Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 35 van de 69 EersteEerste ... 25333435363745 ... LaatsteLaatste
Resultaten 341 tot 350 van de 684

Onderwerp: Autohuur: Dollar Rent a Car

  1. Top | #341
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Als je bij contact gegevens van beide sites kijkt krijg je volgens mij ook dezelfde gegevens.

    Toen ik pas geleden aan het struinen was kwam ik erachter dat hetzelfde bedrijf deze website's exploiteert. Voorwaarden zijn ook hetzelfde mits je hetzelfde pakket neemt.


  2. Top | #342
    Florida Groupie theovg's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Rotterdam, Netherlands
    Berichten
    290

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Net even gekeken voor ons voor in November 14 dagen dollar.de 490 euro en dollar.uk 413 euro en usa reisen 423 euro.
    Is gewoon een site van Dollar dus daar kan je gerust boeken.

  3. Top | #343
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knaapje Bekijk Berichten
    Het is vreemd. Ik heb een mid-size SUV voor 14 dagen platinum geboekt voor EUR 482,35 plus $ 9,73 in USA te betalen.
    Ik heb een bevestiging gekregen van de boeking en daarin, ergens klein tussen tekst, blijkt te staan, dat er EUR 383,74 op mijn cc wordt geboekt en dit wordt ook daadwerkelijk op mijn cc belast.
    De hele boeking met alle voorwaarden klopt echter. Op de voucher wordt geen bedrag genoemd, alleen dat alles prepaid is.
    Ik kan het bedrag niet thuisbrengen.

    Wacht maar even af of Dollar er op terugkomt.

    Knaapje

    Description Included In Rate Payable At Counter Amount Tax Included Additional driver Yes - - Yes Other fees Yes - - Yes Other fees Yes - - Yes Other fees Yes Yes 9.08 USD No Tax Yes Yes 0.64 USD No Tax Yes - - Yes

    De opmaak is een beetje onduidelijk, maar alles is included, alleen laatste "other fees en tax" zijn "payable at counter" de rest is 0

    Bij Dollar nagevraagd, maar na 14 dagen nog geen antwoord.
    Wie schets echter mijn verbazing. Ik keek nog daarnet even op de de site van Dollar.de en exact dezelfde reservering kost momenteel EUR 355. Dat is zo'n EUR 130 goedkoper dan toen ik dik 2 weken geleden de reservering maakte en ook EUR 40 minder dan van mijn cc is afgeschreven.
    Zouden de tarieven momenteel zo sterk dalen?

    Knaapje

  4. Top | #344
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    ze zijn inderdaad naar beneden gegaan ik heb de prijzen zowat gevolgd omdat we onze auto nog moesten boeken begin deze week nog 466 euro zondag 388 euro voor een midsize suv voor 15 dagen .

    Heb nog een vraag kan je je boeking van dollar.de koppelen aan je express kaart em ja hoe moet ik ze mailen of bellen .

  5. Top | #345
    Florida Groupie theovg's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Rotterdam, Netherlands
    Berichten
    290

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Met de boeking bij Dollar kan je geen expresskaart opgeven.
    Misschien later na de boeking per mail maar dat heb ik ook nog niet geprobeerd.

  6. Top | #346
    Florida Groupie hrjhaan's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Veendam
    Berichten
    412

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Bij een boeking via dollar.de kun je niet je express kaart laten koppelen. Ik heb dat geprobeerd door een e-mail te sturen naar dollar.com. Dit is niet mogelijk. Je kan op de plaats van bestemming direct doorlopen naar de garage en daar alsnog je express kaart laten koppelen.

  7. Top | #347
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Net ook even vergeleken. Scheelt voor onze autohuur in oktober bijna 100 euro met USAReisen voor een Midsize SUV.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #348
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    @Njit
    Bij welke is het goedkoper?
    Is het 100 euro duurder of goedkoper of duurder bij dollar dan bij usareisen?

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  9. Top | #349
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    bij ons is dollar.de goedkoper en wel bijna 80 euro en als je bij alamo wil boeken via usareisen wel 100 euro

  10. Top | #350
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    327

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Heb zojuist gekeken naar Midsize SUV voor de periode 22 juli t/m 19 augustus bij dollar.de en usareisen.de

    Dollar.de Platin EUR 707.52

    Usareisen.de dollar super inclusiv plus EUR 847,08

    Volg de prijsontwikkeling een beetje en vorige week was dollar.de nog duurder dan usareisen.de! Een spectaculaire verlaging!

    Platin en super inclusiv plus zijn nagenoeg gelijke ,,verzekeringspakketten'' en voor vergelijk van belang.
    Laatst gewijzigd door pzomerdijk; 21-02-11 om 09:20.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •