Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 80 van de 104 EersteEerste ... 3070787980818290 ... LaatsteLaatste
Resultaten 791 tot 800 van de 1032

Onderwerp: Disney tickets: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

  1. Top | #791
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Met schoolgaande kinderen wordt het moeilijker. Wij hebben een dochter van 2.5 en afgelopen zomer zijn we van eind september tot half oktober gegaan. Dit jaar gaan we vervolgens van 29 augustus tot 19 september. Zodra ze naar school gaat, gaan we waarschijnlijk 3x 2 weken in een schooljaar. Per saldo net zo lang en je zit niet zolang "zonder".

  2. Top | #792
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Berichten
    15

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Heb de site opgezocht die Marcelis10 aangaf enkele dagen geleden www.orlando-ticket-deals.co.uk . We hebben al één jaarpas en 10 dagen tickets voor disney, ook tickets voor Seaworld, maar hetgeen ons nog ontbrak waren de tickets Kids eat free.
    (Kinderen onder 11 jaar mogen gratis eten met één betalende volwassene in verschillende restaurants.) Normaal wordt de kaart aangeboden aan 15 euro per stuk, heb er 2 gekocht voor 20 pond, is ong. 24 euro. En inderdaad ergens wordt vermeld dat ze niet buiten hun grenzen verkopen, maar 7 dagen later, zoals ze beloofden, waren de kaarten er. Bedankt voor de tip.

  3. Top | #793
    Newbie Jacqie's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Locatie
    Barendrecht
    Berichten
    5

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Hoi iedereen,
    wij gaan over elf weken voor het eerst naar Orlando en zijn ons nu aan het orienteren op de tickets (disney en flexticket). Wij dachten de tickets te gaan bestellen bij het reisbureau waar we ook onze reis geboekt hebben. Nu is de prijs van de disneyticket 23 euro omhoog (van 218 naar 242 euro) gegaan vergeleken bij wat ze op de site opgeven. Terwijl de flexticket maar 3 euro is gestegen. Het is toch wat die krediet crisis! Wat weten jullie over een nieuwe combi kaart "two weeks do it all"? Heeft nog iemand tips waar we de kaarten het best kunnen kopen? Heeft iemand ervaring met themeparkticketsdirect.com ? Alvast bedankt! Groetjes Jacqueline

  4. Top | #794
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jacqie Bekijk Berichten
    Helaas kloppen de prijzen niet meer van American Vacations.
    Dat zou kunnen, de lijst is voor het laatst door Michael66 bijgewerkt op 12 januari, zag ik. Het is overigens zo dat de prijzen van tickets die hier op het forum worden genoemd, natuurlijk toch het best nog even door jezelf gecontroleerd moeten worden, voor je ze koopt. Prijzen schommelen een beetje door de dollarkoers, ook worden er prijsaanpassingen door de parken zelf gedaan. Maar, ook al kloppen de prijzen van de lijst momenteel misschien niet precies, je kunt er van uitgaan dat de de genoemde aanbieders bona fide zijn en hun actuele prijzen zijn via internet gemakkelijk te achterhalen.

    Ik zag dat je ook nog een vraag over themeparktickets.com had. Hierover is ook al wel eens op dit fraaie forum geschreven. Zij vermelden deze tekst op hun site:

    Onze tarieven zijn slechts een indicatie. Sommige producten zijn misschien goedkoper of duurder.
    Veel forumleden zien er dan geloof ik maar van af..........



  5. Top | #795
    Vaste Bezoeker dennis_diana's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Locatie
    Almere
    Berichten
    110

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Ik heb dit weekend nog mn kaarten via America Vacations gekocht. Gewoon 218 euro pp (voor de 10-daagse kaarten met waterfun) Het was zelfs nog iets goedkoper dan Michael in zn schemaatje had, want de éénmalige verzendkosten zijn 10 euro ipv de 15 in t schema!!
    (maar waarschijnlijk bedoeld Jackie American Estates, want die kwam voor mij via t schema idd ook duurder uit....) (schema stond op 217 en via hun site nu 230)

  6. Top | #796
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Berichten
    158

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Kijk ook eens bij usareisen.de (of FTI.de). Wij zijn 480 euro kwijt voor 2 volw + 1 kind 10 dagen magic your way basic :-)

  7. Top | #797
    Newbie Jacqie's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Locatie
    Barendrecht
    Berichten
    5

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Bedankt voor al jullie reacties. We gaan maandag weer bellen met American Vacations aangezien wij daar ook onze reis geboekt hebben om opheldering te vragen wat betreft het prijs verschil.

    Prettig weekend.

  8. Top | #798
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    Boxtel
    Berichten
    12

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    @dennis_diana
    Vraagje: heb je die kaarten telefonisch besteld. Ik kan op de site zelf nergens boeken volgens mij, kom steeds weer terug op de site met de tarieven van de tickets.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 25-12-09 om 06:52. Reden: full quote eruit

  9. Top | #799
    Vaste Bezoeker dennis_diana's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Locatie
    Almere
    Berichten
    110

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    @ harryhonda.... nee, via de site hebben ze idd die mogelijkheid niet (ik zat met t zelfde) Dus maar een mail gestuurd om te vragen hoe ik moest bestellen: kreeg bijna meteen een mailtje terug (ze reageren sowieso supersnel met de mail)
    Je kan gewoon via de telefoon of met een mail bestellen: je gegevens doorgeven (namen, adres, geb.data én natuurlijk welke kaarten je wilt....... je krijgt dan een offerte via de mail retour) mailadres en telefoonnummer staan links op de pagina onder contactgegevens

  10. Top | #800
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    Boxtel
    Berichten
    12

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Heb vanochtend een mail gehad van American Vacations. Het schijnt dat ze tegenwoordig met vouchers werken. Op zich is daar niets mis mee (toch?) aangezien ze er wel een goede uitleg bij gaven. Als je die voucher kwijt bent is 1 telefoontje naar Am.Vac voldoende om de voucher te faxen of te mailen naar de kassa bij Disney om daar alsnog je kaarten te krijgen. Zij geven aan dat je met die voucher naar de Guest Relations moet om ze om te wisselen voor de echte tickets en dat er zo goed als geen wachttijden zijn daar. G.R. zit toch in de City Hall links(dan ben je toch al door de ingang). Iemand hier ervaring met het omwisselen van de vouchers en gaat het inderdaad vrij snel?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •