Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 49

Onderwerp: Cirque du Soleil: La Nouba

  1. Top | #11
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: La Nouba (Downtown Disney) tickets boeken

    Ik heb ze via Ticket Master besteld net. Ging ook goed. Komen wel allerlei reserveringskosten etc bij maar ja..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  2. Top | #12

    Standaard Re: La Nouba (Downtown Disney) tickets boeken

    Hulp gevraagd!

    We hebben nog steeds onze tickets voor La Nouba niet geboekt. We begrijpen niet wat het systeem "will call" betekent. Onderstaand ziet u de reservatie bij Ticketmaster, maar ik snap niet hoe je nu je originele tickets kan bemachtigen. Worden die toegestuurd?

    Customers in Other Countries
    Customers in Other Countries: by Will Call US $2.50For International Orders Only - Tickets held at Will Call can only be retrieved by the cardholder with original credit card of purchase and a valid photo ID with signature such as a government issued ID, driver's license or passport.


    Onze eerste keer naar (Florida) Amerika \\/

  3. Top | #13
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: La Nouba (Downtown Disney) tickets boeken

    Will Call betekent dat je de tickets betaalt en op de dag dat je erheen gaat je meldt bij de "Will Call balie" bij het theater. Daar legitimeer je je en krijg je de tickets. Let op: legitimeren dor je met een legitimatiebewijs met een foto erop (dus paspoort of rijbewijs) en dezelfde creditcard waarmee de kaartjes zijn besteld. Dus zelf de kaartjes kopen, het is niet mogelijk dat iemand anders ze voor je koopt en kado doet aan je.

    Je krijgt dus niets toegestuurd, hooguit een bevestiging per email.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-05-07 om 22:34.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  4. Top | #14
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: La Nouba (Downtown Disney) tickets boeken

    Ik heb afgelopen winter ook will call gebruikt (voor iets anders) en het systeem werkt perfect !!!
    Eric

  5. Top | #15
    Regelmatige Bezoeker famdr's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    urk
    Berichten
    31

    Standaard Re: Circe du SOLEIL.

    We kregen vanmorgen bij de telegraaf een bijlage van cirque du soleil daar stond in dat in disney worldresort florida een permanente show is.Is dat een dinnershow of een ander soort show bv net als een musical in scheveningen.
    Weet eigenlijk niet zo goed wat ik me voorstellen moet en is het ook leuk voor kinderen [6-9-10]

    Gr astrid

  6. Top | #16
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Circe du SOLEIL.

    Zie http://www.cirquedusoleil.com/Cirque...ntro/intro.htm
    De show vind je in Downtown Disney. Hier staat een soort van circustent. De show is zeker de moeite waard.

    Op Youtube vind je ook veel filmpjes: http://www.youtube.com/results?searc...&search=Search
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #17
    Florida Groupie FloridaVerslaafde's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Heinenoord
    Berichten
    329

    Standaard Cirque du Soleil

    Hallo,

    Dit jaar willen wij in plaats van een pretpark, Cirque du Soleil doen. Kan iemand mij misschien zijn/haar ervaring vertellen. Het is best wel een prijzig bezoek, duurder dan entree Disney of Universal dus ik ben best wel benieuwd naar wat ik krijg voor mijn geld.

    Alvast bedankt.
    Walter

  8. Top | #18
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Berichten
    57

    Standaard Re: Cirque du Soleil

    ik ben nog niet naar de Cirque du Soleil show in Orlando geweest, maar wel naar hun shows in Las Vegas, Amsterdam en Duitsland.
    Mijn man en ik vinden het helemaal ge-wel-dig!!
    Echt zoiets moois heb je nog niet eerder gezien.

    het is moeilijk uit te leggen als je er nog nooit bent geweest.
    Ga anders eens naar hun officiele website. Daar kun je filmpjes van hun shows bekijken en krijg je een beter idee.

    het is zeker de moeite (meer dan) waard!

  9. Top | #19
    Florida Groupie SpaceAce's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    593

    Standaard Re: Cirque du Soleil

    Hier nog een liefhebber van Cirque du Soleil. Wij zijn zelf naar Mystérè in Las Vegas, DraLion in Antwerpen en ook La Nouba in Orlando geweest. Ik vond ze alle drie prachtig! Zeker het geld waard. Dus ik kan hier eigenlijk maar één conclusie uit trekken: GAAN!
    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/

  10. Top | #20
    Florida Groupie Marjol's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    457

    Standaard Re: Cirque du Soleil

    La Nouba was geweldig, wij zijn er op 30 april geweest en hebben echt genoten.

    Tip: Boek kaartjes voor de tweede rang, daar zit je eigenlijk veel beter dan 1e rang en het is een tikje goedkoper



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •