7. Top | #137
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    64

    Standaard Re: Orlando Flex Tickets

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66 Bekijk Berichten
    Undercovertourist rekent altijd af tegen de prijs in US-dollars. Wat je dan in euro's op je afschrift ziet is afhankelijk van de koers die je creditcardmaatschappij rekent.
    Is dat zo ? Want je kan bovenin in het scherm wel degelijk euros aanklikken. Om zich in te dekken tegen onverwachte schommelingen in de wisselkoers, zal het euro bedrag dan altijd hoger zijn.

    Het is een beetje muggeziften, maar zie de volgende berekening. Ik heb KSC besteld voor 2 volw en 2 kinderen. Bij UCT kost me dat 129,80 USD, van mijn creditcard wordt 90,68 euro afgeschreven. Dat is dus een wisselkoers van 1,4314. Als je nu klikt op de zelfde tickets voor in totaal 129,80 USD, hangt UCT er een indicatieve wisselkoers aan van 1,4497. Dat is omgerekend 89,54 euro, maar als je de euros aanklikt, kom je op een bedrag van 92,58 euro. Maw, er blijft dus iets ´hangen´ bij UCT, waarschijnlijk ter dekking van het valutarisico. Dus inderdaad gewoon lekker in dollars bestellen.
    Laatst gewijzigd door yabbadabbadoo; 13-01-10 om 20:15.

  8. Top | #138
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Orlando Flex Tickets

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yabbadabbadoo Bekijk Berichten
    Is dat zo ?
    Ja, dat is zo. Als je namelijk een andere valuta kiest dan dollars verschijnt de volgende tekst:
    Rates are a guide only. Your bank determines the exact rate.
    UCT brengt (als amerikaans bedrijf) dus dollars in rekening die jij wilt betalen in euro's. Jouw bank zorgt ervoor dat de rekening in dollars wordt betaald en bapaalt dan ook de koers.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  9. Top | #139
    Regelmatige Bezoeker sivec-one's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Berichten
    25

    Standaard Re: Orlando Flex Tickets


  10. Top | #140
    Stamgast baluga's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    160

    Standaard Re: Orlando Flex Tickets

    Ik heb Discovery Cove gereserveerd en daarbij krijg je 14 dagen lang onbeperkt toegang tot Seaworld. Disney skippen we, maar willen wel dolgraag naar Universal Studios, Island of Adventure en Bush Gardens.Is het dan verstandig om Flextickets Plus te kopen. Of zijn er nog andere voordelige manieren?? Iemand een idee??

    Thanx, Baluga



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •