Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 71 van de 104 EersteEerste ... 2161697071727381 ... LaatsteLaatste
Resultaten 701 tot 710 van de 1032

Onderwerp: Disney tickets: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

  1. Top | #701

    Standaard Billy Boys tickets

    Hallo,

    heeft een van jullie ervaring met het bestellen van kaarten voor disney en Seaworld bij Billy Boys Tickets via de site www.greatorlandodiscounts.com ?
    Ben erg benieuwd.

  2. Top | #702

    Standaard Re: Disney Tickets: Een prijsvergelijking

    Hallo!
    Heeft er iemand ervaring met tickets bestellen via www.americanestates.nl?
    Wij gaan 29 september naar Florida en willen zo'n 3 daagse hopper pas met zwembaden erbij...die is daar 221 euro. Ik heb op andere sites gekeken en ze kosten of meer of hetzelfde....maar ik vind het een beetje eng....geld overmaken en dan maar hopen dat je echte pasjes krijg....
    Tips?

  3. Top | #703
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Disney Tickets: Een prijsvergelijking

    Als je de zoekfunctie eens zou gebruiken hier op het forum zul je zien dat al vele mensen bij AmericanEstates kaartjes besteld hebben en daar nog nooit problemen mee gehad hebben. Zelf ben ik ook een van die personen.
    Verder is dit bureau ook nog eens aangeschreven bij het SGR dus dacht het wel betrouwbaar....
    Laatst gewijzigd door calypso; 11-09-08 om 13:05.

  4. Top | #704
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Locatie
    nederland
    Berichten
    20

    Standaard Re: Disney Tickets: Een prijsvergelijking

    Wij boeken alles bij AE.Verleden jaar ook gedaan en nu weer.
    De tickets worden keurig opgestuurd.Wij hebben een 14 dagen hopper en dan voor 32 man.Dus dat gaat over een behoorlijk bedrag.
    Maar dat is dus echt te vertrouwen.
    Yvonne

  5. Top | #705
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Berichten
    68

    Standaard Re: Disney Tickets: Een prijsvergelijking

    Ik ben wat aan het puzzelen voor de meivakantie 2009. De vorige keer hadden we 6=10 Magic Base + Waterpark en dat is voor ons de meest ideale keuze. Ik heb de excel file gedownload van Michael66 en daarin zie ik dat het op 6 mei 2008 671 Euro zou kosten voor ons gezin. Als ik echter op de diverse sites ga kijken voor 2009 zie ik dat het bijvoorbeeld bij American Estates nu maar liefst 802 Euro kost voor 3 volw. en 1 kind.

    Disney heeft zelf een 2009 aktie "Everyone gets in for kids price" (gevonden via Mousesavers) maar als ik het goed zie is dit enkel voor Anaheim en niet voor Orlando.

    Kortom; we puzzelen nog wat verder. Als iemand suggesties heeft voor de meivakantie, graag!
    Laatst gewijzigd door cvr; 14-10-08 om 23:43.

  6. Top | #706
    Regelmatige Bezoeker denny's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Berichten
    39

    Standaard Re: Disney Tickets: Een prijsvergelijking

    ook ik ben aan het kijken voor disneytickets voor de mei vakantie 2009 en kwam het volgende tegen.....

    ingezetene van de UK en Ierland krijgen voor 2009 de aanbieding : 14 dagen disneyticket voor de prijs van 7 dagen......

    waarom wij niet........willen wij ook wel......toch

    Ik las dit op de site van mousesavers en die gaf weer een link naar disney's international.

    Of heb ik het niet goed gelezen en geldt dit ook voor Europeanen.....
    Laatst gewijzigd door denny; 17-10-08 om 20:36.

  7. Top | #707

    Standaard Re: Disney Tickets: Een prijsvergelijking

    Ik ben woonachtig in Amerika en mijn NL collega is onlangs naar Florida geweest en heeft toen per park tussen $ 25 en $ 40 p/p uitgegeven, hij was met zijn gezin (4 pers), heeft leuke deals bij de lokale fastfoods gemaakt waar handelaren tickets verkopen. Volgens mij zijn dit echt wel goedkope tickets..........
    Ik ga dit in december ondervinden, als ik voor 8 dagen naar Florida ga met mijn gezin. Ik zal daarna mijn ervaring hiermee, delen op dit forum.

    Martin

    Ook leuke links voor goedkope tickets (alleen voor dit jaar geldig):

    < Links verwijderd >

    Laatst gewijzigd door Njit; 17-10-08 om 21:17.

  8. Top | #708
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Berichten
    45

    Standaard Re: Disney Tickets: Een prijsvergelijking

    Nogal nieuw op het forum en ondanks dat ik denk alles toch goed te hebben gelezen heb ik toch nog een (stom)vraagje....
    Die Magic Your Way tickets bij AE zijn €168,-- (7 voor 5 dgn). Dan kan je in de vier parken terecht gedurende die 7 dgn. Ik begrijp 1 park per dag als je geen hopper neemt, maar zou je bijvoorbeeld gedurende die zeven dagen 2x naar Magic Kingdom gaan, 3x naar Animal Kingdom en 1x Hollywood Studios? Of mag je elk park maar 1x aandoen?

  9. Top | #709
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Disney Tickets: Een prijsvergelijking

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelAngelo66 Bekijk Berichten
    Of mag je elk park maar 1x aandoen?
    Dan zou je na 4x klaar zijn toch....?? Nee je mag toch ook gewoon 7 dagen in Magic Kingdom als je niks anders zou willen, dat maakt niks uit hoor. Zolang het maar 1 park per dag is.

  10. Top | #710
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Berichten
    45

    Standaard Re: Disney Tickets: Een prijsvergelijking

    Ok logisch. Je kan dan ook 's middags even uit het park om 's avonds weer terug te komen bijvoorbeeld? Ons dochtertje is komende zomer ca. 4,5 en dan is 's middags relaxen wel prettig denk ik.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •