Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 90 van de 104 EersteEerste ... 40808889909192100 ... LaatsteLaatste
Resultaten 891 tot 900 van de 1032

Onderwerp: Disney tickets: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

  1. Top | #891
    Regelmatige Bezoeker floriaantjes's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Berichten
    45

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Ik bedoelde bij Disney zelf. Is die will-call balie dan bij de ingang van het park?
    Nog een andere vraag; toen wij ticketmania googelde kwamen wij op een adres in Kissimmee. Is er ook een kantoor in de buurt van Disney?

  2. Top | #892
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Kissimmee is in de buurt van Disney, zeker voor amerikaanse begrippen.

    Als je iets zoekt vlak voor de ingang: no chance!

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #893
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    België
    Berichten
    21

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Zonet de tickets via aangetekende zending van OTD mogen ontvangen. Ik kan dus ook bevestigen dat OTD betrouwbaar is. Het heeft ongeveer twee weken geduurd van bestelling tot levering aan huis.

  4. Top | #894
    Regelmatige Bezoeker floriaantjes's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Berichten
    45

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Michael, of iemand anders, die Will-call balie, waar is die dan?
    Wij dachten er over om ze daar op te halen. Kan dan zonder reservering?
    In hotel laten bezorgen vind ik weer eng.

    Gr. Floriaantjes

  5. Top | #895
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door floriaantjes Bekijk Berichten
    die Will-call balie, waar is die dan?
    Kan dan zonder reservering?In hotel laten bezorgen vind ik weer eng.
    Bij de ingang van ieder themapark vind je kassa's waar je de tickets kunt kopen en een 'will call booth' waar je gereserveerde tickets kunt ophalen. Bij drukte zijn er veel kassa's open, je kunt ook gebruik maken van de self service kassa's. Aan jullie de keuze of je de tickets vooraf via internet of de telefoon reserveert of niet.

    Bij alle keuzes loop je het risico dat je (even) moet wachten op de klanten die voor jou aan de beurt zijn. De 'Will Call" optie verloopt meestal vlot omdat er geen tijd verloren gaat aan discussie, nadenken, credit card zoeken etc.



  6. Top | #896
    Regelmatige Bezoeker floriaantjes's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Berichten
    45

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Thanks Teleton, en het is niet zo dat ik zonder te bestellen duurder uit ben met een 5-daagse ticket?

  7. Top | #897
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door floriaantjes Bekijk Berichten
    is niet zo dat ik zonder te bestellen duurder uit ben met een 5-daagse ticket?
    Dat vind ik een lastige vraag, voor zover ik weet zijn de prijzen zoals Disney ze hier publiceert, gelijk aan de prijzen die je 'aan de poort' betaalt. Helemaal zeker ben ik er niet van en ik kon er zo 1,2,3 ook geen info over vinden.

    Het is al zo lang geleden dat we zelf tickets 'aan de poort' kochten, dat ik hier even moet passen. Wie helpt de floriaantjes even uit de droom; scheelt het in de kosten als je de tickets vooraf bestelt of kunnen ze voor het zelfde geld ter plekke tickets kopen?



  8. Top | #898
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    52

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Goedemorgen vanuit een zonnig Florida,

    we hebben gisteren een 10 dagen ticket gekocht met de hopper en water & fun erbij. Nu is de vraag; telt het bezoek aan Quest en/of waterpark ook als een dag van je ticket of heb je dat als het ware extra aangeschaft. Ik wordt er niet helemaal wijs uit.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 25-12-09 om 07:14. Reden: ingekort
    The truth is out there....... Somewhere.

  9. Top | #899
    Regelmatige Bezoeker floriaantjes's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Berichten
    45

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

    Teleton toch bedankt.
    We hebben uiteindelijk een A4-tje gekocht bij American Vacations en daarmee kunnen we de tickets ophalen bij het eerste park van Disney dat we aan gaan doen. Wel raar hoor alleen zo'n bar-code. We vertrouwen er maar op. (zal wel blij zijn als ik de originele in mijn handen heb en alles blijkt te werken). Bedankt voor alle tips !!!!!!!!!!!!!!

  10. Top | #900
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door True1969 Bekijk Berichten
    Goedemorgen vanuit een zonnig Florida,
    Goedemiddag vanuit een zonovergoten West Brabant......Met de tiendaagse pas kan je tien dagen naar de themaparken MK, AK, HDS en Epcot. Daarnaast heb je op tien dagen toegang tot de Zwemparken en Disney Quest en eventueel Wide World of Sports.

    Je kunt dus, als je dat zou willen, 20 dagen genieten. Have fun & sun!


    Op dit plaatje zie je de voorwaarden van de tickets vermeld. Even een paar keer op klikken voor een leesbare versie.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door floriaantjes Bekijk Berichten
    We vertrouwen er maar op. (zal wel blij zijn als ik de originele in mijn handen heb en alles blijkt te werken).
    Geen zorg, alles zal prima verlopen, het kan niet missen want het werkt altijd. Ook voor jullie: veel plezier daar!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 22-04-09 om 19:13. Reden: samengevoegd





Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •