Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Even voorstellen: Jan-willem

  1. Top | #1

    Standaard Even voorstellen: Jan-willem

    Leuk forum hier!
    Zelf ga ik van 22.12.08 tot 2.1.09 naar Florida met vriendin en 2 kids (8 en 13).
    Het plan is te starten met 3 dagen Orlando (Disney) en via Naples, Everglades, keys en Miami weer in Orlando te komen voor 2 dagen om daar nog wat parken te consumeren.
    Discovery cove hebben we reeds geboekt omdat hier een bepaalde beperking schijnt te gelden.
    Wat ik nog zoek (en ook aan het vinden ben op dit forum) is een leuk hotel binnen en buiten Disney in Orlando en leuke hotels voor ons rondje.
    Verder zijn alle tips zeer welkom.
    Thanx als je wat bij kunt dragen

  2. Top | #2
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: Even voorstellen: Jan-willem

    Welkom op dit leuke forum en succes met de voorbereidingen
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

  3. Top | #3
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    26

    Standaard Re: Even voorstellen: Jan-willem

    In Orlando hadden wij een woning omdat we daar een week waren. Dus voor deze plaats geen suggestie voor een hotel. In Naples zaten wij in Lemon Tree Inn, eenvoudig maar goed. Onze 1e keus (Trianon Old Naples) zat nl. vol.
    Lemon Tree ligt op loopafstand van centrum. Key West zaten wij in Grand Key Double Tree, een uitstekend hotel. Minimaal 2 nachten in Key West verblijven.
    Miami Beach is keus genoeg. Wij zaten in Four Points Sheraton, maar deze lag een eind uit het centrum.

  4. Top | #4
    Regelmatige Bezoeker chantalm88's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Berichten
    38

    Standaard Re: Even voorstellen: Jan-willem

    Hoi Janwillem,

    Als je kijkt op www.tropicalpalm.com heb je misschien een leuk hotel... het zijn cottage voor een redelijk prijs met van alles te doen... Goede verbinding met de parken in Orlando!! Wij hebben hem afgelopen week geboekt en zullen het in Oktober gaaan uitproberen!! Voor de rest lijkt het me een leuke trip die jullie gaan maken.

    In Miami zitten wij in het Starlite hotel.. is niet veel bij maar strand aan de overkant en voor de rest wij zijn er alleen maar op te slapen. dus veel hebben wij er niet nodig... www.starlitehotel.com voor meer info verwijs ik je dan door naar onze website (zie handtekening)

    Alvast veel voorpret en straks veel plezier op de vakantie.. hopelijk ook met een blog zodat wij nog even na kunnen genieten van onze vakantie in Amerika

    gr. Chantal
    Laatst gewijzigd door chantalm88; 16-08-08 om 10:51. Reden: website aangepast



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •