Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 21

Onderwerp: [Hotel] Quality Inn Plaza International Drive, Orlando (I-drive)

  1. Top | #11

    Standaard Re: Hotelervaring: Quality Inn Plaza International Drive, Orlando

    Ik denk dat wij ook voor dit hotel kiezen (lekker centraal) maar even tussendoor hoe lang is de international drive eigenlijk ? kan je lopend ook nog iets zien of is een auto ook hier een must (wij gaan voor een flex ticket met IOA, Seaworld, US. enz) dus misschien is de trolly een betere optie?

    gr Hedwig

  2. Top | #12
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Hotelervaring: Quality Inn Plaza International Drive, Orlando

    ER is rondom het hotel altijd wel wat in de buurt te doen of zien.
    International Drive is tientallen mijlen lang, en een deel daarvan is volop bebouwd met hotels, attracties, restaurants etc. etc.

    Wel een groot deel overigens, dus als je hier wat wil doen is de auto wel nodig. Er zijn overal ruime parkeerplaatsen, dus dat is geen probleem.
    De I-trolley is ook een uitkomst, die brengt je overal, van Pr1me tot Premium Outlets en alles wat daar tussenin zit.

    Lopen is bijna geen optie, alleen in de directe omgeving van het hotel.
    Alles is daar zeer ruim opgezet, maar voor een hapje eten zou het kunnen. Meestal zijn er wel wat eetgelegenheden romdom en kort bij de hotels.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  3. Top | #13
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Hotelervaring: Quality Inn Plaza International Drive, Orlando

    Hier kun je omgeving bekijken: http://www.bing.com/maps/default.asp...2260&encType=1

    Zie dat er een minigolf-baan met vulkaan-thema aan de overkant zit
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #14

    Standaard Re: Hotelervaring: Quality Inn Plaza International Drive, Orlando

    Het is wat ons betreft een prima hotel!
    Het is idd heel groot (veel kamers) en ligt aan een snelweg.
    Wij vragen altijd een kamer aan de zwembad kant dan heb je totaal geen last van de snelweg.

    Kamers hebben twee twee persoonsbedden, koelkastje, magnetron, koffie apparaat, bad/douche, toilet, TV met Disney kanaal en een kluisje.

    Wij zijn hier heel wat keertjes geweest maar kiezen tegenwoordig toch voor iets rustiger gelegen en minder massaal hotel.

    Er zijn daar 3 zwembaden en die zijn heel vaak erg vol en druk.

    Op zich een prima hotel met een goed restaurant en het winkeltje is ook heel handig.

  5. Top | #15
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Zevenaar
    Berichten
    2

    Standaard Re: Hotelervaring: Quality Inn Plaza International Drive, Orlando

    Prima hotel in de standaard klasse.
    Er is tevens een verkoopbalie met Disney-toegangskaarten
    We zaten redelijk dicht aan de autobaan, maar absoluut niet gehoord.

  6. Top | #16

    Standaard Re: Hotelervaring: Quality Inn Plaza International Drive, Orlando

    We zitten er nu! Eerste nacht hadden we een kamer aan de "snelweg-kant", in gebouw B. Wij vonden het veel te veel lawaai, zeker als je moe aankomt en er 7 nachten verblijft. In de badkamer lag een plas water, er lekte iets. We hebben zonder problemen een nieuwe kamer aan de zwembadkant gekregen, prima plek! Ontbijt is ook goed, vriendelijke bediening.

  7. Top | #17

    Standaard Quality In Plaza International Drive

    Hallo lezers,

    Even een vraagje, ik heb voor onze aankomst voor 3 dagen een hotel geboekt, het Quality In Plaza op International drive, voor maar 59$ per nacht !!
    Er naast zit een minigolf baan (in dinosaurus stijl).
    Ik vroeg mij af of iemand hier al wel is geweest en wat ze er van vonden.
    Wij zijn wel al eerder in het Orlando metroploitan Express geweest op International drive en waren "tevreden"...maar hoeven daar niet nog een keer naartoe.

    Ik hoor het graag !!!

    JCD

  8. Top | #18
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Quality In Plaza International Drive

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jcd4ever Bekijk Berichten
    voor maar 59$ per nacht !!
    Wij vonden het een druk, eenvoudig hotel. Veel lawaai van de bussen op de parkeerplaats. Veel groepsreizen, dus drukte in het zwembad. Maar voor drie nachtjes? Geen probleem; ik denk zo maar dat jullie weer "tevreden"zullen zijn!

    Kijk alleen wel nog beter uit voor je op Priceline boekt. Het hotel zelf heeft in de eerste week van augustus Value Dates. Je boekt dan voor $ 49 per nacht.....#-oSorry!



  9. Top | #19

    Standaard Re: Quality In Plaza International Drive

    Ok bedankt, nou ja dan maar weer tevreden..:-)
    Ja dat priceline, ik heb er op gekeken maar snap het nog niet zo erg, ik zie prijzen naast de hotels staan, maar niet dat je kan bieden...volgens mij mis ik iets en dan kreeg ik ook nog te horen dat je dus niet voor EEN specifiek hotel kan boeken maar een hotel in die klasse in dat gebied, terwijl als ik een hotel zie en vind het wat dan wil ik DAAR in en niet de kans dat ik in een andere kom.
    Maar 49$ ja das natuurlijk beter, maar voor 30$ heb ik geen spijt :-)
    Ng een tip voor een beter hotel daar op International ? aangezien we de nacht (of misschien wel meer) voor vetrek ook weer daar willen slapen (dicht bij het vliegveld en gezellig).

    Gr.

    Claudia

  10. Top | #20
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Quality In Plaza International Drive

    Waarschijnlijk heb je niet voor Name your Own price gekozen maar gewoon een hotel geboekt via Priceline. Er is een heel topic over: Hotelkamers via Priceline
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •