Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 tot 23 van de 23

Onderwerp: Hotelervaring: Helmsley Sandcastle Hotel, Sarasota

  1. Top | #21
    Florida Groupie belgske's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Locatie
    in de Noorderkempen, Belgie
    Berichten
    368

    Standaard Re: Hotelervaring: Helmsley Sandcastle Hotel, Sarasota

    In okt '08 4 nachten verbleven. Bij aankomst ook een upgrade naar zeezicht gedaan voor $40 per nacht. Zeker doen. De talrijke aanwezigheid van watervogels (vooral pelikanen), die aan de branding op visjacht gaan is een lust voor het oog.
    De Zwembar is idd een gezellige bedoening, aan de ene kant het zwembad, aan de andere kant het parelwitte strand.
    En wat hier al veel aan bod is gekomen : de afstand naar St Armands Circle. Ik heb de meters niet geteld, maar meer dan een half uurke heb ik er niet over gedaan. En dan ben ik nog door een wijk gewandeld, naar huizen kijkend.

  2. Top | #22
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Locatie
    Rotterdam, Netherlands
    Berichten
    261

    Standaard Re: Hotelervaring: Helmsley Sandcastle Hotel, Sarasota

    2006 en 2007 in Helmsey sand castle heerlijk aan het parelwitte strand. Wil je niet aan het strand liggen dan blijf je bij het zwembad. Rond 16.00 uur heerlijke hapjes.

  3. Top | #23

    Standaard Re: Hotelervaring: Helmsley Sandcastle Hotel, Sarasota

    Wij zijn net terug van, oa, het Helmsley. Kamers zonder zeezicht zijn ook prima; zonsondergang kun je ook gewoon vanaf het strand zien. Jammer dat er vrijwel geen golfslag is. Hotelpersoneel is vriendelijk, lekker eten en 's avands is Armands Circl gezellig. Auto valt goed te parkeren.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •