Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Even voorstellen: Mark

  1. Top | #1

    Standaard Even voorstellen: Mark

    Hallo allemaal ik ben Mark 33 jaar uit Amstelveen.
    Ik ben mijn hele leven al gek op Amerika en met name The Sunshine State.
    Toen ik 3 jaar oud was ben ik met mijn ouders en zus voor het eerst naar Florida geweest.Mijn ouders werkte bij de KLM dus goedkoop vliegen.In die tijd was het niet echt gebruikelijk om met het hele gezin naar florida te gaan.Ondanks mijn jonge leeftijd kan ik me er nog veel van herinneren vooral de ruimte en sfeer ik voel het nog steeds.In die tijd had je natuurlijk geen Disneyland Parijs dus op school zeggen dat je je naar Disneyworld was geweest was heel speciaal.Mijn moeder heeft alles met super8 opgenomen en deze film is ook bij mij op de kleuterschool vertoond.
    Tijdens die vakantie hebben mijn ouders ook een stukje grond gekocht in Ocala wat nog steeds in mijn bezit is in Oktober dus al 30 jaar.
    Ik ben in 1989 en 1990 nog in Florida geweest maar daarna gekgenoeg nooit meer.In 1999 zijn we wek naar DC en Texas geweest maar Florida blijft toch mijn nummer 1.

  2. Top | #2
    Vaste Bezoeker BroWorld's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Berichten
    100

    Standaard Re: Even voorstellen Mark

    Mark,

    Welkom op dit forum, en de hoogste tijd dat je weer eens gaat kijken of de grond nog in Ocala ligt.

    Heb je nog plannen om richting Florida te gaan? Leuk man dat je als klein kind al zo ver kon reizen, zeker in die tijd.
    Ik ben blij dat veel mensen hier hun kind ook de florida ervaring willen geven. Of is het eigenbelang in de hoop dat als ze oud zijn dat hun kinderen ze dan komen opzoeken in Florida :-)

    In ieder geval welkom op het forum en heel veel lees-en postplezier



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •