Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 26 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 251

Onderwerp: Huwelijksaanzoek / Trouwen in Florida

  1. Top | #11
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    24

    Standaard

    Hallo Suzie,

    Allereerst van harte gefeliciteerd!!
    Leuk idee om in Florida te trouwen, had ik dit idee 22 jaar geleden ook maar gehad..:-)

    Maar, om terug te komen op je vraag, beide stranden zijn mooi, maar persoonlijk zou ik kiezen voor Sanibel Island, ik vind het een stuk romantischer, juist omdat het een eiland(je) is met een hele aparte sfeer....

    Ik weet niet wanneer jullie grote dag is, maar ik ben nu bezig met het plannen van onze Florida vakantie voor half maart, en twijfel nog een beetje tussen de Oost en Westkust. Als het de Westkust wordt, en ik ben nog op tijd, dan wil ik best foto´s voor je gaan nemen hoor....

    groet, Karin

  2. Top | #12
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Berichten
    151

    Standaard

    Zoals gezegd, allebei is prachtig. Het hangt er denk ik een beetje vanaf wat je na de plechtigheid wil gaan doen. Naples is echt een stad(je) met een sjiek uitgaanscentrum met leuke en dure restaurants en winkels terwijl Sanibel echt een romantisch eiland is. op Sanibel zijn ook prima (en ook dure) restaurants e.d. maar er is toch altijd die aparte "laid back atmosphere". De pier in Naples is naturlijk prachtig voor foto's maar wat denk je van de vuurtoren op Sanibel? Ik zou voor Sanibel gaan.
    Succes met je keuze en heel veel geluk!
    Groet, Carlo

  3. Top | #13
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Berichten
    89

    Standaard

    Allebei prachtige locaties, maar ik sluit me bij de voorgangers aan: ik vond Naples heel mooi, maar Sanibel echt helemaal geweldig prachtig en veel apart en een superbijzondere trouwlocatie. Ik zou absoluut voor Sanibel kiezen!

    Bai,

    Maartje

  4. Top | #14
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2005
    Berichten
    81

    Standaard

    Bedankt voor de suggesties! Het blijft een moeilijke zaak om dit uit te zoeken, maar met jullie verhalen komen we wel weer wat verder. Is een van jullie toevallig ook bekend met Key Biscayne/Cape Florida? We zagen bij het forum onderdeel foto's hier hele mooie plaatjes van....

    groetjes,

    Suzie

  5. Top | #15
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard

    Hoi Suzie,

    Uit bovenstaande antwoorden blijkt wel dat de meningen verdeeld zijn. Mijn persoonlijke voorkeur zou uitgaan naar Naples. Naples heeft mooie brede zandstranden en duinen waar je met name tijdens de zonsondergang geweldige foto´s kunt nemen. Daarnaast heeft Naples veel meer te bieden voor een eventuele afterparty. Sanibel is op zich ook niet verkeerd maar het maakte de laatste keer dat ik er was een nogal rommelige en verwaarloosde indruk. In de omgeving van de vuurtoren was zowat het hele bos weg en ook op de rest van het eiland waren de nodige bomen gesneuveld. Maar goed, dat was 6 maanden geleden. Wellicht hebben ze inmiddels het een en ander opgeruimd.
    Wat betreft Key Biscane kan ik kort zijn. Leuke locatie om je vakantie door te brengen maar om te trouwen betwijfel ik. Welke locatie op Key Biscane wordt er in de reisgidsen eigenlijk aangeboden?
    Wellicht is het een optie om ook de andere Keys in je overweging mee te nemen. Bijvoorbeeld Little Torch Key of een van de vele andere eilandjes.

  6. Top | #16
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2005
    Berichten
    81

    Standaard

    Wij hebben contact met world wide weddings uit Lisse. Ze bieden een aantal pakketten aan, maar zijn voor Florida vrij in de locatie. Er werd letterlijk gezegd 'als je ooit een mooi plekje hebt gezien, kan het ook daar'. Haha dat maakt de keuze niet makkelijker. :wink:
    We neigen ook erg naar Naples, met name omdat er voor de gasten dan ook wat meer te beleven is dan alleen strand. Op andere sites hebben we inmiddels gelezen dat de hurricane aardig wat schade aan Sanibel heeft aangebracht waardoor het echte mooie er nu even vanaf is. :shock: Dit is waarschijnlijk wat Guus ook bedoeld!

    We willen in juni trouwen, weet een van jullie of je dan veel te maken hebt met de thunderstorms laat in de middag? (dit ivm het kiezen van een tijdstip om te trouwen)

    Fijn hoor dat jullie allemaal meedenken! :P

  7. Top | #17
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    Wijk bij Duurstede
    Berichten
    59

    Standaard

    Juni is het begin van het orkaanseizoen, wij zijn er vorig jaar vanaf 30 mei 3 weken geweest en hebben erg veel regen gehad en 1 tropische storm. Denk dat de meeste buien inderdaad later in de middag zijn....
    Je moet een beetje geluk hebben, op zich zou april of mei gunstiger zijn maar kan me voorstellen dat je je trouwdatum hier niet voor aanpast !

  8. Top | #18
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2005
    Berichten
    81

    Standaard

    Dat meen je niet!? :shock: haha nou reken maar dat we onze trouwdatum daar gerust op aanpassen hoor. Het laatste wat ik wil is trouwfotos met mascara op mn jurk van de regenbuien :wink:
    maar is juni echt zo rampzalig dan? Is mei een beter plan?

    help

  9. Top | #19
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    Wijk bij Duurstede
    Berichten
    59

    Standaard

    Het orkaanseizoen loopt van juni t/m november, de kans op orkanen is het grootst van ca. half augustus tot half oktober. Het is natuurlijk niet zo dat het doorlopend regent en stormt maar de actieviteit neemt toe. Wij hadden vorig jaar rond 8 juni de eerste tropische storm Arlene te pakken en daardoor was het 1,5 dag slecht weer. Als je toch nog de vrijheid qua datum hebt zou ik april/mei zeker overwegen. Kan je geen droog weer beloven, maar de luchtvochtigheid is sowieso lager.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 15-01-11 om 13:29. Reden: fqe

  10. Top | #20
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard Trouwen in florida.

    Hoi, ja mei is de mooiste tijd om te trouwen in florida, het is dan ook wel te doen ivm heftige regen buien , die heb je va juni t/m september meer, en dan naar mijn ervaring laat in de middag.Leuk hoor, Ik ben dit jaar 10 jaar geleden in disneyworld getrouwd, dat gaan we ook zeker vieren dit jaar in ons trouw hotel. Sommige mensen vinden het raar dat je in het buitenland (usa) gaat trouwen, maar ik begrijp jullie zeker wel. Ik zou het zo weer over doen. Onze zoon Orlando gaat dit jaar alweer voor de vierde keer mee. Lekker he , al die voorpret. Op jou vraag terug te komen , ging ik voor napels absoluut! Groetjes marisca.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •