Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 11 van de 31 EersteEerste ... 91011121321 ... LaatsteLaatste
Resultaten 101 tot 110 van de 303

Onderwerp: Orlando Flex Tickets

  1. Top | #101
    Stamgast Micktomar's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Locatie
    Almere
    Berichten
    178

    Standaard Re: Orlando Flex Tickets

    Lijkt me dan toch nog altijd goedkoper, want de kaart voor 1 bezoekje aan 1 park kost al $73, dus dat is dan al snel $146 winst p.p als je een tweede keer het park aandoet! (of zie ik dat verkeerd?)
    Dat hij dan een jaar geldig is, is misschien een goeie reden om binnen een jaar "even" terug te gaan:razz:

  2. Top | #102
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Orlando Flex Tickets

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Micktomar Bekijk Berichten
    Dat hij dan een jaar geldig is, is misschien een goeie reden om binnen een jaar "even" terug te gaan:razz:
    In dat geval zou ik ook "even" naar de jaarkaart kijken waarbij het parkeren inclusief is....;-)



  3. Top | #103
    Stamgast Micktomar's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Locatie
    Almere
    Berichten
    178

    Standaard Re: Orlando Flex Tickets

    Nu kwam ik ( via het Orlandotips forum) er achter dat er een site is www.attraction-tickets-direct.co.uk ,en daar verkopen ze een ticket genaamd: Universal 2 park bonus ticket, geeft 14 dagen onbeperkt toegang voor Universal en IOA., en dan voor 84 pond. p.p
    Nu heb ik op de originele site van Universal gekeken, maar daar komt deze ticket nergens terug, is er iemand hier misschien bekend mee, want straks heb ik tickets besteld, en dan kom ik het park misschien niet eens op!

  4. Top | #104
    Vaste Bezoeker maanbo's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Berichten
    79

    Standaard Re: Orlando Flex Tickets

    @Micktomar ik heb "dezelfde" tickets geboekt via Holland International bij Thomas Cook althans een 3-park bonus ticket zit Wet 'n Wild nog bij maar als ik het goed zeg uit mn hoofd staat die 2-park ook in die reisgids. Ik heb de 3-park voor 98 euro p.p, geen idee of dat een goede prijs is maar oke ter info



    edit ik heb even gekeken in de reisgids en de 2-park bonus tickets staan er ook bij voor 78 euro p.p (volw)
    Laatst gewijzigd door maanbo; 24-03-09 om 12:05.

  5. Top | #105
    Stamgast Micktomar's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Locatie
    Almere
    Berichten
    178

    Standaard Re: Orlando Flex Tickets

    Hallo Maanbo

    Bedankt voor de info, ik ga binnenkort maar eens even naar het reisburo (Thomas Cook) om na te vragen, en die 98 euro is volgens mij wel een goede prijs hoor, een losse ticket aan het loket komt al snel op 53 euro ( voor 1 park), en nu kun je zo vaak gaan als je wilt.
    Het is trouwens ook goedkoper dan op die site, want dan zou ik omgerekend 94 euro kwijt zijn, en dan was dat nog zonder verzendkosten.
    Wat een uitkomst is dit Forum toch!!

    Bedankt voor je snelle reactie

    Groetjes Marja

  6. Top | #106
    Vaste Bezoeker maanbo's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Berichten
    79

    Standaard Re: Orlando Flex Tickets

    ik weet eerlijk gezegd niet of je die tickets los kan boeken zonder hotel enzo maar vragen staat vrij dus suc6 en graag gedaan

    edit: ik heb de prijsbijlage van Holland International er weer even bijgepakt en er staat boven
    "de excursies zijn alleen te boeken in combinatie met een hotelovernachting" :sad:
    maar proberen kan altijd toch
    Laatst gewijzigd door Michael66; 24-03-09 om 17:41. Reden: full quote eruit

  7. Top | #107
    Stamgast Micktomar's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Locatie
    Almere
    Berichten
    178

    Standaard Re: Orlando Flex Tickets

    Proberen ga ik zeker, maar nu weet ik in ieder geval dat die tickets gewoon in omloop zijn, dat er meer mensen zijn die er een hebben!:grin:, dus lukt het niet bij Cook, dan kan ik altijd nog via die site bestellen.

  8. Top | #108
    Vaste Bezoeker Albert38's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Steenwijk
    Berichten
    64

    Standaard Re: Orlando Flex Tickets

    13 juli t/m 27 juli 2007, Orlando Florida
    27 juni t/m 11 juli 2008, Orlando Florida
    09 juli t/m 23 juli 2017, Orlando Florida
    09 mei t/m 18 mei 2023, Orlando Florida

  9. Top | #109
    Stamgast Micktomar's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Locatie
    Almere
    Berichten
    178

    Standaard Re: Orlando Flex Tickets

    Volgens mij is de ene maar 7 dagen geldig, en heeft de seasons pas bijna de hele maand Juli geblokkeerd...

  10. Top | #110
    Stamgast Micktomar's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Locatie
    Almere
    Berichten
    178

    Standaard Re: Orlando Flex Tickets

    Ik heb vandaag de "Multi-Day" tickets binnen gekregen (besteld op 29 Mrt), het zijn een soort hard kartonnen kaartjes waar je je naam en handtekening op moet zetten.
    Eigenlijk had ik gedacht dat het een soort van plastic pasjes achtig kaartje zou zijn, maar zijn er nog andere die van dit soort pasjes hebben binnen gekregen?

    Groetjes Marja



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •