Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Even voorstellen: kimvaarle

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Berichten
    15

    Standaard Even voorstellen: kimvaarle

    Laat ik hier ook eens mee beginnen.....
    Ik ben dus Kim, getrouwd en moeder van 3 kids. Twee jongens en als slagroom op het toetje; een meisje. Wij gaan deze zomer heerlijk naar de states. Om precies te zijn van 19 augustus t/m 4 september. Samen met mijn ouders. Mijn vader wordt komende zomer 60. Hij wilde in eerste instantie een feest geven maar kwam toch met de geweldige ingeving dat een vakantie met zijn familie heel top is! He he, goed idee van mijn pa! We hebben gekeken naar een huis in Zuid Frankrijk maar als je ziet wat dat kost!!!! De vergelijking was dus al meteen gemaakt met Florida: "is net zo duur" En inderdaad; hij had gelijk....ongeveer. Maar de extra kosten zitten natuurlijk in de uitgave en het is dan ook veeeeeel leuker. Zeker met zijn kleinkinderen erbij. Conclusie: feest geannuleerd en tickets geboekt!
    We komen aan in Orlando en willen dan graag 1 nacht in een hotel. Vervolgens gaan mijn ouders de volgende dag naar New Orleans en wij vertrekken met ons gezin (5 personen dus) naar de West-kust. Ik denk Brandenton (of zoiets); lekker centraal. Daar willen we een huis met een zwembad (moet nog geregeld worden)en verder doen we het rustig aan. Naard de stranden, bij huis blijven, beetje winkelen, terassen, eten, etc. Op 27 augustus rijden we dan weer terug naar Orlando waar we dan mijn ouders weer ontmoeten in een huis (moet nog geregeld worden). Daar blijven we t/m 3 september.
    We vliegen met Virgin. Vertrek vanaf Antwerpen, tussenstop in Manchester. Aankomst rond 14.00 uur. Op de terugweg vliegen we s'nachts en hebben we wederom een tussenstop in Manchester en landen dan in Brussel op 4 september.
    De week in Orlando zal bestaan uit relax, golf en parken (kan je dan nog over relax praten???). Onze middelste (Mees) wordt op 29 augustus 5. Dat wordt natuurlijk in Magic Kingdom gevierd. Tevens is het ook nog de trouwdag van mij en mijn man, de trouwdag van mijn ouders en op 24 augustus (zitten we nog aan de kust) is mijn man jarig. Erg feesterig dus!!
    Heb nog wel wat vragen dus die ga ik zo op de andere forums vragen.
    weten jullie alvast een beetje hoe en wat.......

  2. Top | #2
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Even voorstellen: kimvaarle

    Welkom op dit gezellige Forum. Uitgebreide introductie, die zien we graag!
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #3
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Berichten
    15

    Standaard Re: Even voorstellen: kimvaarle

    ben even vergeten te melden dat ik al vaker in de states geweest ben. Dit wordt de 7e keer. Verschillende dingen gezien in o.a. Californie, Arizona, Arkansas, Las Vegas, Florida, Louisiana en Bahama's. Land is me dus niet vreemd. Ben dan ook heel blij dat we weer gaan. De laatste keer was 8 jaar geleden. Het werd dan ook wel weer eens tijd, dacht ik zo. Hi hi. Dit is echter wel de eerste keer met de kinderen. Ze zijn dan 7, dochter 3 en zoontje Mees wordt daar dus 5.
    Hebben jullie nog leuke tips? Op welk gebied dan ook?

  4. Top | #4
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Even voorstellen: kimvaarle

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kimvaarle Bekijk Berichten
    Op welk gebied dan ook?
    Precies de juiste vraag! Als jij aangeeft wat je wil weten, krijg je vast antwoord. Daar zijn we voor. Maar er is al veel informatie beschikbaar hoor, op vrijwel elk gebied. Vliegtickets, reizen met kinderen, hoe overleef je een orkaan, waar vind je goedkope slotjes voor je koffer, pyamapjes en de nieuwe ESTA regels voor het tijdelijke visum, je kunt het zo gek niet bedenken. Soms is het misschien wat lastig te vinden, maar met behulp van de zoekfunctie kom je een heel eind. In de regel is het handig als je eerst eens wat reisverslagen leest. Hierin vind je vast al heel veel informatie. Heb je dan toch een vraag, kijk dan eerst even of er al een topic over bestaat. Het Forum blijft namelijk lekker overzichtelijk als de onderwerpen een beetje gerubriceerd terug te vinden zijn. Natuurlijk kan je ook zelf een nieuw topic openen, meestal is dat een verrrijking voor het Forum. Dus van harte welkom hier en veel leesplezier!





Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •