Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 17 van de 104 EersteEerste ... 715161718192767 ... LaatsteLaatste
Resultaten 161 tot 170 van de 1032

Onderwerp: Disney tickets: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

  1. Top | #161
    Florida Groupie paula's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    zaandam
    Berichten
    275

    Standaard

    Dat lef had ik dus niet, gisteren bij AE 4 Disneyhopperpassen met Waterparken voor 5 dagen besteld maar wel op één adres, ik zou niet weten naar welk ander adres ik het moest laten komen, en voor die $25 ga ik ook geen rare capriolen uithalen. Kon even 905 euro betalen, We zitten dan maar 6 dagen in Orlando maar misschien wel eens leuk om "even" een uurtje ergens heen te gaan, we hadden al besloten om Universal te laten vallen en de kaartjes voor Seaworld hebben we ook al in huis.
    Het scheelde zo weinig of je het 4 of 5 dagen zou doen, dat we maar voor de 5 dagen gekozen hebben.
    Zo te zien komt het nu echt wel een beetje dichterbij en als je de kaartjes eenmaal in huis hebt begint het denk ik echt te kriebelen. Morgen nog 5 weken.
    gr. Paula
    Laatst gewijzigd door Michael66; 19-03-09 om 15:04. Reden: full quote eruit

  2. Top | #162
    Newbie
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    helmond
    Berichten
    7

    Standaard

    zo dachten wij er ook over paula. wij zijn maar 9 dagen in orlando.
    ik heb ook al tickets voor seaworld in huis met dinning with shamu erbij.
    en voor disney hebben we een 7 dagen Park Hopper Ticket met 6 Waterpark Fun and More OPTIES
    maar wij dachten ook het scheelt zo weinig dan kunnen we smorgens een paar uurtjes gaan zwemmen en smiddags een park en op die manier kan je ook om 8 uur savonds nog even naar een park om vuurwerk te zien. of een leuke atractie te doen. en hoef je niet als het regent ( wat we niet hopen) in een park te blijven.
    wat die 2 adressen betreft.
    we gaan met zijn 4 en (ouders dochter en een neefje van de zelfde leeftijd als onze dochter van 18) op zijn adres heb ik de andere 2 aangevaagd. dus capriolen heb ik er ook niet voor uitgehaald en wij hebben ook onze reis geboekt bij estates en ik heb van te voren opgebeld dat ik het zo zou doen. en dat vond ie prima.
    voor ons ook nog een 5 weken. :wink:
    marij

  3. Top | #163
    Florida Groupie Daan's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Zaandijk
    Berichten
    251

    Standaard

    Ik denk ook dat ik maar alvast zulke tickets ga kopen. We gaan "maar" 10 dagen, en hebben eigenlijk geen zin om elke keer in de rij te gaan staan. En het is wel makkelijk om een hopperpas te hebben voor als je uitgekeken bent in 1 park. Waarschijnlijk gaan we ook bij AE 2 passen kopen. 1 disney hopper pas en 1 universal 5 parken pas.

    nu maar hopen dat we nog kunnen lopen als we al die parken bezocht hebben :roll:

  4. Top | #164
    Florida Groupie paula's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    zaandam
    Berichten
    275

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Daan
    nu maar hopen dat we nog kunnen lopen als we al die parken bezocht hebben :roll:
    Daar hoef je denk ik niet op te rekenen, maar je kan toch lekker uitrusten in het vliegtuig met de voetjes omhoog?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Daan
    Ik denk ook dat ik maar alvast zulke tickets ga kopen
    Dan ben je in ieder geval lekker op tijd, goed voor de voorpret :lol: maar ze hebben elke keer weer andere aanbiedingen, dus dat is een risico wat je misschien loopt, maar $25 om iets leuks of lekkers van te kopen is natuurlijk ook altijd leuk. :lol:

  5. Top | #165
    Regelmatige Bezoeker disney_cutie's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Z-Limburg NL
    Berichten
    16

    Standaard

    Zag net op een andere website een link naar Keith Prowse staan:
    http://www.keithprowsetickets.com/cg...tem=%23florida
    met de vraag
    Wie heeft daar al eens entreetickets besteld?

    Ben benieuwd of iemand van dit forum daar wel eens wat bestelde..? De vragen (zie boven) van Nicole zijn ook hier van toepassing, denk ik.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 19-03-09 om 15:06. Reden: full quote eruit

  6. Top | #166
    Vaste Bezoeker Nicole's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2006
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    116

    Standaard

    Bedoel je deze Nicole. Ik heb alle tickets al binnen !! Wij zijn al aan het aftellen. ooohh ik heb zo'n zin om te gaan. Ik wil alleen nog wat reserveren maar dat zie ik ter plaatsen wel, waar we zin in hebben. we gaan deze keer 4 weken, ik heb dan nog wel wat ruimte om te reserveren. Maar misschien bedoelde je mij wel helemaal niet, er is namelijk nog een nicole op het forum.
    Ik kan niet wachten om het vliegtuig in te stappen of ik nou krap zit of niet als we maar goed aankomen en daar maar zijn.

    Nicole

  7. Top | #167
    Florida Groupie kol's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    319

    Standaard

    Hoi Nicole,

    Nee hoor ze bedoelde mij. Wij hebben de tickets intussen ook binnen via AE. Keith Prowse was trouwens duurder dan American Estates. Verwarrend 2 Nicole's op het forum. Ik ben het trouwens wel gewend dat er meer mensen Nicole heten in mijn omgeving. Zo heb ik in een volleybalteam gezeten met 3 Nicole's (dit is dus de helft van het team) en ook eens met 5 Nicole's in de klas.

    Nicole :lol:

  8. Top | #168
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2006
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    9

    Standaard Re: Goedkoopste tickets bij Hotelplan?

    Hallo Beppie,
    Vandaag de Disneytickets binnen gekregen. Besteld bij American Estates. Ze hebben nu een aanbieding t/m 30 juni. Een 4 dagen kaart wordt geupgrate naar 5 dagen voor € 202,--. Tevens krijg je als je twee of meer kaarten besteld een tegoed bon van $25,--, te besteden in Disney.
    Verleden week donderdag besteld, vandaag in huis.
    M.Vr.Gr.

    Peter
    Laatst gewijzigd door Michael66; 19-03-09 om 15:06. Reden: full quote eruit

  9. Top | #169
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2006
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    9

    Standaard

    Hallo Kol,
    Wij hebben de kaartjes bij American Estates besteld. Verleden week donderdag de bestelling gedaan en vandaag de tickets in huis inclusief een cadeaucheck van $ 25,--.

    Groetjes en veel plezier in Florida,

    Peter
    Laatst gewijzigd door Michael66; 19-03-09 om 15:06. Reden: full quote eruit

  10. Top | #170
    Florida Groupie kol's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    319

    Standaard

    Voor al diegene die de hopperpassen bij AE hebben gekocht. Even niet schrikken maar onze passen (10 daagse incl 6 extra's) werkten niet!!!! Er stond een verkeerde code op de passen. Wij hebben gelukkig via Disney nieuwe gekregen, maar ik kreeg wel bijna een appelflauwte toen ik het hoorde. De vrouw bij de ingang zei dat de passen verlopen waren (wij hadden ze net een maand vantevoren bij AE gekocht). Hoe het nu precies zit weet ik nog steeds niet, maar jullie zijn alvast gewaarschuwd voor het geval de passen het niet doen.

    Nicole :shock: :shock: :shock: :shock:



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •