Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 16 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 155

Onderwerp: Shopping: Prijzen merkkleding

  1. Top | #41
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Prijzen merkkleding

    Al vaker gezegd, de bewijslast ligt bij jou, niet bij hun.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  2. Top | #42

    Standaard Re: Prijzen merkkleding

    Ik ga altijd naar The Mall at millenia en the Premium outlets.. word daar echt helemaal bij van... Vorig jaar Burberry portomonee gekocht in Mall of Millenia en bijna me hele zomercollectie bij Abercrombie&Fitch gehaald!

    Bij de douane stonden btw wel mensen maar wij konden gewoon doorlopen

  3. Top | #43
    Florida Fanaat Syllvia's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    974

    Standaard Re: Prijzen merkkleding

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door didierc Bekijk Berichten
    welke douane? geen douane gezien toen we thuis kwamen met tassen vol:-s
    Stond er echt helemaal niemand? of keek je zo schuldbewust naar beneden, dat je niemand zag?

    groetjes Syl
    Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
    2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida

  4. Top | #44
    Stamgast ilssse's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Locatie
    hoorn
    Berichten
    154

    Standaard Re: Prijzen merkkleding

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door remco n. Bekijk Berichten
    160 dollar voor een paar schoenen het is maar wat je goedkoop vindt :shock:.
    Kan je kwa winterjassen ook een beetje slagen daaro ? ik hoop ook geen gedoe te krijgen met de douane trouwens met al die spullen.......
    Die Uggs van 160 dollar kosten in Nederland 250 Euro dus als je het zo bekijkt....
    Wij zijn gelukkig niet gecontroleerd bij de douane maar ze hielden wel mensen aan om koffers te controleren hoor...
    Winterjassen heb ik weinig gezien wel van Northwalk ofzo?
    Die hele dikke jassen...

    I loveeeeee Florida!!!
    LiefsSs Ilse

  5. Top | #45

    Standaard Re: Prijzen merkkleding

    iphones kun je niet meer zo makkelijk krijgen hier alleen met abbonement, ik heb gezien dat de ze in Nederland9 de neiuwste) heel goedkoop kunt krijgen met 2 jaar abo.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lucas Bekijk Berichten
    Prime outlets,florida mall zijn top,nikes voor 39 dollar 25 euro DKNYshirts voor 15 dollar 9 euro.LEE broeken voor 20 dollar 13 euro enz.Heb alleen nergens uggs kunnen vinden mischien de tijd van het jaar niet.ik ging in mei/juni.Ga in september weer mischien dan de wintercollectie.Wil wel iphone meenemen 3stuks krijg je die makkelijk door de douane?kosten daar 199 dollar dus wel de moeite waard mits je ze niet in hoeft te leveren met een boete.

  6. Top | #46
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2006
    Berichten
    70

    Standaard Re: Prijzen merkkleding

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ilssse Bekijk Berichten
    Die Uggs van 160 dollar kosten in Nederland 250 Euro dus als je het zo bekijkt....
    Wij zijn gelukkig niet gecontroleerd bij de douane maar ze hielden wel mensen aan om koffers te controleren hoor...
    Winterjassen heb ik weinig gezien wel van Northwalk ofzo?
    Die hele dikke jassen...

    Nee oke maar als je 250 euro voor schoenen neer telt ben je zowiezo niet goed wijs :-o. Maar goed kom niet naar Florida om te shoppen maar het is leuk meegenomen aangezien ik Nederland al bijna geen merkkleding koop denk ik dat ik waarschijnlijk gauw in zo'n outlet uitgekeken ben.
    Zeker omdat ik geen vergelijkings materiaal heb met Nederland over het algemeen dan vindt je het alsnog al gauw te duur.
    Maar misschien kan ik in een Nike zaak slagen ofzo........

  7. Top | #47
    Stamgast ilssse's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Locatie
    hoorn
    Berichten
    154

    Standaard Re: Prijzen merkkleding

    haha succes Remco!

    I loveeeeee Florida!!!
    LiefsSs Ilse

  8. Top | #48
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Berichten
    74

    Standaard Re: Prijzen merkkleding

    naar beneden kijken is volgens mij struisvogelpolitiek en ook opvallend dus gewoon met fiere tred als trouwe belastingbetaler het land binnen gaan en tot de ontdekking komen dat er helemaaaaal niemand van onze schatkistbewaarder aanwezig is. Zou het verband houden met de accijns op benzine die binnenstroomt?

  9. Top | #49
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2006
    Berichten
    70

    Standaard

    haha dank je!

    Zo ilssse had je geld over trouwens haha wat een hotels zat jij geen wonder dat je zo makkelijk shopt :shock:
    Laatst gewijzigd door Mickey99; 04-08-08 om 08:15. Reden: samengevoegd

  10. Top | #50
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Berichten
    32

    Standaard Re: Prijzen merkkleding

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door remco n. Bekijk Berichten
    Nee oke maar als je 250 euro voor schoenen neer telt ben je zowiezo niet goed wijs :-o. Maar goed kom niet naar Florida om te shoppen maar het is leuk meegenomen aangezien ik Nederland al bijna geen merkkleding koop denk ik dat ik waarschijnlijk gauw in zo'n outlet uitgekeken ben.
    Zeker omdat ik geen vergelijkings materiaal heb met Nederland over het algemeen dan vindt je het alsnog al gauw te duur.
    Maar misschien kan ik in een Nike zaak slagen ofzo........
    Dat ligt er denk ik voornamelijk aan wat voor werk je doet e.d.! Je hoeft echt niet aan te komen op werk op van Haren gympies, wanneer je als advocaat oid werkt op een fatsoenlijk kantoor! Dan zijn schoenen van 250 euro niets bijzonders! :-s

    Wat voor kleding koop je dan? Dat vraag ik me dan altijd af! Je kunt toch nauwelijks shoppen zonder merkkleding? Doe eens een rondje Bijenkorf, vergelijkmateriaal genoeg! Is nu nog uitverkoop ook

    Echt, als je hier al in oulet's shopt is het al zo veel goedkoper, moet je nagaan daar! Ga gewoon ff los! :P



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •