Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 8 van de 11 EersteEerste ... 678910 ... LaatsteLaatste
Resultaten 71 tot 80 van de 108

Onderwerp: FAQ: Villa huren in Florida

  1. Top | #71
    Florida Groupie hrjhaan's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Veendam
    Berichten
    412

    Standaard Re: FAQ: Villa huren in Florida

    Zo te lezen hebben wij een goede keuze gemaakt. Rust en toch dichtbij de drukte. Daar houden wij van. In augustus 2011 zullen wij onze ervaringen laten weten.
    Op dit moment genieten we eerst nog van een dik pak sneeuw hier in het hoge noorden.

  2. Top | #72
    Regelmatige Bezoeker steson's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2010
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    36

    Standaard Re: FAQ: Villa huren in Florida

    Bedankt alvast voor de adviezen hoor !!

    Ik lees me gek...... Ik heb me 4 jaar voorbereid op onze reis naar West-USA van afgelopen september en op die fora heb ik ook supertips opgedaan.

    Ik merk alleen wel dat dit gewoon een stukje lastiger is. Gewoon omdat er zo ontzettend veel villa's zijn en even zoveel aanbieders !!

    Ik zal AE contacten en ik zal zeker nog andere offertes de deur uitdoen.
    Ben benieuwd......

  3. Top | #73
    Florida Groupie 2theUSA's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2010
    Locatie
    't Gooi
    Berichten
    334

    Standaard Re: FAQ: Villa huren in Florida

    Wij hebben vorig jaar een week een huisje op het strand van Ft Myers Beach (Golf van Mexico) gehuurd. Deze huizen zijn op palen gebouwd ivm het hoge water tijdens orkanen, maar staan direct op het strand. Vanaf ons terras zagen wij dagelijks dolfijnen voorbij zwemmen. In Ft Myers Beach zijn direct op het strand relatief veel huizen te huur, in allerlei prijsklassen. Bekijk ook eens met google earth dit gebied.

    Succes, kijk eventueel op ons weblog, op dag 13 zie je wat wij daar gehuurd hadden.
    www.medemaatjes.blogspot.com

  4. Top | #74
    Regelmatige Bezoeker steson's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2010
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    36

    Standaard Re: FAQ: Villa huren in Florida

    Wat een leuk reisverslag !!
    We hebben inmiddels onze reis al geboekt bij America Estates met een Disney superior villa met zwembad omgeving Orlando en een villa met zwembad en aanlegsteiger op Marco Island.
    Maar ik werd wel heel nieuwsgierig naar het huisje op Fort Myers Beach !! Waar hebben jullie die op de kop getikt ??

    Ik ga je reisdagboek nog zeker een paar keer lezen, want het is ongeveer dezelfde route, dus leuk voor de tips !!!

    Sonja

  5. Top | #75
    Stamgast fransje's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Berichten
    212

    Standaard Re: FAQ: Villa huren in Florida

    Misschien een gekke vraag, maar hoe veilig is het momenteel om via een site als b.v. VRBO zelf een villa te huren inplaats van via een reisorganisatie? En dan bedoel ik de economische trubbels in Amerika, waardoor veel mensen niet meer aan hun financiele verplichtingen kunnen voldoen en hun huis/ vakantiehuis aan de bank terug geven. Zodat vakantiegangers naar hun gehuurde huis kunnen fluiten:shock:.
    Ik vraag dit omdat bij het laten opmaken van een offerte bij een grote bekende reisorganisatie, ons ten stelligste werd afgeraden zelf een huis te huren om bovenstaande redenen.

  6. Top | #76
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: FAQ: Villa huren in Florida

    Ik heb dit meegemaakt afgelopen maart/april voor de meivakantie. Het echtpaar dat de villa beheerde lag in scheiding en moesten het huis verkopen. Ondanks dat ik enorm baalde heeft het voor ons goed uitgepakt omdat er genoeg huizen in de verhuur staan, ook last minute (tegen een lagere prijs vaak zelfs). We kregen direct het geld (voorschot) terug dus ook daar geen problemen.

    Natuurlijk zullen er andere ervaringen zijn maar dit is tot nu toe onze enige wat mindere ervaring, verder hebben we nu het derde huis gehuurd van een particulier (altijd Engelsen) en tot nu toe bevalt dat uitstekend. Ik zou het dus zeker niet afraden.

  7. Top | #77
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: FAQ: Villa huren in Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fransje Bekijk Berichten
    Ik vraag dit omdat bij het laten opmaken van een offerte bij een grote bekende reisorganisatie, ons ten stelligste werd afgeraden zelf een huis te huren om bovenstaande redenen.
    Dat zou ik ook zeggen als ik een zaak had en de potentiele klant de neiging had om ergens anders te gaan kopen [-X :mrgreen:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cloggie68 Bekijk Berichten
    Natuurlijk zullen er andere ervaringen zijn maar dit is tot nu toe onze enige wat mindere ervaring, verder hebben we nu het derde huis gehuurd van een particulier (altijd Engelsen) en tot nu toe bevalt dat uitstekend. Ik zou het dus zeker niet afraden.
    Dat is op zijn minst verstandig. Geen garantie, natuurlijk, maar de meeste Engelsen hebben hun huis(zen) gekocht toen de pond nog 6 kilo waard was, als belegging, dus die zijn meestal wel betaald en hebben dus minder risico in forclosure te vallen.

    Wij huren de laatste jaren ook altijd particulier, en ook altijd van Engelsen.
    Nogmaals, geen garantie, maar het geeft ons wel een goed gevoel, hoewel je natuurlijk net zo goed van een medelander kunt huren, lijkt mij.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  8. Top | #78
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Berichten
    475

    Standaard Re: FAQ: Villa huren in Florida

    Quote
    Nogmaals, geen garantie, maar het geeft ons wel een goed gevoel, hoewel je natuurlijk net zo goed van een medelander kunt huren, lijkt mij.
    Unquote

    Ben ik het helemaal mee eens :wink:
    Bij het huren via een particulier weet je tenminste ook waar je terecht komt en dat moet je bij reisorganisaties nog maar afwachten natuurlijk.
    Groetjes
    Anita

  9. Top | #79
    Stamgast fransje's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Berichten
    212

    Standaard Re: FAQ: Villa huren in Florida

    Engelse huiseigenaren zijn er ook meer dan genoeg, dat was me al eerder op gevallen. Maar is wel een slimme tip, die hebben idd minder last van de algemene malaise in Amerika. Thanks Cloggie en Gerrit, daar kan ik wel wat mee

    Gerrit, je hebt helemaal gelijk, zou ik als eigenaar ook zeggen ja, haha

    En Anita, dat vind ik dus ook: als je zelf een villa zoekt, weet je tenminste WAAR je terchtkomt, en dan is het ook m'n eigen keuze, en daarnaast zoek ik ook gericht op alles wat ik wil, en of je dat via de reisorganisaties krijgt is nog maar afwachten.
    Ik zoek een villa voor 5 volwassenen, en ik wil het liefst 3 queen/king bedrooms, en ZEKER geen disneykinderkamers, hoe leuk ze er ook uit zienO. Dat kan ik mijn 23 jarige zoon niet aandoen:cry:, dus zoek ik daar gericht op.

    Heb een mooie villa op t oog in Calabay parc bij Tower lake, tussen Davenport en Haynes city. Kent iemand dit?

  10. Top | #80
    Florida Groupie 2theUSA's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2010
    Locatie
    't Gooi
    Berichten
    334

    Standaard Re: FAQ: Villa huren in Florida

    @Sonja

    Hoi Sonja,

    Wij hebben dit huisje, "Love Shack" is de naam, gehuurd via sun palace vacations
    Het huisje was niet super luxe maar de locatie was wel echt super, bijna prive strand voor de deur.
    Vanaf het terras zag je dagelijks dolfijnen langs zwemmen:-). En de mooiste sunsets die ik ooit gezien heb. Op het strand van Ft Myers Beach zijn heel veel huisjes en huizen te huur, er is keus genoeg.

    Groet Christa



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •