Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 32

Onderwerp: Autohuur: Bekentenissen van een Alamo Baliemedewerker

  1. Top | #11
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Omgeving Alkmaar
    Berichten
    165

    Standaard Re: Bekentenissen van een Alamo Baliemedewerker (Engels)

    dit dachten wij al. Ze proberen hun bonus binnen te halen over de ruggen van hun klanten.

    Volgende keer big smile opzetten en maar vriendelijk nee zeggen.

    Susie One

  2. Top | #12
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    374

    Standaard Re: Bekentenissen van een Alamo Baliemedewerker (Engels)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Susie One Bekijk Berichten
    dit dachten wij al. Ze proberen hun bonus binnen te halen over de ruggen van hun klanten.

    Volgende keer big smile opzetten en maar vriendelijk nee zeggen.

    Susie One
    Of het nou een bonus is of

    40 betaalde vacantiedagen,
    vakantiegeld
    een ziektekostenverzekering,
    eenwerkloosheidsverzekering
    vervroegde uittreding
    arbeidstijdverkorting voor oudere werknemers
    betaalde studie
    doorbetaling bij ziekte,
    deelname in een pensioenfonds
    ontslagbescherming
    kerstgratificatie
    kerstpakket
    13e maand

    werknemers worden altijd betaald door de klanten
    Gelukkig heb je in Amerika soms nog een keuze
    Laatst gewijzigd door 6foot6; 30-11-08 om 19:53.

  3. Top | #13
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Bekentenissen van een Alamo Baliemedewerker (Engels)

    Bambino,
    Weleens van een voorraadadministratie gehoord?
    Afgezien van een foutje weten ze natuurlijk precies wat er staat, zou een mooie boel worden...
    Bij dat enkel foutje word je teruggestuurd naar de balie om je kontrakt te wijzigen naar een andere klasse.

    Knaapje

  4. Top | #14
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Bekentenissen van een Alamo Baliemedewerker (Engels)

    Ter lering en de vermaeck:

    Zelf heb ik eens enorme bonje gehad aan de balie van Alamo. Ik had het Gold pakket en wist nog niet dat ik een Deeker was ops:ops:. Toen het op de controle van de overeenkomst aankwam, zag ik (gelukkig) dat ze extra benzine hadden berekend. Ik ging niet accoord. Supervisor er bij. Ik was toch echt mis, moest toch echt tekenen. Manager er bij, ( na een minuut of 20 wachten) voucher boven water, stond met grote letters op Alamo-Gold. Ik bleef toch echt verschrikkelijk eigenwijs, hield de boel op en als ik een auto wilde, zou ik toch de overeenkomst moeten tekenen.

    Voet bij stuk gehouden, maar je kookt........Want het duurt en het duurt. Je staat daar voor Joker en voelt je machteloos. Ze spelen het spel meesterlijk en geven geen krimp. Uiteindelijk gaf de manager toe, ik hoefde niet te betalen. Ik kreeg een nieuw contract, zonder kosten, uit serviceoogpunt, maar met de boodschap dat ik niet meer welkom was als klant.

    Terug thuis hierover contact opgenomen met AE. Deze heeft de klacht verstuurd. Na verloop van tijd kreeg ik een zakelijk briefje, sorry, misverstand, blijf alstublieft klant. Uit stil protest heb ik een tijdje Dollar gehuurd, maar nu al weer een tijdje, tot volle tevredenheid, Alamoklant.



  5. Top | #15
    Stamgast Arie's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    Vlakbij Alkmaar
    Berichten
    232

    Standaard Re: Bekentenissen van een Alamo Baliemedewerker (Engels)

    Ze, de car rental comp., weten mij ook altijd te strikken.
    1ste keer: "oh ik zie dat u geen road-assistence heeft. Oke doe maar. Forum niet goed gelezen.
    2de keer: Nee, hoor bij ons staat hij als mid-size suv aangemeldt. Oke doe maar die grotere dan regel ik het wel met....
    Ik houd me hart vast voor de 3de keer, ik houd jullie op de hoogte nog 21 dagen, dan sta ik weer met me poffertjes-porum voor de balie.
    "Doe mediemaar"

  6. Top | #16
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Berichten
    35

    Standaard Re: Bekentenissen van een Alamo Baliemedewerker (Engels)

    Och wij hebben ook weer wat meegemaakt.

    Komen we afgelopen donderdag aan op Orlando en gaan we naar de Alamo balie.
    Ik had toevallig dit topic gelezen, dus wist overal vanaf.

    We hadden een auto uit de Luxury-klasse gehuurd.
    Ik naar die man en die man ging naar achter om te kijken wat hij had staan.
    Na 5 minuten komt ie terug en zegt ie dat er alleen nog 1 auto over is, en dat was een Nissan Maxima.... kom je in Amerika wil je toch een Yank rijden, dachten we.

    Wij wilden een Cadillac ofzo.
    Ik vroeg aan hem, is dit ook een Luxury car? Ja maar een klasse lager...... zei hij.
    Wij hadden een LDR klasse en de Cadillac viel in de LCR klasse.
    Hij kon wel even kijken wat hij kon doen....
    Kregen we een aanbieding om met een hele nieuwe Escalade te gaan rijden, dus ik zei: oke maar geen dollar erbij. Dat ging niet want het zou dan 95 per dag extra zijn.
    De Cadillac $29 en een Chrysler 300C $24.
    Ik trapte daar niet in en zei, doe maar de Nissan want we betalen niks extra.
    Konden we de Cadillac meenemen voor $19 per dag, was zijn laatste aanbod, dus ik zei: nou dit is dan de laatste keer dat ik zeg doe de Nissan maar, bye bye.

    Komen we bij de garage en ga ik naar die balie daar en liet het formulier zien, oh pik er maar 1 uit die 1e rij, zeiden ze.
    Wij daarheen en er stond maar 1 Nissan, wel een Buick geloof ik en een aantal Chryslers.
    Toen ben ik terug gelopen om te vragen of we elke auto uit die rij mochten kiezen, en dat was goed.

    Die t%$^&@vent wou ons dus gewoon ff naaien, we stonden op het punt om ff terug te gaan en die vent achter z'n balie te trekken.
    Ik weet z'n naam nog en ga als we terug zijn een mooie brief schrijven, maak niet uit of het wat uitmaakt of niet, ik doe het wel

    We rijden nu trouwens in de Chrysler

  7. Top | #17
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Bekentenissen van een Alamo Baliemedewerker (Engels)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door patspoel Bekijk Berichten
    Die t%$^&@vent wou ons dus gewoon ff naaien, we stonden op het punt om ff terug te gaan en die vent achter z'n balie te trekken.
    Ik weet z'n naam nog en ga als we terug zijn een mooie brief schrijven, maak niet uit of het wat uitmaakt of niet, ik doe het wel
    Dat is nu eenmaal het spel. Daar kun je je druk over maken maar hun salaris wordt in zeer grote mate bepaald door commissie.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #18
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Bekentenissen van een Alamo Baliemedewerker (Engels)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door patspoel Bekijk Berichten
    Ik weet z'n naam nog en ga als we terug zijn een mooie brief schrijven, maak niet uit of het wat uitmaakt of niet, ik doe het wel
    Ook wij hebben zo'n mail gestuurd, alleen al voor onze eigen voldoening.
    In ons geval was het een latino"dame" die ons "hielp". De gevraagde Dodge Magnum (Premium klasse) zou er ook niet zijn, nadat ze achter gekeken had. Wat ze daar doen is mij trouwens een raadsel, het is alleen een soort van schaftlokaal.

    We konden diverse upgrades, tegen forse betaling uiteraard, krijgen, maar hadden daar niet echt belang bij. Zelfs voor de door ons voorgestelde downgrade (Chevy Eq. of HHR) zouden we moeten bijbetalen.
    Ook hierin waren we volleerde Deekers, en toen kwam het dreigement dat we eigenlijk helemaal geen auto konden krijgen omdat we een duitse voucher hadden en een NL rijbewijs.

    Nu was zij op dat moment niet de enige die kon dreigen, dus dreigde ik de manager er bij te roepen als ze niet onmiddelijk het contract afhandelde, en zo geschiedde. Bij de garagebaas liep het een stuk soepeler en hadden we zo een C300 mee kunnen nemen. En na ons verzoek om de Magnum (een stationwagon uitvoering van de Chrysler) was het; No problem, we have it ready in a minute, en een minuut later werd het rode monster voorgereden.

    Een nette mail met naam en toenaam is naar Alamo gegaan en die is beantwoord dat er "apropriate action" ondernomen zou worden.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  9. Top | #19
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Bekentenissen van een Alamo Baliemedewerker (Engels)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten
    De gevraagde Dodge Magnum (Premium klasse) zou er ook niet zijn, nadat ze achter gekeken had. Wat ze daar doen is mij trouwens een raadsel, het is alleen een soort van schaftlokaal.
    Leuk he Blijkbaar hebben ze dat zo geleerd op cursus. Net als heel aandachtig op de computer rammelen en daarna 'hmmm' zeggen
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #20
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    374

    Standaard Re: Bekentenissen van een Alamo Baliemedewerker (Engels)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten
    Ook wij hebben zo'n mail gestuurd, alleen al voor onze eigen voldoening.
    Een heel goed idee, die brieven worden allemaal bewaard en later gebruikt in een boek.
    Voorzien van grappige commentaren op oa het taalgebruik, een nieuwe inkomstenbron voor de medewerkers



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •